Ce „ţeapă” outdoor nu i-a ieşit primarului Ciuhandu

Ce „ţeapă” outdoor nu i-a ieşit primarului Ciuhandu

0
DISTRIBUIȚI

Primarul Timişoarei, Gheorghe Ciuhandu, a promovat , la ultima şedinţă de consiliu local, încă ă „ţeapă” outdoor, care ar fi adus bani afisaj traiti binemulţi în conturile unei firme şi praful de pe tobă bugetului municipalităţii. După modelul de anul trecut, primarul a venit cu un nou proiect de contract de asociere între Municipiul Timişoara şi SC First Outdoor Holding SRL, parte a grupului Affichage România  pentru construirea şi  exploatarea a 82 de refugii RATT, 20 de panouri de informare, a două coloane publicitare, 45 de panouri cu două feţe.


Contractul era pe o perioadă de zece ani, iar condiţiile de derulare extrem de avantajoase financiar pentru firmă. Pentru spaţiile din staţiile de transport în comun, în primii şase ani  First Outdoor Holding SRL urma să plătească doar taxele de publicitate, iar în ultimii patru ani 40% din veniturile obţinute din publicitate, neexistând nici o sumă minimă stabilită. În cazul celor 45 de panouri, firma urma să plătească lunar 50de euro pe lună pentru fiecare panou, din momentul obţinerii autorizaţiei de construcţie.

Dacă în cazul News Outdoot şi United Media toţi consilierii locali au votat în unanimitate contractele păguboase pentru municipalitate, această asociere a fost respinsă, existând doar opt voturi favorabile. Întrebat cum comentează faptul că i-a picat proiectul de asociere, Gheorghe Ciuhandu a declarat pentru PRESSALERT.ro că „proiectul l-am iniţiat la solicitarea respectivilor. Nu puteam să-l ţin dosit în vreun sertar”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.