Generația Apple, în țara unde nu avem bani de Abecedar

Generația Apple, în țara unde nu avem bani de Abecedar

0
DISTRIBUIȚI

mirela stoeac-vladuti

Lansarea ultimului model de Iphone și a revoluționarului ceas digital, care poartă semnătura aceluiași colos tehnologic american, Apple, a devenit cel mai dezbătut subiect al momentului. În spațiul virtual, singura grijă este cum să facem să ne achiziționăm ultimele apariții IT ale momentului. În spațiul tangibil, real, în România, există foarte mulți părinți care nu au bani să achiziționeze pachetul de bază de manuale, caiete, ustensile necesare elevilor. Mai mult ca oricând parcă s-a adâncit prăpastia dintre cei care au prea mult și cei care nu au deloc.


La noi, nu cei care au o carieră într-un domeniu de top, nu cei care muncesc în clădirile impozante de oțel și sticlă, sunt cei care au primii acces la asemenea device-uri, ci acei care, oficial, trăiesc din ajutor social, dar locuiesc în palate cu turnulețe și le atârnă lanțurile de aur la gât. Profilul consumatorului Apple nu are nimic în comun, la nivel internațional, cu consumatorul Apple din România, pe  care mi s-ar părea chiar interesant să îl văd în reclamele brandului creat de Steve Jobs.

Dincolo de isteria virtuală creată de lansarea Iphone 6, realitatea este că peste doar câteva zile în România începe școala și știrile reprezentative ne vor înfățișa două tipuri de elevi: cei care merg la școală îmbrăcați ca pe copertele revistelor de fashion și cei care nu au decât un rând de haine, ponosite, murdare, rupte și merg la școală, doar ca să nu piardă părinții alocația. Există, însă, ceva esențial, care nu îi desparte, ci îi unește, indiferent de categoria din care fac parte. Cu toții vor visa la noul Iphone 7.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.