Când ai succes în online

Când ai succes în online

0
DISTRIBUIȚI

Internetul este accesibil oricui azi, singura condiţie necesară pentru a fi online este să ai un laptop la o cafea într-un centru de afaceri, SuccessKeyun  smartphone pentru a verifica din mall contul de facebook sau un desktop acasă, seara, pentru a citi presa zilei. Internetul însă se reduce la cifre şi statistici:  câţi sunt online,  ce tip de site-uri accesează,  ce fac online, câţi bani cheltuiesc cumpărând produse online, ce categorii de produse sunt cumpărate online.

De partea cealaltă a internetului sunt proprietarii de siteuri şi o întrebare care persistă, indiferent de tipul de site deţinut: este site-ul meu un site de succes ? Părerea mea este că un site trebuie privit de către proprietari ca o afacere: porneşte de la o pasiune în care investeşti timp şi bani, o promovezi şi în final începi să scoţi profit de pe urma ei. Iar pentru cei mai multi profitul se contabilizează în traficul înregistrat de site şi în vânzarea lui către cumpărători. Logic, definiţia succesului ar fi momentul în care proprietarul site-ului scoate de pe urma vizitatorilor si clientilor  siteului mai mult decât a investit, contorizând şi investiţia de timp făcută.


Iar acesta poate să apără la 100 de vizitatori unici pe zi, la 1.000 sau la 20.000, dar pentru a ajunge să ai succes cu un site trebuie să îi planuieşti cu atenţie drumul online, trebuie să ştii să îţi propui ca referinţe şi ţinte pe care poţi să le atingi într-un timp relativ scurt.

Trecând peste întrebările fundamentale precum „care este profilul vizitatorilor siteului”,”cât de mult voi depinde de motoarele de căutare pentru a-mi aduce vizitatori pe site”,” cât timp voi petrece actualizând informaţiile de pe site”, ţintele principale ar trebui să fie date de cifre rotunde, care să permită proprietarilor să-şi păstreze doza de optimism şi să continue promovarea site-ului. Astfel, primele tinte (“milestones”) în drumul către un site de succes sunt: prima vânzare respectiv primul client, prima lună în care site-ul depăşeşte 10.000 de vizitatori unici (urmate de prima lună cu 50, 100 respectiv 500.000 de vizitatori unici), primele contracte de publicitate, prima lună în care investiţia totală în site este neutralizată de profitul obţinut, primul angajat temporar la site (urmat de primii 5, 10, 30 angajati cu normă întreagă).

Din experienţa proprie pot spune că răspunsul întrebării din titlu este simplu: oriunde pe drumul de mai sus, un site poate să fie considerat un succes, iar garanţia lui este asigurată doar de proprietar şi de satisfacţia personală.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.