Date „cu porția” despre banii publici cheltuiți de Casa de Cultură Timișoara....

Date „cu porția” despre banii publici cheltuiți de Casa de Cultură Timișoara. Vezi ce informație dată de PRESSALERT.ro a fost confirmată

0
DISTRIBUIȚI

Reprezentanţii Casei de Cultură din Timişoara ocolesc cu eleganţă adevărul în răspunsurile pe care le dau jurnaliştilor care adresează cereri în baza Legii 544. Este şi cazul PRESSALERT.ro, care pe parcursul anului 2016 a adresat mai multe cereri prin care solicita informaţii cu privire la plăţile făcute pentru promovarea evenimentelor organizate de Casa de Cultură. Amintim că site-ul nostru a detaliat cum Casa de Cultură plăteşte, din bani publici, un specialist în relaţii publice, care primeşte nu mai puţin de 2.000 de lei pentru promovarea unui eveniment.

La data la care am prezentat informaţiile, Casa de Cultură nu a oferit şi detalii legate de evenimentele pentru care Oana Barbu a făcut promovare, astfel că PRESSALERT.ro a estimat evenimentele, în funcţie de data la care au fost emise facturile. Ulterior, Oana Barbu a acuzat că am publicat informaţii false, negând că ar fi promovat, spre exemplu, Festivalul Inimilor, acolo unde, pentru prima dată de când se organizează evenimentul, în faţa scenei mari din Parcul Rozelor a fost amenajată o zonă VIP, unde aveau acces doar cei cu pile la organizatori.

Ulterior publicării materialului în care dezvăluiam detalii legate de sumele plătite pentru promovarea de evenimente, am revenit cu cereri către Casa de Cultură pentru a vedea dacă încă sunt contractate astfel de servicii, în condiţiile în care Direcţia de Comunicare a Primăriei Timişoara numără peste 60 de angajaţi. E important de precizat că, în repetate ocazii, răspunsurile primite de PRESSALERT.ro nu au fost actualizate cu date la zi, astfel că, spre exemplu, în luna august ni se trasmiteau date legate de facturile emise de colaborator în aprilie.


În 10 noiembrie, site-ul nostru cerea din nou informaţii cu privire la contractele dintre Oana Barbu şi Casa de Cultură. Datele oferite de Casa de Cultură se întindeau până în luna iulie şi cuprindeau: două facturi în valoare de 2.000 de lei fiecare emise în luna mai, o factură cu aceeaşi valoare emisă în aprilie şi o altă factură de 2.000 de lei emisă în luna iulie.

Primind informaţii că Oana Barbu încă promovează evenimentele Casei de Cultură, am revenit cu o nouă cerere în baza Legii 544 primind un răspuns detaliat, care putea fi dat încă din luna noiembrie, datele fiind existente în registrele instituției. Conform informaţiilor furnizate de Casa de Cultură acum câteva zile, în 2016, 11.000 de lei din banii timişorenilor au mers pe postări pe Facebook. Pe lângă facturile amintite mai sus, specialistul în relații publice a mai emis alte două: una în luna septembrie, în valoare de 1.000 de lei şi alta în luna noiembrie în valoare de 2.000 de lei. În ciuda celor susţinute de Oana Barbu după apariţia primului material pe PRESSALERT.ro, aceasta a participat la promovarea Festivalului Inimilor, după cum o dovedesc datele furnizate de Casa de Cultură.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.