Tunul outdoor al primarului Ciuhandu- 355 de locaţii date fără licitaţie

Tunul outdoor al primarului Ciuhandu- 355 de locaţii date fără licitaţie

2
DISTRIBUIȚI

Primarul  Timişoarei Gheorghe Ciuhandu a pregătit pentru şedinţa de mâine a consiliului local două proiecte de hotărâre prin care se continuă practica ilegală de atribuire a spaţiilor publicitare din staţiile de transport în comun şi din municipiu fără licitaţie. gheorghe ciuhandu taiat site

Beneficiarii sunt firma News Outdoor Romania şi United Media, care ar urma să primească 150 de refugii de călători  plus 55 de locaţii pentru amplasarea de structuri publicitare tip backlit şi billboard şi respectiv 100 de refugii şi 50 de locaţii . Conform unei tradiţii mai vechi, acest tip de proiecte sunt promovate în perioada „tulbure” din campania electorală.

News Outdoor Romania nu este la primul cadou din partea municipalităţii, în 2000 fiind încheiat un contract de asociere în condiţii asemănătoare pentru spaţiile publicitare din o sută de staţii RATT şi cinci backlight-uri. Vechea înţelegere expiră în 24 martie 2010. Pentru ca acest lucru să nu se întâmple firma de publicitate a trimis anul acesta în septembrie o adresă prin care „vă supune spre aprobare încheierea unui nou contract de asociere” care „ne va oferi posibilitatea continuării şi dezvoltării proiectului demarat între News Outdoor  şi Primăria Municipiului Timişoara”.


Vechiul contract urmează să înceteze imediat cu semnarea noii înţelegeri. În referatul întocmit ulterior de direcţiile de specialitate cererea de asociere se motivează şi prin faptul că firma de publicitate „a înfiinţat în Timişoara propria echipă de service pentru spălarea şi întreţinerea refugiilor”.

Tot în luna septembie, firma United Media trimite şi ea o adresă municipalităţii prin care propune o asociere, tot pe 10 ani, propunând „instalarea cu titlu gratuit a 100 de refugii pentru călători în staţiile RATT dispuse în zonele menţionate”, fiind trimisă şi o anexă cu 66 de propuneri pentru locaţii. Zonele vizate sunt legate de situate în special în zonele mărginaşe. Chiar în referatul semnat de primarul Gheorghe Ciuhandu se susţine că „interesul exprimat de SC United Media SRL nu urmăreşte a concura refugiile situate în zona centrală sau de a crea o competiţie în acest sens, ci vine în întâmpinarea nevoilor administraţiei publice locale într-o perioadă de criză”.

Altfel spus , cele două firme îşi vor împărţi oraşul fără a exista nici un fel de concurenţă, care ar putea duce la creşterea fondurilor încasate de municipalitate. Primarul Gheorghe Ciuhandu nu a putut fi contactat pentru a explica de ce Primăria Timişoara nu a organizat licitaţii pentru aceste spaţii şi dacă municipalitatea nu ar fi încasat mai mulţi bani la buget.

2 COMENTARII

  1. Mai informeaza-te. Nu exista firma News Outdoor Media, eventual exista News Outdoor Romania. Firma asta are bilantul nedepus la Oficiul Registrului Comertului in Bucuresti. Cum pot onor factorii din Primarie sa verifice daca datele declarate de acestia sunt adevarate?
    Cum poate o firma care nu-si respecta obligatiile legale sa respecte un contract cu Primaria?

  2. Da corect. Greseala este omeneasca si mi-o asum. O sa fac rectificarea si inj text. Cat despre intrebarile legate de contractele cu primaria, ar trebui intrebata consiliera lui Ciuhandu care statea prietenoasa la discutii cu reprezentantii celor doua firme inainte de votul din plen.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.