ABSURD Ziua Tinerilor Timișoarei, ținută la secret de Casa de Cultură. Cum...

ABSURD Ziua Tinerilor Timișoarei, ținută la secret de Casa de Cultură. Cum au promovat evenimentul din bani publici

0
DISTRIBUIȚI

Ziua Tinerilor Timișoarei va fi celebrată mâine, la Timișoara. Prima ediție a evenimentului a avut loc anul trecut, în plină campanie electorală, fiind de altfel organizată la inițiativa primarului Nicolae Robu, care și-a adjudecat al doilea mandat în fruntea Timișoarei. Casa de Cultură, cea care se ocupă de promovarea și organizarea evenimentului plătit din bani publici, nu a anunțat nici programul acestuia, nici faptul că acesta se va ține pe data de 22 aprilie. Astfel, manifestarea are toate șansele să rămână fără public.

„Au fost deficiențe clare de promovare și eu am fost revoltat când am aflat că abia de ieri se promovează mai vârtos și sigur că lucrul acesta este inadmisibil. Știți bine cât țin eu la aceste zile.


A fost ideea mea să facem o tradiție din a avea în Timișoara Ziua tinerilor, Ziua studenților, Ziua Majoraților ca să dăm importanță acestor categorii să arătăm că în orașul nostru există o preocupare specială pentru aceste categorii care ele însele sunt speciale. La fel și pentru persoanele de vârsta a treia. (…) Evident că m-am supărat când am aflat – că nu urmăresc eu cum se promovarea – că acest eveniment nu a fost promovat pe motiv că încă nu a fost aprobat bugetul pe 2017 și era o anumită incertitudine, dar ea era insignifiantă. Cei care au crezut asta (n.r că evenimentul se va face doar în an electoral) nu știu cum se mai uită în ochii mei și al altora când văd acum că noi facem lucrurile serios. Asta ar însemna că noi în an electoral să nu mai facem nimic. După mintea unora ar trebui ca cei care sunt la putere în an electoral să nu mai facă nimic, ca să nu fie acuzați că fac pentru alegeri. Evident că trebuie să fii serios și să îți faci treaba inclusiv în an electoral cu și mai multă preocupare, că suntem oameni nu suntem roboți”, a declarat primarul Nicolae Robu.

Pentru a încerca să promoveze evenimentul, cei de la Casa de Cultură au creat o pagină de Facebook cu denumirea acestuia. Cu alte cuvinte, cei care doresc să afle ce evenimente se desfășoară în Timișoara trebuie să ghicească numele acestora și data şi apoi să le caute pe Facebook. În trecut, Casa de Cultură a Timișoarei achita 2.000 de lei către un specialist în relații publice pentru promovarea fiecărui eveniment. Un alt aspect important este faptul că bugetul alocat evenimentului nu a fost făcut public, deşi presa a solicitat acest lucru.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.