Grindeanu: „Desfiinţarea regionalei CFR arată impotenţa liderilor PD-L Timiş”

Grindeanu: „Desfiinţarea regionalei CFR arată impotenţa liderilor PD-L Timiş”

3
DISTRIBUIȚI

Sorin Grindeanu, primvicepreşedintele PSD Timiş, a declarat, astăzi, că decizia de desfiinţare a Regionalei CFR Marfă şi pregătirea sorin grindeanu micaceleiaşi soate pentru Călători şi Infrastructură dovedeşte că liderii PD-L Timiş nu au nici un cuvânt de spus în interiorul partidului.


„Nu cred că pedeliştii din Timiş, parlamentari sau nu, sunt de acord cu această desfiinţare şi subordonarea faţă de Craiova. Această decizie dovedeşte impotenţa liderilor PD-L Timiş şi faptul că la nivel central nu contează în luarea deciziilor”, a susţinut Grideanu. Viceprimarul Timişoarei a susţinut că desfiinţarea regionalei CFR va afecta inclusiv dezvoltarea oraşului în următoarea perioadă. Adrian Negoiţă, vicepreşedinte PSD Timiş, a anunţat că „în urma acestei reorganizări prin care s-a înfiinţat regionala Oltenia Banat, în vestul ţării vor urma disponibilizări importante. Această decizie este de neînţeles în condiţiile în care regionala noastră era superioară celei din Craiova din punct de vedere economic şi al cantităţilor de marfă transportate”.

3 COMENTARII

  1. Discurs politicianist ieftin. Reorganizarea CFR este in primul rand o masura de natura strict economica. Grindeanule asa cum conduci tu si sstapanul tau Ciuhandu Timisoara nu m-ar mira sa ne trezim intr-o zi ca orasul a fost desfintat urmand ca treburile administrative ale pagodei banatene sa fie preluate de Strehaia.
    Pana atunci Grindene spune un singur lucru, unul singur nu mai multe ca sa nu te doara capsorul de atata procesare , deci un singur lucru concret pe care l-ai facut pentru acest oras. Daca nu sti raspunsul poti sa apelezi la Toanaca care….. este. Ce este ? Un foarte valoros combinator politichiei de margaritar din oras. Peste tot numai scenarii, peste tot numai combinatii, peste tot numai sanse de a iesii in fata, de a castiga inima proletariatului.
    Din curiozitate Sorinele tata cam la cat se esteimeaza in parai evident pierderea economica a orasului odata cu inchiderea regionalei ? Ar trebui sa ne asteptam ca se inchide gara, se scot liniile ferate iar daca vom vrea sa mai megem cu treul vreodata singurul loc de unde mai putem sa ne satisfacem acest capriciu este cu plecare din gara craiova ???

  2. @sorin
    Candva am avut o discutie cu niste arhitecti despre orasul Timisoara si modalitatile de dezvoltare. Ei mi-au spus ca in viitorul apropiat se impune o modificare a traseului caii ferate, pentru ca in actuala conformatie blocheaza dezvoltarea orasului prin gatuirea circulatiei intre sudul si nordul orasului. Ei spuneau ca problema tine de vointa si mai putin de economic. Pentru ca prin comercializarea imobilelor si terenului din centrul orasului s-ar obtine banii necesari pentru relocarea traseului.
    Problema cefereului este ca proprietar este statul, care este un prost administrator. Iar oamenii pusi in functii fac ce a facut Necolaiciuc, fura. Fura pentru ei, fura pentru partid, fura pentru sefii lor, fura pentru prietenii lor. Intr-un cuvant: FURA.
    Manevrele denuntate de aceasta mica grinduta a politichiei locale de fapt sunt manevre de centralizare a furtului. De ce sa te chinui sa faci opt licitatii trucate cand poti face doar patru. De ce sa te chinui sa faci presiuni asupra a opt directori regionali pentru a impune o anumita firma, cand poti sa faci doar asupra a patru directori. Te chinui mai putin iar efectul este acelasi.
    Oricum, vinovat este mogulii Vantu, Voiculescu si Patriciu. Mai ales Patriciu.

  3. @sorin – Si spune tu sorine, tu nu scrii doar sa te afli in treaba? Scrii doar din datoria de postac? E o discutie si aia despre ce ar fi facut Grindeanu sau n-ar fi facut. Dar e alta discutie. Neuronul tau, in singuratatea sa, spune ca mutarea aceasta are motivatie economica. Cu siguranta are pentru buzunarele unora. Dar crezi ca economic Craiova este mai importanta ca Timisoara? Scrie niste argumente in acest sens. Poate ne mai destindem si noi. Cu siguranta in SNCFR sunt mai multi sefi de p’acolo. C-asa-i modelu’. Si probabil crezi ca Bucurestiul n-are nimic de spus in chestia asta. Ca Grindeanu afirma ce nu-ti convine tie intelegem. Poate ca nu e cea mai mareata fapta/actiune. Inteleg, ca ai vrea ca toata lumea sa taca din gura. Poate ca ceea ce face Grindeanu este sa spuna ceva ce am spune si noi. Si care crezi tu ca ar fi rolul unui politician (altul decat propria propasire)? Grindeanu oricum se aude mai putin de la nivel central decat PDL-ii. Care ce au facut vis-a-vis de acest subiect? Tu crezi ca s-au batut din umbra. Si mai crezi ca, din modestie, din dorinta de a nu emite discursuri politicianiste, au facut si nu au spus. Si nu-ti trece prin cap ca pur si simplu s-au supus (sau n-au avut nimic de spus / sau nu-i asculta nimeni). Aeroportul l-ar vrea aradenii? Intelegem. Cumetria bat-o vina. Si noi nu avem vreun finut prin zona care sa aibe ceva de spus. Dar oare craiovenii au ceva in plus (vreun frate, vreo amanta; !poate un ministru)? Sau noi avem ceva in minus? Enumara tu plusurile Craiovei in fata Timisoarei (de ex. du-e si numara masinile de tm din Craiova si compara numaratoarea cu cele de dj din Timisoara [sa nu vorbim de mh]). Si daca tot nu-ti iese, vezi cealalta intrebare (la care Grindeanu a dat raspunsul care tie nu-ti place). Si daca afirmatia lui Grindeanu totusi nu-ti da pace raspunde la o intrebarea: ce au facut PDL-ii ptr Timisoara? (Pe langa faptul ca te-ar plati pe tine.)

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.