Şapte metode de scos bani de pe urma lui Moş Crăciun

Şapte metode de scos bani de pe urma lui Moş Crăciun

0
DISTRIBUIȚI

Plecând de la premiza că mesajele de spam trimise de pe Facebook, Twitter sau outlook nu au relevanţă într-o discuţie despre craciun online 1marketing, întrebarea la care vreau sa primesc câteva răspunsuri în această săptămână este cum îţi poţi promova eficient website-ul în preajma sărbătorilor de Crăciun?
Soluţiile mele, cele mai simple posibile, sunt şapte la număr.

Sexul îţi face vânzare, iar crăciuniţele cu picioare lungi, cu zâmbet larg şi o faţă luminată de emoţia sărbătorilor sunt un plus în promovarea  produselor tale. 4-5 bannere, alături de o campanie de adwords, pot face uneori minuni de sărbători chiar şi pe online-ul romanesc.

Nu minţi, dar scoate în evidenţă reducerile – dacă ai 200 de produse de vânzare, încearcă măcar la zece produse să dai o reducere substanţială (ţine cont că 1-2% nu înseamnă reducere de sarbatori, ci doar bătaie de joc la adresa unui client).


Pune cel puţin 2-4 produse cu reducere pe toate paginile ca şi recomandări ale Moşului. Eventual, pentru comenzi de peste o anumita sumă,  poţi să adaugi câteva gratuităţi, în funcţie de profilul site-ului tău.

Creează un eveniment şi încearcă să ajuţi comunitatea din care faci parte cu ceva creativ – chiar dacă iniţial nu îţi va aduce profitul aşteptat, îţi creezi “brand awareness” pentru magazin/site.

Trimite felicitări (offline) pre-Crăciun, multumeşte clienţilor tăi pentru colaborarea din timpul anului – nu te zgârci la calitatea hârtiei şi nu exagera în complimente. Eventual spune-le ce vrei să faci anul viitor sau cu ce servicii/produse îi aştepţi din 2011. Din nou, nu exagera! Nu uita să le spui cine eşti şi unde poţi fi găsit (atât online şi cât şi offline).

Trimite un newsletter clienţilor tăi (care ţi-au dat acceptul de primire) creat special pentru sărbătorile de iarnă (data limită în care trebuie să ajungă în inbox este 23 decembrie.

Facebook, Twitter, website – împodobeşte-le de Crăciun, cu avatare de sezon, fă un concurs (nu uita că suntem o naţie de Like-eri), cere şi acceptă feedback-ul. Învaţă din el ce trebuie să schimbi şi apucă-te de schimbare de la 1 ianuarie.

Oferă-ţi sprijinul pentru acţiuni la care poţi participa, ajută acolo unde poti oferi o mână de ajutor. Să fi mai bun nu e doar un îndemn creştinesc, ci şi un bonus de imagine. