SCANDALOS Kaufland vinde borcane cu capere, având etichete FALSE ale unui produs...

SCANDALOS Kaufland vinde borcane cu capere, având etichete FALSE ale unui produs mai scump. Reacția unui cumpărător UPDATE Vezi prima reacție a companiei FOTO

1
DISTRIBUIȚI
Etichete false pe un produs de la Kaufland.

Un timișorean a făcut, astăzi, o reclamație la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Timiș după ce a avut parte de o surpriză neplăcută. Dumitru Mihăică a cumpărat mai multe borcane de capere de la magazinul Kaufland din Calea Șagului din Timișoara. Acesta a ales un produs mai scump, de la o firmă cunoscută, pentru că știa că și calitatea este mai bună.

Însă, aseară, în timp ce spăla un borcan, a observat cum eticheta se dezlipește. Sub ea se afla o altă etichetă, cea originală, pe care scria că produsul a fost fabricat la o altă firmă din România.

„Este bătaie de joc. Am vorbit și cu alți clienți care au cumpărat acest produs de la Kaufland și au pățit același lucru. Din întâmplare, am dezlipit eticheta și am observat că se afla alta sub. M-am uitat și pe borcanul nou pe care-l cumpărasem și aceeași poveste. În această dimineață, am mai cumpărat un produs și la fel, am găsit eticheta falsă. Pun etichete false ca să vândă mai scump produsele”, ne-a spus timișoreanul revoltat.

Acesta a fotografiat produsele care au etichete false, are bon fiscal, iar astăzi a făcut o reclamație la OPC Timiș.

„Reclamațiile depuse pe site trebuie descărcate, o să le înregistrăm și o să vedem despre ce e vorba. Trebuie să vedem despre ce produs e vorba și dacă există o abatere, care este abaterea respectivă”, ne-a declarat Liliana Ardelean, comisar-șef la OPC Timiș.

Reprezentații Kaufland nu au dorit să-și exprime telefonic un punct de vedere, indicându-ne în schimb o adresă de e-mail, de unde momentan nu am primit un răspuns. În momentul în care vom primi punctul de vedere al celor de la Kaufland îl vom publica.

UPDATE O primă reacție din partea companiei nu vine să lămurească situația semnalată.


„În măsura în care se adresează presei, atunci toate răspunsurile, toate comunicările vi le vom oferi dumneavoastră prin intermediul biroului nostru de presă. Nu sunt împuternicit, fiind responsabilul de magazin, să am comunicare cu presa. Este un birou de media care se ocupă de acest lucru”, ne-a declarat Zsolt Maksay, directorul magazinului Kaufland din Calea Șagului.

1 COMENTARIU

  1. Hoție pe fata din partea acestor magazine mamut . Sa se verifice calitatea , furnizorul , prețul de recepție cel de pe raft și cel de la casa și o sa vedeți cum se fura . Intrebare . Cine sa verifice ? K opc ul doarme . Se trezesc numai la sesizări. Anaful? Au și uitat de când n au fost în control acolo. Hoția la aceste magazine merge în continuare , patronii câștiga și tot asa mai departe .

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.