SCANDALOS De ce a dat comisia de circulaţie din Primăria Timişoara DOUĂ...

SCANDALOS De ce a dat comisia de circulaţie din Primăria Timişoara DOUĂ avize favorabile pentru benzinăria ilegală a partenerului de concediu al lui Robu VIDEO

1
DISTRIBUIȚI

aviz circulatie tuducan 1 Noi documente incredibile, legate de scandalul benzinăriei pe  care o construiește ilegal omul de afaceri Teodor Tuducan, prietenul de concediu al primarului Nicolae Robu,  lângă aglomerata intersecție de la Modern au fost f[cute publice în această seară la PRESSALERT LIVE de moderatorul Dragoș Boța. Jurnalistul a prezentat invitatului său, senatorul ALDE Petru Ehegartner, două avize primite de Teodor Tuducan de la Comisia de Circulație Timișoara, în condițiile în care e necesar unul singur. În primul se arată că omului de afaceri i se permite să construiască locurile de parcare necesare obiectivului pe un spațiu public, fără a exista o hotărâre de CL pentru acest lucru. Senatorului i-a fost prezentată și situația dezvăluită ieri la PRESSALERT LIVE, prin care Teodor Tuducan a semnat în numele statului român pentru a intra în posesia terenului și că a primit un HCL la trei zile de la depunerea cererii la Primăria Timișoara. Petru Ehegartner consideră că Tuducan „nu putea să semneze dacă nu era împuternicit”.

„După ce s-a obținut proprietatea pentru toată parcela, au început demersurile pentru obținerea avizelor de domnul Tuducan, prietenul de concediu al domnului Robu, s-a făcut o solicitare în fazele premergătoare aprobării PUZ, prin diverse comisii, comitete și comiții. Unul dintre cele mai importante avize e cel al Comisiei de Circulație. În primele două ședințe solicitarea domniei sale (n.r. Teodor Tuducan) a fost respinsă. Argumentele principale au fost faptul că în respectiva zonă s-ar crea un haos, această intersecție fiind una dintre cele mai aglomerate. După a treia ședință s-a dat avizul de circulație”, a declarat Dragoș Boța.

Schema din spatele primul acord al comisiei de circulaţie

Jurnalistul PRESSALERT.ro a prezentat avizul favorabil datat 23 iulie 2015, semnat de secretarul comisiei, Culiță Chiș, directorul Direcției Tehnice, care „de când a început scandalul e imposibil de găsit”. „Comisia de circulație vă comunică următoarele: aviz favorabil pentru obiectivul amenajarea acces auto la stația distribuție carburanți, împrejmuire și elemente de semnalistică conform avizului de oportunitate, precum și amenajarea pe teren proprietate privată a trei locuri de parcare, respectiv a 30 de locuri de parcare amplasate pe domeniul public, Calea Dorobanților 49A, conform planului. Prezentul aviz se eliberează cu următoarele condiții, toate amenajările rutiere, precum și dotările tehnico-edilitare necesare pentru deservirea obiectivului și locurile de parcare amenajate pe domeniul public, care vor fi de utilitate publică, se vor efectua pe cheltuiala beneficiarului”, se arată în documentul citat de moderator.

„Comisia de circulație dă un aviz ilegal.


Există acea anexă care prevede pentru fiecare construcție nouă câte locuri de parcare să ai, conform aceleia la benzinărie îți trebuie trei locuri de parcare pentru o pompă. Aceea va avea două, logic, pe domeniul privat, pe cei 500 de metri, cât o cutie de chibrituri cum a spus domnul Tuducan, trebuiau să existe șase locuri de parcare. Comisia de circulație împarte mărinimie, că doar nu dă de la ea: îți dăm voie cu trei. Putem spune că pot să corecteze celelalte autorități, urbaniștii, arhitecții-șefi. Dar întreb cum își permite o comisie de circulație să spună aviz favorabil pentru construirea a 30 de locuri de parcare pe domeniul public și le construiești tu, privatule?… În condițiile în care nu a existat nicio dezbatere publică, nicio hotărâre a consiliului local prin care să se accepte așa ceva. Cei din comisia de circulaţie s-au transformat în nişte tuducani semnând ceva ce nu aveau nicio acoperire, ca şi prietenul lui Robu care a semnat la cadastru în numele Consiliului Local Timişoara fără a avea mnadat”, a dezvăluit  Dragoș Boța.

