Noi detalii despre scuterul MINUNE creat la Arad cu care te plimbi...

Noi detalii despre scuterul MINUNE creat la Arad cu care te plimbi 100 km cu 50 bani. Cât de inteligent este şi când va ajunge pe piaţă

30
DISTRIBUIȚI

scooterson

Scooterson – prima trotinetă inteligentă din lume a fost creată în vestul ţării de trei arădeni inventivi. Noul mijloc de transport este foarte deştept, plus că scuterul consumă doar 50 bani la 100 kilometri parcurşi, aşa cum anunţau, în urmă cu câteva luni, inventatorii. Mai mult, scuterul electric este foarte uşor şi poate fi conectat la telefon, astfel că învaţă stilul de mers al utilizatorului.

Ionuţ Predescu, unul dintre cei trei arădeni care au realizat scuterul, a oferit detalii despre momentul în care acesta va ajunge pe piaţă, la Arad, în cadrul Târgului Regional de Inovare organizat de ADR Vest săptămâna trecută. „Momentan, suntem într-o campanie de finanţare şi presupunem că anul viitor, în 2016, scuterul va fi pe piaţă deja. Este prima trotinetă inteligentă din lume şi este conectată la telefon. Este conectată la cloud şi învaţă stilul tău de mers, ştie inclusiv gesturile tale sau cât de repede vrei să mergi, cât de repede vrei să accelerezi şi ştie cât de multă autonomie mai ai.


Are un battery management special pentru cât de multă autonomie mai ai în aşa fel încât nu te lasă fără baterie. Când ştie că mai ai 15 km de baterie şi tu mai ai până acasă 20 km, atunci îşi scade performanţa ca tu să ai baterie pentru a ajunge acasă”, a explicat Ionuţ Predescu.

11666063_457282827785953_4135959012451825895_n

Potrivit realizatorilor scuterului inteligent, acesta este unul foarte sigur din punctul de vedere al siguranţei rutiere pentru că poate atinge o viteză maximă de 25km/h. Prin urmare, poate fi folosit chiar şi de copii cu vârste de cel puţin 14 ani. Inventatorii mijlocului de transport insistă asupra faptului că acesta consumă doar 50 de bani bani pentru 100 km rulaţi, atât cât costă încărcarea bateriei. Scuterul electric este ultrauşor, cântăreşte aproximativ 35 kilograme, este din aluminiu şi nu necesită manetă de acceleraţie. „Are o autonomie de peste 40 km. Porneşte doar dacă i-ai dat un impuls cu piciorul, singur n-o să pornească, nu are acceleraţie”, a mai precizat Ionuţ Predescu.

30 COMENTARII

    • Au copiat doamne ce animale mă în loc să fiți mândrii ca avem prima trotinetă Smart și eco și ce vreți voi , mâncați aiurea rahatel :)) eu zic ca va vedeți de șantiere și manele acolo liniștiți ca nu aveți habar ce e asta .

    • Eu cred ca a prelua o idee, a o imbunatati, a-i da o alta infatisare, nu inseamna ca ai copiat ceva, Seamana la grosimea rotilor, in rest, difera chiar bine de tot. Ba pot sa spun ca proiectul aradenilor mi se pare „mai ochios” decat cel al nemtilor din Dresden.

    • Un Scrooser coata intre 4000 si 4500 de euro , …. cam mult. Daca ar costa intre 1000 si 1500 de euro, ar fi un pret normal, dar eu nu as da mai mult de 800 eura pe el.

  1. Ce-ai facut Daniele?! Cum indraznesti mestere sa zici ca aradenii inventivi sunt de fapt niste hoti de idei? S-a dus dracu toata mandria nationala. S-a dus dracu tot articolul.

  2. sunt deacord sa repornesc constructia de scutere electrice la o suma de zece ori mai mica decat e pretul acestui scuter, am mai construit din biciclete Biciclete Mountain Bike la care le-am atasat un motor cu o roata dorect pe ax, si am mai pus doi acumulatori auto. am construit si eoliene pentru autonomie

  3. Bine bine dar acumulatorii unde isi au locul? Eu nu îi vad nicaieri iar dupa cum se stie cea mai mare problema a componentelor electrice/electronice, ca e vorba de un smartphone, tableta, masina electrica ori in cazul de fata scuter electric o reprezinta acumulatorii. Deocamdata acumulatorii nu au ajuns inca la performanta de a livra curent la 90% din greutatea lor iar pe langa greutatea lor proprie trebuie sa deplaseze si șasiul dar si calatorul. In concluzie nu este un articol bazat pe realitate cum ca acest scuter are o autonnomie de 100 km la o singira incarcare… mai ales ca din cele doua foto nu reiese unde ar fi dispusi acumulatorii. Si chiar daca le-ar face loc undeva si chiar daca ar avea o autonomie de 100 km cum se lauda inventatorii tot ar ramane problema pretului de achizitie pentru ca dragii mei… acumulatorii sunt cea mai scumpa componenta la o bicicleta electrica!

