Călătorii CFR, batjocoriţi în Săptămâna Mare. Ce explicație are şeful regionalei din...

Călătorii CFR, batjocoriţi în Săptămâna Mare. Ce explicație are şeful regionalei din Timişoara

0
DISTRIBUIȚI

tren calatori cfrBătaie de joc la adresa călătorilor CFR în ajunul Paştelui. Toţi cei care doresc să afle informaţii despre programul diverselor rute sunt nevoiţi să dea telefoane peste telefoane şi să sune preţ de câteva ore, cu riscul de a pierde cursa dorită, în speranţa că vor avea noroc să li se răspundă.

Regionala CFR Timişoara nu mai deţine o linie de informaţii, astfel că oamenii sunt nevoiţi să sune la numărul pentru rezervări bilete, de unde li se spune că detalii despre programul trenurilor se pot afla de la numărul la 0256/493.806, care după ora 14 este pasat funcţionarelor de la casele de bilete.

Casieriţele răspund la telefon când apucă şi spun că nu pot să vândă bilete şi să vorbească simultan la telefon.


Cât despre reclamaţii, ele se fac la acelaşi număr, astfel că, dacă un călător e nemulțumit că nu poate afla datele necesare în timp util pentru a prinde trenul, poate să se plângă oricui, numai celor de la CRF nu. Mircea Benec, şeful regionalei din Timişoara, susţine că nu are cunostinţă de aceste disfuncţii, dar că va dipune verificări. Benec, care nu are responsabilitatea caselor de bilete, această sarcină revenind CFR Călători, gestionată de Florin Blăgăilă, a explicat că acel telefon se află în biroul șefei funcționarelor de la casele de bilete.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.