Primarul Timișoarei, foc și pară pe firmele care trag de timp pentru...

Primarul Timișoarei, foc și pară pe firmele care trag de timp pentru a finaliza lucrările. Cum ar trebui să arate orașul în 2014, în viziunea edilului

3
DISTRIBUIȚI

robu_michelangelo

Primarul Nicolae Robu s-a arătat din nou deranjat de lentoarea cu care se mişcă muncitorii firmelor care execută lucrări în Timişoara.


Dacă în trecut edilul a apelat la metode nonconformiste de a supraveghea munca, trimiţând studenţi liberali să filmeze cu tablete muncitorii de pe diverse şantiere din oraş, acum primarul a anunţat că va trece la măsuri drastice. Cu privire la lucrările de canalizare care se desfăşoară anevoios pe strada Lidia, Robu a spus că dacă firma spaniolă care execută lucrările nu se va mişca mai repede, astfel încât canalizările să fie finalizate şi în zonă să aibă loc intervenţii la asfalt, va rezilia contractul.

Supărat, acesta a expus şi viziunea sa pentru acest an, una pe care a ţinut-o departe de urechile ziariştilor. „Ne-am propus ca acesta să fie anul în care să putem declara că absolut toate străzile din Timişoara sunt asfaltate şi toate au canalizare şi aşa mai departe”, a spus Robu nemulţumit că nu este lăsat să facă proiectele pentru oraş de către firmele care se mişcă prea greu, după părerea sa.

3 COMENTARII

  1. Nu fiti suparat d-le primar si aplicati „solutia de succes” care va carecterizeaza: interveniti „in forta” si dispuneti inceperea unui nou santier. pe alta strada, in alta parte a orasului… deoarce dvs. stiti foarte bine ca urgentarea finalizarii unor lucrari de calitate se poate face doar prin … dispersarea resurselor!

    Si daca aceasta solutie nu merge – poate ca in cele din urma veti intelege chiar si dvs. aceasta si va veti limita interventiile la posibilitatile efective de a le duce la un bun sfarsit (nu de mantuiala) intr-un timp rezonabil – aveti la intotdeauna la indemana (ca orice mare „strateg”) si PLANUL B. planul dvs. de suflet: dispuneti, cum altfel decat tot „in forta”, demolarea unor garaje si inlocuirea lor cu parcari si piste pentru biciclete. Cum modelul ales de dvs., cu pietonii „flancand” biciclistii, se pare ca nu este apreciat de catre „pedestimea carcotasa”, incercati sa propuneti o solutie „novatoare”: O SINGURA alee pentru pietonii (desigur, cat mai ingusta, de preferinta o unica linie trasata pe astfalt, astfel incat beneficiarii „fericiti” sa-si poata testa permanent echilibrul) flancata de DOUA piste pentru biciclisti, evident fara diferentierea si indicarea sensului de mers, deoarece acesta, oricum, nu se respecta.

    Abia in aceste situatii veti putea fi probabil multumit ca v-ati atins cu adevarat obiectivul, e drept ca niciodata marturisit deschis – si probabil doar vag constientizat – de a transforma acest oras intr-un univers kafkian.

    Transmiteti deci, d-le priimar, multe urari de bine D-lui Klamm.

    • Obositule, acele garaje sunt făcute exact fără creier. Era în spate teren suficient pentru construcţia garajelor, dar nu „bizonii” au vrut musai să fie la doi metri de stradă, bine le face?

  2. este foarte simplu…..se stabileste un termen, la semnarea contractului….daca nu se respecta se platesc penalitati !!!
    ….stiu asta si copii de la gradinita….:)

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.