Remus Vişan a ales calea antreprenoriatului imediat după finalizarea Facultăţii de Turism din Timişoara, având deja 4 ani de experienţă în turism, într-o agenţie locală. A decis să plece din Timișoara și a început businessul de turism cu o agenţie clasică, „la stradă“, în București, scrie businessmagazin.ro.
La momentul respectiv, conceptul agenţiei se baza pe organizarea de excursii către destinaţii „testate“ de Vişan, care nu se găseau încă în oferta competiţiei pentru bucureşteni: revelioane în Maramureş, sejururi în Croaţia sau revelioane la Praga. „Ulterior, am ajuns la o limită, am simţit că nu mai putem creşte.
Ne-am dat seama că nu vindem bilete de avion, care reprezentau un business controlat de agenţiile mari şi de companiile aeriene, cu vânzări masive pe contracte corporate.
În 2010, businessul fondat de Remus Vişan, Paravion, a fost achiziţionat de fondul de investiţii spaniol GED, iar în 2013 a început să se extindă la nivel internaţional, cu o prezenţă tot mai crescută în Bulgaria, Cipru şi Ungaria.
În martie 2015, compania şi-a extins business-ul pe piaţa din Turcia, în urma achiziţiei Bavul.com, un brand bine cunoscut pe piaţa de turism din Turcia. După achiziţia Bavul.com, Paravion vizează vânzări online de peste 40 de milioane de euro pentru întreg anul 2015, cu un ritm de creştere mai mare faţă de cel din 2014.
Foto: businessmagazin.ro.