Important: DETALII despre transformarea RATT în societate comercială. De cine va fi...

Important: DETALII despre transformarea RATT în societate comercială. De cine va fi condusă

1
DISTRIBUIȚI
abonamente ratt (4) VS RATT în societate comercială
Transformarea RATT în societate comercială a fost confirmată

Noi detalii legate de transformarea Regiei Autonome de Transport Timișoara în societate comercială au fost făcut publice astăzi. Vă reamintim că PRESSALERT.ro a anunțat în premieră transformarea companiei locale de transport în comun din regie în societate comercială.


La acea dată autoritățile locale au anunțat că transformarea este una necesară și impusă de lege.

„Se transformă RATT în societate comercială, societate comercială la care acționar unic va fi Consiliul Local al Municipiului Timișoara, dar nu se va schimba nimic în modul în care noua structură, societate comercială va relaționa cu cetățenii pentru că deciziile vor fi luate exact ca și până acum de consiliul local. Transformarea RATT în societate comercială este necesară pentru ca regia să poată accesa fonduri europene. Nu poți obține bani europeni cu o structură de tip regie și acesta este motivul pentru care s-a decis transformarea acestei organizații din regie în societate comercială”, a transmis primarul Nicolae Robu.

Vă reamintim că de-a lungul timpului regia a fost folosită ca un instrument electoral la bunul plac al primarilor urbei, care prin gratuitățile oferite au încercat să-și atragă un număr important și aproape sigur de voturi. Lista completă de gratuități, modificată prin HCL în timpul actualei administrații, poate fi consultată aici.

1 COMENTARIU

  1. OK! Am inteles urmatoarele: la noua ani de la lansarea programelor de finantare europene administratia publica din Timisoara si-a dat seama ca investitiile majore in transportul in comun pot fi asigurate preponderent prin aceste „instrumente” (oare nu-i cam tarziu?); probabil ca decizia se bazeaza pe un studiu de impact si unele planuri pentru viitor (care or fi alea?); in afara de intentia de a valorifica oportunitatile privind finantarea prin programe europene, RATT mai are si actiuni de optimizare a transportului in comun in TM? (fiindca pana acum observ doar ca transportul in comun este cel putin inadecvat necesitatilor cetatenilor, atat ca si nivel de confort cat si ca desfasurare a liniilor mijloacelor de transport si nu in ultimul rand ca si numar de vehicule, sau mai bine zis al timpului de asteptare in statii si al simplificarii interconectarii liniilor). Sper doar ca nu se doreste obtinerea de finantari europene doar pentru trasformarea RATT in firma de transport cu biciclete. 🙂 Deci: studiu de impact este? Plan de dezvoltare si imbunatatire este (atentie, nu am spus „modernizare” ca iar ne ia dreaq cu alogenii astia politici de prin administratia publica locala!:) )? Iar aceste planuri sunt pentru viitorul apropiat (adica „in viata noastra”)?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.