Brandul de ţară cu mortu’ pe masă

Brandul de ţară cu mortu’ pe masă

0
DISTRIBUIȚI

Nu putea Elena Udrea să găsească loc mai potrivit să anunţe lansarea brandului de ţară decât lângă un pod, ruină după inundaţii. inundatii bisericaMăcar pentru că locul şi momentul merg la fix cu viitoarea imagine a României pentru străini – natura neatinsă. Nici nu trebuie să mai vezi vreo reclamă pentru că simţi cum ţara va da lovitura cu noul brand. Pe dovedite. Cum se umflă apele imediat se lansează oferta last minute „Cod roşu -viitură-n juma’ de ceas „. Următoarele chartere se umplu de la sine cu turişti romantici. Sigur vor abandona Veneţia pentru programul „Venea o casă pe Siret”.


Pentru fiecare turist. Care se va simţi copleşit de atâta atenţie şi ospitalitate. Unde-n lumea asta o să mai fie aşa răsfăţat? La sfârşit poate primi ca suvenir o ţiglă sau o giurgiuvea din casa favorită. Satele-n ruină rămase în urma viiturilor sunt perfecte pentru grupurile de excursionişti amatori de arheologie. Se vor organiza concursuri tematice de genul „cine găseşte lingura babei Veta în mâl”.  Imaginaţi-vă un autocar de japonezi zâmbitori şi amabili luând la purecat fiecare fir de nămol. Şi câştigătorul fotografiat şi filmat din toate unghiurile în timp ce ridică fericit obiectul de parcă ar fi cec-ul de un milion de parai. Ce distracţie, ce antren. Pentru amatorii de sporturi extreme se organizează programele speciale „cât rezişti dop în dig” şi „scuba la butoi”.

Aşa că – bucuraţi-vă. Inundaţiile astea nu-s decât ultimul antrenament pentru noul brand de ţară. Iar cei 23 de morţi – nişte unii care au continuat să facă politică şi când le-a ajuns apa la nas. Trăiască brandul de ţară! Mortul de pe masă poate să rămână acolo până la alegeri. Poate e nevoie totuşi de votul lui.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.