Primarul Robu vrea presă ca pe timpul comunismului: “Timișoara este prezentată ca...

Primarul Robu vrea presă ca pe timpul comunismului: “Timișoara este prezentată ca un alt Caracal”. De ce sunt “șerpuite” pistele de biciclete

14
DISTRIBUIȚI

10364022_760031304036066_8150183384495597629_n

Nicolae Robu, primarul Timișoarei, este supărat pe presa locală, după ce în acest weekend au apărut imagini în care este prezentat modul anapoda în care au fost realizate pistele de biciclete pe anumite porțiuni.


“S-a început, din nou, o campanie care pune în lumină proastă Timișoara. Timișoara este prezentat un oraș al prostiilor, un alt Caracal. Nici eu nu am fost mulțumit de câteva lucruri pe care le cuprinde proiectul, și nu doar de o parte din pistele care sunt în opturi, ci și de alte aspecte, cum e lățimea aleilor pietonale în anumite locuri”, a spus nervos edilul șef.

Potrivit primarului Timișoarei, pe malurile Begăi sunt și piste șerpuite pentru că așa consideră proiectanții. “Proiectanții mi-au spus că ele sunt realizate pentru a lungi traseul, pentru a-i determina pe bicicliști să circule cu viteză mai mică, dar și pentru a da un farmec în plus promenadei cu bicicleta, altfel ar fi monoton dacă pista ar fi în linie dreaptă. Personal, eu nu împărtășesc aceste idei”, a mai explicat Nicolae Robu.

Prin urmare, edilul șef a solicitat ca proiectul să fie modificat și a atras atenția că nu e corect “să batjocorim orașul și să spunem uite ce prostii se mai fac în Timișoara”, mai ales că doar 1,8 %, adică 400 de metri din lungimea totală a pistelor de biciclete reprezintă “porțiuni sinuoase”. După ce a enumerat toate obiectivele care vor fi realizate în cadrul proiectului de peste 50 de milioane de lei finanțat cu bani de la Uniunea Europeană, Nicolae Robu a venit cu o nouă rugăminte către presă. “Timișoara nu merită să aibă o imagine negativă în discordanță cu realitatea. Eu nu vă cer să prezentați pozitiv ceea ce este negativ în orașul nostru. Aici nu este vorba despre persoana primarului, ci de orașul în sine. Nu este corect să afle toată țara românească despre aceste mici scăpări, deși este un proiect cu care avem toate motivele să le lăudăm. Nimic în lumea asta nu este perfect”, a conchis edilul șef.

14 COMENTARII

  1. ,,Eu nu vă cer să prezentați pozitiv ceea ce este negativ în orașul nostru,,.Eu va cer sa nu prezentati decat lucrurile bine gandite si bine realizate, cea ce trebuie sa recunoastem in cazul de fata nu exista.Pai daca un proiect asa simplu ca o pista de biciclete in camp deschis , nu in oras, nu il putem gandi perfect, proiectantii aia iau salarul degeaba si ar trebui sa se gandeasca serios sa se lase de meserie.Iar primarul sa caute sa indrepte lucrurile gresit gandite si nu sa incerce doar sa cosmetizeze articolele din presa

  2. Si totusi firma care a facut proiectul trebuie sa dea niste explicatii.Sunt portiuni unde pista de biciclete are 30 de cm.Ce-o fi fost in capul lor?

    • in capul lor a fost doar ca trebuiau facute cateva vile pentru unii oameni politici……….material platit de noi si din fonduri europene
      cam asa se realizeaza lucrurile in tara asta si asa a fost dintotdeauna…..daca nu furam ne plangem si ne scarpinam ca este greu

  3. dar D-nul primar a observat ce latime au acele piste??fie ele de biciclete fie pitonale,sint de toata batjocura facute ,numai ca sint facute pe banii foarte multii adica proiectantul a economisit material pebanii multii,insa unde sint banii????in buzunarele patronului,asta inseamna HOTIE,si bataie de joc la adresa oamenilor ce circula pe acele aleii!!!

  4. Pai asa a si ajuns Timisoara! Mai rau decat Caracalul!
    Presa nu arata altceva decat este.
    Presa arata fix ce exista acum in acest oras.
    Noroc cu ziaristii.

  5. Pai da, adevarul doare, dom’ primar. De ce nu faceti astfel incat sa nu doara? pentru ca va doare in dos, de aia, iar acuma va bosumflati ca o printesa de 4 ani care nu a primit exact ce si-a dorit. Halal personalitate..

  6. Explicația proiectanților cum că „pista de biciclete este construită pentru plimbare, nu pentru viteză şi că respectivele curbe au rolul de a ”evita accidentele” este justă doar că pentru o pistă pentru promenadă curbele sunt mult mai largi și mai puțin sinuase, astfel încât biciclistul să nu fie pus în situația de a face slalom. Urmează să amplaseze stâlpii de iluminat pe post de jaloane.
    Câte și ce fel de accidente se pot întâmpla pe o pistă de biciclete bine semnalizată? Oare domnul Primar își imaginează că toți bicicliștii vor circula ieșind din birturi?

    P.S. Pentru cei ce proiectează există Nefert (Manualul proiectantului) găsiți câteva detalii despre dimensiunile minime la pagina 219 (7/8 a următorului link)
    http://nicosia-urbanreserve.blogspot.ro/2011/03/neufert-on-parking.html

  7. Rusine pentru cei ce au proiectat si relizat proiectul, Iar pentru primarie consilul local si primarul orasului ar trebui strict rectificate aceste inepti si platite din bani celor care au greist nici decum ai primariei consilui local ci al celor care au proiectat acceptat proiectul si cei ce au realizat portiunile acele

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.