De ce a apărut al doilea aviz

Dragoș Boța a prezentat și un al doilea aviz, cu dată diferită și nr. de înregistrare diferit. ”Al doilea aviz vine după ce domnul Tuducan cu domnul Robu au fost împreună în concediul din Sardinia. Avizul apare  în HCL prin care s-a aprobat PUZ-ul pentru benzinărie şi e emis în 1 octombrie 2015. La aproape trei luni distanță de primul. Acesta spune că potrivit avizului Comisiei de circulație menționat mai sus, adică cel din iulie, lucrările propuse pe numărul cadastral 437222, parcela aflată în proprietatea statului român, vor fi finalizate până la intabularea obiectivului propus prin prezenta documentație. Au vrut să se asigure că domnul Tuducan are parcarea aia mare și frumoasă gata, pe domeniul public însă, când se termină benzinăria. Acest text a fost inserat, nu cum ar crede un om de bună credință, să-l preseze pe investitor, practic i s-a dat o concesiune mascată, fără această parcare el nu putea să existe. Dacă totul era transparent și legal nu era problemă a doua zi ca Nicolae Robu să inițieze un proiect de HCL, în care se spunea: facem ceva cu terenul ăsta, îl concesionăm, nu poți lăsa pe oricine să construiască oricum pe domeniul statului. Domnul Robu a dat fără HCL, autorizația de construire în ianuarie 2016 fără HCL, pentru că domnul Tuducan avea nevoie de parcare”. Dragoș Boța a anunțat că mâine pe PRESSALERT.ro vor apărea noi informații că toată afacerea s-a făcut după „un plan detaliat”.

Senatorul Ehegartner, fost consilier local, a confirmat că este o manevră ilegală deoarece ”dacă mâine CL are o propunere în care pe zona acelei parcări să se construiască ceva, un bloc, o stație meteo ceva, să înțeleg că acea benzinărie nu ar mai putea fi autorizată… Fără acele locuri de parcare. (..) Mi se pare curios, să dai o destinație un teren, o atribuire, fără să existe această hotărâre de CL…. Din câte știu orice obiectiv construit pe domeniu public trebuie să aibă la bază o hotărâre de Consiliu Local”.

1 COMENTARIU

  1. Dar pentru semafoare cine a dat ? Mai ales cât au costat, care firmă le-a montat?
    I-am scris lui Robu pe facebook-ul lui :
    Domnule Robu După acțiunea numită „Semaforișoara” ați dublat intersecțiile în care se stă admirativ la culoarea roșie a semaforului, fără nici un trafic al intersecției. Vezi intersecția str . Ion Barac cu Bd. Dâmbovița și în continuare aceiași stradă cu Cpt. Damșescu. Aici se realizează „performanața” unei cozi de 3-4 apariții a culorii roșii până treci. DE NOUĂ ANI AICI NU AM PRINS COLOANĂ, acum aceasta ajunge și la 50-80 m, grație semaforului ! Dacă semaforizarea o făcea un milițian, gratis, ziceai că este făcută de un BOU ! Dacă a făcut-o Primaria Timișoara cu primarul Robu în frunte, pe mulți bani, este o MODERNIZARE binevenită, crește fluiența traficului , timișorenii sunt extaziați. Așa este de bine că trebuie puse mai multe semafoare, la toate intersecțiile! Iar dacă mai rămân puneți și pe Bega, la capetele podurilor, în piețele de legume, la scările blocurilor și la poarta primăriei. În rest rămâne cum am vorbit despre milițian ! Este bine să știți : “Albert Einstein, citat despre prostie” “Sunt doar doua lucruri infinite, universul si prostia umana, insa asupra primului aspect nu sunt atat de sigur.”
    Nici eu nu sunt sigur că este vorba de prostie, aici este vorba „dă lovele”, cum „zice” miticii !Am dreptate sau nu ? Răspunde la asta ori ba primarele ? care va fi răspunsul ?
    Îmi aduc aminte ce afirma în anul 2012 la adunarea populară din Piața Unirii, pentru susținerea demiterii marinarului chior, acțiune moderată de „bănățeanul” Bușoi : „ camarila băsistă”, „regim corupt”, ”partid de curte”, „camarila de partid” și „multe altele”! Cu cine face partid acum Robu !? Cine sunt colegii lui?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.