Anunţul surpriză al primarului Facebook legat de reabilitarea tramvaielor Timişoarei. Ce spune...

Anunţul surpriză al primarului Facebook legat de reabilitarea tramvaielor Timişoarei. Ce spune despre achiziţionarea unora noi

3
DISTRIBUIȚI

tramvai

La mai puţin de patru ore după ce le-a dat cu tifla contestatarilor săi invocând cele 303 like-uri primite pe Facebook ca să nu cumpere tramvaie noi, primarul Timişoarei, Nicolae Robu, a postat un nou mesaj în care anunţă demararea operaţiunilor de reabilitare a tramvaielor. „Consecvent cu angajamentele luate faţă de timişoreni, am finalizat caietul de sarcini pt reabilitarea capitală a 30 de tramvaie şi tocmai am autorizat transmiterea documentaţiei la Agenţia Natională de Reglementare şi Monitorizare a Achiziţiilor Publice (ANRMAP) pt publicare pe SEAP.


Reabilitarea se va face înlocuind TOTUL din tramvaie cu lucruri noi, identice cu cele de pe tramvaiele moderne, în afara de saşiu-boghiuri care au o durata de viaţă de 100 de ani şi care se reabilitează efectiv, acest lucru meritând din plin. Deci, tramvaiele reabilitate vor avea caroserie nouă, aceeaşi formă cu tramvaiele noi, aceleaşi sisteme de acţionare care se pun pe tramvaiele noi, scaune noi, cu încălzire, climatizare de acelaşi tip cu cea de pe tramvaiele noi, Internet, monitorizare a tot ce se întâmplă în vagoane şi în jurul lor cu o mulţime de camere video, etc., etc. Reabilitarea va fi susţinută financiar din veniturile proprii ale Primăriei”, a anunţat primarul. Cât despre tramvaie noi, Robu anunţă că ” Timişoara va avea cel puţin tot atâtea tramvaie noi, superioare celor care exista la ora actuală în România, de îndată ce achiziţia lor va putea fi făcută pe fonduri europene nerambursabile sau, dacă astfel de cheltuieli nu vor fi eligibile, pe măsură ce ne vor fi rambursaţi banii pe care îi avansăm în 2013 şi 2014 în proiectele majore de modernizare a Timişoarei (subpasaje, carosabile, centru istoric, malurile Begăi, etc., etc.)”.

3 COMENTARII

  1. Sasiuri-boghiuri ????
    Boghiul este subansamblul de sub tramvai in care se monteaza osiile pe care se invart rotile tramvaiului…. iar sasiul este placa de otel montata pe boghiuri pe care se fixeaza caroseria….
    Durata de viata de 100 de ani ????? Sasiurile si boghiurile de la vagoanele de cale ferata, care sunt mult mai solide, mult mai rezistente, nu au o durata de viata de 50 de ani !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. exista o singura diferenta si esentiala intre tramvaiul nou si cel modernizat: lipsa podelei joase. este CEL MAI IMPORTANT lucru. doar podeaua joasa asigura eficienta tramvaiului, micsorarea timpului necesar pt ca pasagerii sa urce si coboare. doar podeaua joasa poate sa creasca eficienta tramvaiului, un tramvai cu podea joasa tranporta mai multi pasageri pe ora pt ca ii creste viteza comerciala fara ca viteza maxima sa creasca. un tramvai cu podeaua joasa stationeaza mult mai putin timp in statie si de aceea are viteza comerciala mai mare si este mai eficient.

    ramine de vazut cine o sa cistige licitatia. let me guess, o sa fie remar pascani?

  3. Dar conducerea cand o schimbati ca doar si asta nea -ti promis .Va aburit Goia si CHISCULITA cu reabilitatea tranvaielor aste nemtesti .Pacat ca a-ti pus botul la vrajala lui GOIA si compania lui de sarlatani RUSINE RUSINE .Va garantez ca daca va uitati pe lucrarea, de doctorat al lui GOIA veti fi surprinsi de cunostintele lui de spre tranvaie lucrarea se intituleaza LINIE CALE SI ROATA DE TRANVAI atunci asa sa fie

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.