Bazin de înot de 25 de metri și cel mai modern cinematograf...

Bazin de înot de 25 de metri și cel mai modern cinematograf din afara capitalei, la Timișoara. Când se deschide complet cel mai nou mall din oraș și ce branduri celebre va găzdui

0
DISTRIBUIȚI

Shopping City Timisoara3

Un bazin de înot lung de 25 de metri, și cele mai noi echipamente sportive din lume oferite de unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de fitness din oraș, o zonă de wellness cu jacuzzi și saune, cinema 4Dx, cafenea Starbucks, retaileri importanți – așa se prezină noul mall din Timișoara, careva fi inaugurat în curând în zona Calea Șagului.

După ce o parte din construcție a fost deschisă în toamnă, reprezentanții NEPI, dezvoltatorii Shopping City Timișoara, au stabilit și anunțat data inaugurării complete a proiectului: 31 martie 2016.

Marea noutate a mall-ului este oferta pentru iubitorii unui stil de viață sănătos. Cel mai important furnizor de servicii de fitness și wellness din oraș deschide în cadrul Shopping City Timișoara cel de-al treilea studio din Timișoara, SmartFit 3. „Bazinul de înot va fi mai mare decât la SmartFit 2, iar echipamentele vor fi cele mai moderne variante oferite de către furnizori la momentul deschiderii studio-ului”, arată reprezentanții companiei.

Finalizarea fazei a doua de construcție a Shopping City Timișoara, va aduce pe piață cel mai mare și mai modern centru comercial din vestul țării, cu branduri de prestigiu internațional, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de cel mai mare și mai modern cinematograf din afara Capitalei.

„Investiția NEPI în valoare de 83,8 milioane de euro în Shopping City Timișoara reprezintă mai mult decât dezvoltarea unui centru comercial, este una dintre cele mai mari investiții din ultima perioadă din județul Timiș.


De aceea, pentru noi, finalizarea lucrărilor la Shopping City Timișoara, Faza II, reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte de pe agenda acestui an. Vrem să oferim un mall care să depășească așteptările timișorenilor și întregii populații din regiunea de vest a României. Shopping City Timișoara va oferi, alături de opțiuni variate de cumpărături și petrecere a timpului liber și noi locuri de muncă, contribuind, astfel, la dezvoltarea economică a regiunii de vest”, afirmă Tiberiu Smaranda, Executive Director NEPI.

„Vom continua tradiția de colaborare și parteneriate strategice cu ancore cu acoperire internațională, în toate centrele noastre comerciale. În același timp, încurajăm și susținem dezvoltarea economiei locale prin încheierea de parteneriate cu cele mai bune concepte aparținând agenților comerciali locali”, a adăugat Tiberiu Smaranda.

În plus, timișorenii vor avea acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, cu 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum și conceptele revoluționare iMAX și 4Dx.

Shopping City Timișoara a fost construit pe un teren de 18 hectare, în 2 etape, iar la finalizarea dezvoltării sale, în martie, va avea o suprafață închiriabilă de 70.000 metri pătrați în prima fază. Centrul comercial oferă cea mai generoasă parcare de mall, cu aproximativ 2.500 de locuri, dispuse la nivelul solului și… pe acoperiș – cu acces direct către zona de cinema – entertainment – fitness – food court.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.