Se apropie o nouă ediție Timișoara Business Days. Ce au pregătit organizatorii...

Se apropie o nouă ediție Timișoara Business Days. Ce au pregătit organizatorii pentru TBD 2015

0
DISTRIBUIȚI

business days

Cel mai mare eveniment de business din România vine la Timișoara. În perioada 31 martie – 1 aprilie, Business Days își va celebra cei cinci ani de există în orașul de pe Bega. Evenimentul are loc la Centrul Regional de Afaceri (CRAFT), unde sunt așteptați peste 1.000 de participanți și 150 de speakeri.

Ediția de anul acesta de la Timișoara aduce specialiști, dar și practicieni din diverse domenii care vin cu răspunsuri și soluții la problemele cu care se confruntă oamenii de afaceri. Organizatorii anunță că pe parcursul evenimentului se vor transmite, în premieră, prin live-streaming online o serie de emisiuni, dezbateri, mese rotunde, interviuri cu oamenii de afaceri, speakeri, dar și cu personalități din mediul de business național.

În cadrul emisiunilor, antreprenorii prezenți vor fi puși în situația de a gândi în viitor, de a simți pe pielea lor cum e să fii prim-ministru și care sunt primele trei măsuri pe care le-ar lua pentru a susține dezvoltarea antreprenoriatului în România.

„Anul acesta este un an special pentru noi, pentru că ne aflam în acel moment, când proiectul trece de la național la internațional și este, în același timp, anul în care atenția noastră se muta de la progres la excelență. Este anul în care depunem eforturi mari pentru creșterea calității și eficienței activității noastre. Este anul în care ne propunem ca Business Days să devină un standard de calitate în organizarea de evenimente de business atât în România, cât și la nivel global”, a spus Laszlo Pacso, fondator și coordonator de proiecte Business Days.

Interviuri, studii de piață și rezultate

Business Days a introdus din 2012 o strategie de organizare a evenimentelor care implică realizarea de interviuri și studii de piață înainte de fiecare acțiune. Scopul acestor cercetări este de a înțelege cât mai bine nevoile, provocările, dar și problemele cu care se confruntă oamenii de afaceri din regiunea respectivă.


Organizatorii au pregătit și pentru anul acesta o serie de cercetări realizate pe un eșantion de 150 de manageri, antreprenori și profesioniști din județul Timiș.

În urma acestor cercetări, s-a ajuns la concluzia că preocuparea antreprenorilor este centrată pe creșterea numărului de clienți, a vânzărilor, pe îmbunătățirea relației cu clienții, fidelizarea clienților existenți. În plan secund se axează pe dezvoltarea abilitărților de marketing, comunicare, PR. De asemenea ei mizează pe eficiența mediului online, mobile și social media, iar abia pe planul al treilea se situează nevoia de a găsi soluții pentru atragerea de finanțare sau atragerea talentelor în organizație.

În ceea ce îi privește pe managerii din regiune, s-a stabilit că preocuparea lor este centrată pe îmbunătățirea comunicării, a abilităților de leadership, conducerea ehipei, pe modalități eficiente de atragere a talentelor în echipă, dar și pe stimularea creativității și a inovației în echipă. Pe plan secund se situează îmbunătățirea abilităților de planificare, organizare, management al timpului, luarea deciziilor și gestionarea bugetelor. Iar pe ultimul loc se află căutarea de soluții pentru a echilibra balanța între activitatea profesională și viața personală.

Profesioniștii își îndreaptă atenția către consolidarea brand-ului personal, creșterea numărului de clienți, dezvoltarea abilităților de vânzare, negociere și fidelizare a clienților existenți. Pe plan secund, ei sunt atenți la dezvoltarea abilităților de comunicare și marketing, iar în final se axează spre gestionarea riscurilor și, mai ales, pe găsirea de parteneri, asociați sau finanțatori pentru dezvoltarea afacerilor lor.

Oamenii care vor să participe la eveniment își pot face rezervare până în data de 15 martie 2015, la ora 23.59, iar dacă nu depășesc termenul limită au și o reducere de 15%. Costurile tichetelor de acces precum și formularul de înscriere se găsesc pe pagina de internet a evenimentului.

Printre speakerii invitati ai acestei ediții se numără personalități precum: Marius Ghenea, Orlando Sasz, Felix Patrașcanu, Adrian Bădescu, Codruț Ianași, Eliza Rogalski, Liviu Stoleru, Dragoș Anastasiu, Felix Daniliuc, Ovidiu Toader, Răzvan Ogarcin, Cătălin Olteanu, Gigi Nacev, Florentin Banu, Dragoș Anastasiu și mulți alții.

Comunitatea Business Days numără peste 120.000 de manageri, antreprenori și profesioniști din toată țara, din aproape toate domeniile de activitate și din toate tipurile de companii. Timișoara Business Days 2015 este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluţii de Comunicare Online), o organizație non-profit care are ca scop crearea de cultură antreprenorială sănătoasă și durabilă în România, şi Newfield Consulting, având co-organizator compania MMC- fondată de Liana Marin.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.