Cum ridică osanale Nicolae Robu invenţiei sale, „televiziunea Facebook”, la 24 de...

Cum ridică osanale Nicolae Robu invenţiei sale, „televiziunea Facebook”, la 24 de ore de la lansare

1
DISTRIBUIȚI

nicolae robu pressalert

Primarul Timişoarei, Nicolae Robu, anunţa, la debutul acestei săptămâni, că municipalitatea şi-a făcut televiziune pe Facebook. Robu a promis că, prin intermediul “televiziunii”, va organiza dezbateri cu cetăţenii, brain-storming-uri pe diverse subiecte, ba chiar va transmite conferinţele de presă online, toate acestea pe lângă ştiri.

La numai două zile distanţă de la lansarea „televiziunii” unde primarul poate vorbi tot ce doreşte fără a fi întrerupt cu întrebări deranjante, edilul a postat pe Facebook un text prin care se laudă.


„TV-PRIMĂRIATM -START FULMINANT! La mai puţin de 24 de ore de la lansarea fără nicio publicitate, tv-primariatm are o audienţă excelentă! Peste 2600 persoane au vizualizat mesajul meu de cuvânt înainte şi peste 2000 persoane au urmărit prima „emisiune”, interviul luat mie de Alina Pintilie, directoarea Direcţiei Comunicate! Fiţi pe fază, dragi prieteni şi stimati neprieteni! Vă va placea ce veţi afla!”, a scris edilul pe contul său de  Facebook. Merită menţionat faptul că absolut toate site-urile locale de ştiri, marile site-uri naționale, posturile naţionale de televiziune sau radio au relatat despre ultima „gogoaşă” a lui Nicolae Robu – „televiziunea Facebook”, ceea ce înseamnă publicitate, chiar dacă nu a fost plătită.

1 COMENTARIU

  1. Primaria trebuie sa se ocupe mai mult, de terminarea lucrarilor din fondurile Europene.Televiziunea proprie,nu va ajuta la plata integrala a lucrarilor din fonduri UE,care nu vor fi terminate in 2015.Este vorba de pierderi, ale Primariei Timisoara,de peste 100 mil.lei.Dl.primar ar trebui sa urmareasca ,mai atent,stadiul lucrarilor din fonduri UE,cu termene 2015.UN PRIMAR NU ARE CE CAUTA PE FACEBOOK.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.