    • “Are o autonomie de peste 40 km. Porneşte doar dacă i-ai dat un impuls cu piciorul, singur n-o să pornească, nu are acceleraţie”
      Inca mai sunt probleme cu acumulatorii.
      Nu stii sa citesti?? Mai incearca o data…

  4. Eu cred ca a prelua o idee, a o imbunatati, a-i da o alta infatisare, nu inseamna ca ai copiat ceva, Seamana la grosimea rotilor, in rest, difera chiar bine de tot. Ba pot sa spun ca proiectul aradenilor mi se pare „mai ochios” decat cel al nemtilor din Dresden.

    • Seamana la grosimea rotilor pentru ca acolo e toata inventia( inventia unui german apropo, fabricata in china pe undeva) motorul integrat in roata si sistemul digital de contol al acestuia. Restu e teava sudata.

  5. Rotile acelea exagerat de late, reduc manevrabilitatea si autonomia prin frecarea nejustificat de mare. Ma rog, este doar parerea mea, altfel, ca estetica este foarte bine numai ca la asa un utilaj, de o singura persoana si cu doua roti trebuie sa te inclini la curbe si prin reducerea latimii pneurilor se poate mari autonomia…

  6. In urma cu 5 ani deja era lansat un scooter cu comanda telefonica … apoi unul cu roti late, apoi unul cu … si apoi „in premiera mondiala” unul cu toate astea” la Arad – centrul mondial al inventicii… De ce trebuie neaparat sa ne „dam inventatori de garaj” – model Hollywood ca sa facem ce? Da, romanii sunt inventivi , la a folosii softuri piratate, sa vedem filme pe gratis, sa fim „smecheri” de europeni la dat tzepe, la stricat banii pe „proiecte” de terenuri de fotbal in panta” si Masteranzi la universitati pe net … La un studiu elementar, ca sa-l lanseze si in China trebuie sa aiba cam … 2,500/ bucatax2,000 bucati minim per lot = 5 milioane euroi si inca 250,000 euroi pentru TM, model, produs, inregistrari si procese si vre-o 2-3 ani de asteptat pentru „confirmarea patentului international” … si pana atunci o sa fie scootere zburatoare… si o sa puna aripi la el … Ce ii sfatuiesc , acum dupa ce „au spart net-ul” cu reclama, Le doresc succes sa „vanda repede proiectul” sa-si ia cate ceva bani fiecare si sa-si cumpere cate un Mertzan … ca sa fie tari in Arad.

  7. Cum se face ca nu se vorbeste in nici un fel in occident de „inventzia” asta? exista oare ? sau e doar reclama aiurea fara temelii?
    Am gasit postari unde Transilvania ar fi trebuit sa fie cea mai frumoasa zona din lume (nu ca nu e frumoasa, dar…..) altii spun despre Castelul Peles ca ar fi unul din cele mai extraordinare castele din Europa si din lume….. de unde va vine nationalismul asta exagerat???????
    Am vazut o postare unde spune ca Romania este cuibul civilizatiei Europene si ca limba latina deriva din limba Daca…..
    Maine poimaine o sa vad postari care anuntza ocuparea SUA din partea Romaniei…
    Ar fi mai bine sa coborati cu picioarele pe pamant, in felul asta poate si capul coboara din nori.

  8. E un proiect bun. Cu idei imbunătatite sa nu, mă bucur că realizatorii acestui proiect sunt români, fără naţionalism, dar sunt mândru că vorbim aceeaşi limbă. „Inteligenţi in comentarii” sunt … pe toate gardurile. Doar că voi folosiţi ce au inventat alţii. Roata e roată, e rotundă de 2000 de ani, că e lată ca la nemţi sau la chinezi, care e problema. Ce românii când cor să-şi pună bagajele undeva nu au idei? Nu uitaţi, inventatorii acestui proiect nu au tehnologia si sprijinul din afara.
    Exact cum spunea cineva pe aici: proiect făcut în garaj, cu ţevi sudate cu aparate de sudură imprumutate, dar fîcute cu multa minte şi inventivitate. Bravo lor! Şi dacă ar fi fost plagiate, tot aş fi fost mândru de ei, şi acolo e muncă. Restul priviţi la televizor serialele, telenovelele, mai înjuraţi pe aici, vă mai daţi cunoscători, poate prea cunoscători şi dintr-o altă eră, ceea viitoare normal! De ce nu luaţi legătura cu inventatorii şi să veniti cu ceva aport creativ, cu o schiţă mai bună, cu un desen elegant, cu ideea voastră? Oare de ce?

  9. Pare interesant, dar la 3000 de euro nu stiu cine si-l permite. Normal, se vor gasi cativa, din astia de n-au ce face cu banii, sa-si cumpere jucarica. Ma indoiesc insa ca vom vedea prea multe trotinete din astea pe strada.

  10. citycoco este identic cu acest scuter.
    se fabrica in china si costa intre 2.500-3.000 lei. in concluzie ce vor aradeni sa faca nu vor reusi.
    ma intreb deca ceri 3.000 euro cu motor chinezesc si baterie nu este normal sa coste 600 euro?
    n-au inceput proiectul deoarece stiu bine ca nu le da nimeni acesti bani.

Dă-i un răspuns lui Dana Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.