Falimentara RATT a depăşit bugetul de protocol cu 1900%

Falimentara RATT a depăşit bugetul de protocol cu 1900%

0
DISTRIBUIȚI

Falimentara Regie Autonome de Transport Timişoara, care are pus sechestru pe toate tramvaiele din cauza datoriiilor neplătite, bani okdupă cum a dezvăluit Adevărul de seară şi care de ieri mai are încă un director adjunct, risipeşte banii cu nonşalanţă. Risipa are binecuvântarea directorului Direcţiei Transporturi din primărie, Culiţă Chiş şi a edilului Gheorghe Ciuhandu, care au promovat bugetele de venituri şi cheltuieli ale regiei. În timp ce se plângea că nu au bani şi trebuie să dea oameni afară, conducerea RATT nu a ezită să cheltuie fără nici o limită. Bugetul de protocol a fost depăşit anul trecut cu peste 1900%, faţă de cei 1.000 lei prevăzuţi fiind cheltuiţi 19.219 lei, pentru acest an de criză alocându-se 10.000 lei. Nici la capitolul sponsorizări, regia nu a făcut economii, bugetul pe 2009 de 200.000 lei fiind depăşit cu 25%. PRESSALERT.ro a dezvăluit faptul că, de-a lungul timpului, RATT a făcut tot felul de sponsorizări dubioase, cum ar fi cele către Societate Timişoara care organiza seminarii despre legea lustraţiei. Deşi are monopol pe transportul în comun, RATT acordă o atenţie specială reclamei şi publicităţii.Conform tradiţiei, anul trecut bugetul de 20.000 lei a fost depăşit, cheltuielile ajungând la peste 28.900 lei.


Pentru 2010, banii pentru publicitate sunt şi mai mulţi – 63.000 lei, o creştere de 315% faţă de 2009.

Directorul RATT, Ioan Goia a susţinut că toate aceste cheltuieli sunte necesare deoarece „nu putem sta pe loc. Bugetul de publicitate ne este necesar pentru a promova sistemul de ticketing. Avem o problemă cu distrugerile validatoarelor. Este nevoie de o campanie publicitară mai drastică. De asemenea, vrem să atragem agenţii economici spre vânzarea de bilete pentru că sunt costuri mari cu punctele noastre fixe de vânzare. vrem să dezvoltăm evenimente pe zona muzeului transportului public. Vrem o publicitate mai agresivă pentru muzeu pentru a atrage turiştii care vin în Timişoara şi elevii de la şcoli. Am fost deficitari la acest capitol. Cheltuielile de protocol nu le-am putut previziona anul trecut. Am făcut achiziţii publice şi au fost cheltuieli cu delegaţii. Bugetul de sponsorizări este legat şi de contractul colectiv de muncă în care este prevăzut că trebuie să asigurăm transportul pentru delegaţiile sindicatelor care merg la întâlniri prin ţară. Cel puţin la nivelul acesta, lucrurile trebuie făcute în domeniul publicităţii”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.