Metroul din Timişoara, un nou prilej ca primarul Nicolae Robu să se...

Metroul din Timişoara, un nou prilej ca primarul Nicolae Robu să se contrazică singur

1
DISTRIBUIȚI

Primarul Nicolae Robu se contrazice singur. Vineri în cadrul unei conferinţe de presă la sediul PNL Timiş, edilul a prezentat o listă cu circa 200 de proiecte ale administrației. Deşi multe din punctele enumerate presupun lucrări laborioase pentru care municipalitatea nu are un termen de finalizare sau bani pentru finanţare, lucrurile nu sunt numai negative.

Primarul a promis că în acest an, cu certitudine, vor începe lucrările la inelul 1 de circulaţie (n.r – la subpasajul de la Piaţa Victoriei), la lărgirea pasajului Popa Şapcă, lărgirea străzilor Podeanu şi Mareşal Prezan, dar şi că în 2015 va fi finalizată strada Musicescu şi vor începe lucrările la pasajul Jiul.

Întrebat dacă nu aruncă banii degeaba pe studii de fezabilitate care poate peste câţiva ani nu vor mai fi valabile, edilul s-a supărat, spunând că


Cum argumentează necesitatea studiului de fezabilitate cu ajutorul Canalului Dunăre – Marea Neagră" href="http://www.pressalert.ro/2015/01/primarul-nicolae-robu-ramane-indecis-cu-privire-la-metroul-din-timisoara-cum-argumenteaza-necesitatea-studiului-de-fezabilitate-cu-ajutorul-canalului-dunare-marea-neagra/" target="_blank">nu se cheltuie niciun ban degeaba, întrucât va exista o prioritizare a proiectelor
. Unul din proiectele pentru care totuşi se alocă bani de la bugetul local 2015 este chiar ducerea linilor de cale ferată în subteran. Cu toate că nu există momentan nicio sursă se finanţare, primăria va face un studiu de fezabilitate pentru metrou. Robu spune că începerea lucrărilor la metrou ar depinde de finanţarea primită de la Uniunea Europeană, dacă planul lui Jean-Claude Juncker de a aloca sume mari pentru proiecte locale de anvergură va fi aprobat.

Momentan Robu nu a putut specifica o sumă limită care va fi alocată pentru studii de fezabilitate în 2015.

1 COMENTARIU

  1. Robu , habar n-are pe ce lume trăiește . Ce visează noaptea , începe sa facă studii de fezabilitate si hopa la Presa . Numai in mintea lui sunt aceste idei ca liniile de cale ferată sa fie băgate in subteran . Știe oare cu ce se ,, mănâncă ,, asta dpdv tehnic ? Nu cred , iar cei care-l încurajează își bat joc de el . Vise plăcute !

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.