Lecții despre performanța în afaceri, la Timișoara Bussiness Days 2015. Când are...

Lecții despre performanța în afaceri, la Timișoara Bussiness Days 2015. Când are loc evenimentul și care sunt temele ediției

0
DISTRIBUIȚI

DSC_4648

Peste 1.000 de manageri și antreprenori și peste 100 de speakeri își dau întâlnire la zecile de workshop-uri organizate cu ocazia Business Days 2015. Anul acesta „aventura” începe în 31 martie și se încheie în 1 aprilie, perioadă în care evenimentul, organizat la Centrul Regional de Afaceri din Timișoara, pune la dispoziție o serie de activități dedicate performanței în afaceri.

Cel mai mare eveniment de business din România își celebrează cei cinci ani de existență în orașul de pe Bega, iar acesta nu este singurul motiv pentru care anul 2015 este foarte important pentru organizatori. „Pentru noi este un an important din două motive. Unul este celebrarea a cinci ani de existență de la prima ediție, iar al doilea este pregătirea proiectului pentru trecerea la nivel internațional. Vom organiza prima ediție internațională anul acesta la Cluj-Napoca. Am ales Clujul pentru că a primit titlul de Capitala Tineretului European și am ales să profităm de această energie pe care o creează și de această distincție oferită orașului”, a spus Laszlo Pacso, fondatorul și coordonatorul proiectului.

Față de anii trecuți, Business Days 2015 aduce un format mai complex, cu 56 de manifestări. Dintre acestea, patru conferințe se axează pe inspirație, motivare și creșterea energiei oamenilor de afaceri. „Sunt patru teme esențiale.


Prima este focusată pe viitor, viziune și inovație, a doua temă se axează pe leadership transformațional. A treia temă este excelența ca un factor foarte important, iar a patra temă, cea mai importantă, este Revoluția Antreprenorială sau Inovație în Management și este, de fapt, întrebarea filosofică în jurul căreia se învârte toată această paradigmă economică relevată de foarte multe cercetări”, a mai spus Laszlo Pacso.

În a doua parte a evenimentului vor avea loc cinci workshop-uri și trei manifestări sociale care se bazează pe abilitățile manageriale și antreprenoriale a celor prezenți. Temele sunt alese pe baza cercetărilor făcute pe 440 de manageri și antreprenori din nouă județe din Timiș. În urma acestor studii s-a constatat că managerii sunt mai ocupați pe recrutarea oamenilor și pe talente. În zona antreprenorială se urmărește creșterea numărului de clienți, iar profesioniștii se axează pe branding-ul personal, comunicare, marketing. „Suntem singurul eveniment de business din România care face aceste cercetări înainte de evenimentul propriu-zis, nu doar o singură dată pe an. Facem aceste cercetări pentru a răspunde cât mai bine nevoilor și acesta este și motivul pentru care beneficiem de succesul de la ora actuală”, explică Pacso.

A III-a parte a evenimentului și axează pe dezvoltarea personală și pe interacțiuni formale într-un cadru relaxant. Organizatorii anunță că pe parcursul evenimentului se vor transmite în premieră, prin live-streaming online, o serie de emisiuni, dezbateri, mese rotunde, interviuri cu oamenii de afaceri, speakeri, dar și cu personalități din mediul de business național.

De asemenea, participanții vor primi și revista Business Days Magazin care va fi introdusă și în chioșcuri și librări, cu scopul de a promova cultura antreprenorială românească, în special către tineret.

Pentru anul 2019 Business Days pregătește o permieră. Evenimentul nu va mai avea loc în România, ci în Anglia, la Londra. „Ne dorim ca în patru ani să reușim să pregătim prima ediție pe care o facem în afara țării, la Londra, iar într-un an sau doi sperăm să ajungem cu ediția internațională și la Timișoara”, a mai spus Laszlo Pacso.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.