Se circulă din nou în condiții normale pe DN 6 și DN...

Se circulă din nou în condiții normale pe DN 6 și DN 57. Ce restricții sunt încă în vigoare

1
DISTRIBUIȚI

drum surpat lugoj redesteptarea

Se retrag apele de pe drumurile afectate de inundațiile din ultimele zile care s-au abătut în vestul și sud-vestul țării.

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că, pe drumul naţional DN 57, pe sectorul de drum cuprins între km 10+000 şi km 61+200, între localităţile Eşelniţa şi Sviniţa s-a reluat circulaţia pe o jumătate din cale.

”Circulaţia se desfăşoară îngreunat şi a fost introdusă restricţia pentru vehiculele cu masă totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone.


Menţionăm că pe sectorul de drum afectat se acţionează în vederea reluării totale a circulaţiei în cât mai scurt timp posibil şi în condiţii de deplină siguranţă a traficului rutier”, transmit oficialii CNADNR.

Și pe drumul naţional DN 6, pe sectorul de drum cuprins între  km 345+000 şi km 364+350, s-a reluat circulaţia în condiţii normale.

Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte semnalizarea rutieră temporară.

1 COMENTARIU

  1. Drumul DN57 este inchis intre Orsova-Moldova Noua. Intre localitatile Svinita si Berzasca marele CNADNR nu e capabil sa faca o poteca prin apa pt. a se putea circula. Stau 3 oameni pe acolo, adica un sefut, un angajat cu lopata , un buldozerist si buldozerul si se uita cum curge apa, in asteptarea proiectantului. Si asta o fac de o de 10 zile. Nu e gluma, am fost pana acolo si s-au suparat pe mine cand le-am spus ca nu sunt capabili sa faca o poteca care in mod normal se face in cel mult o ora! De pod ce sa mai vorbim. Podul de la Ilisova, acolo unde e rupt DN57 dupa Svinita , spre Moldova Noua , cred ca are 10m lungime, in mod normal paraul seaca vara. A fost distrus de catre viitura cu complicitatea celor de la CNADNR care „papa” banii de pomana si nu curata rigolele. Toate rupturile de drum pe tronsonul Moldova Noua – Svinita au fost in zonele rigolelor, care erau infundate si care nu au putut prelua cantitatea mare de apa. Facti o vizita la CNADNR si o sa vedeti ca au in teren o adunatura de incompetenti cu alcool in cap si care nu fac nimic, dar nimic pentru intretinerea drumului. In ultimi ani aveau probleme doar iarna, acum vad ca si vara. Pana nu se iau masuri de control al eficientei cheltuirii banilor pe constructie si intretinere drumuri nu se va intampla nimic. Culmea e ca apar articole impotriva celor care fac ceva, gen Primarul comunei Berzasca, dar la CNADNR ascultati varianta oficiala!PS. Acum cativa ani am intrat in zona , iarna chiar cand inchideau drumul pentru ca era cod galben de viscol, intr-o zona in care nici acum 40 nu se inchidea, si a venit un autocamion cu plug, din tura, va jur, cand soferul s-a dat jos din cabina, era sa cada de cat de beat era la volan. Pai cum sa curete asta drumul? Culmea era ca pe un drum forestier ocolitor am reusit sa trec pentru ca acolo un primar istet a avut o bascula cu plug care a reusit sa deschida o ruta ocolitoare! JENANT, ABSOLUT JENANT!

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.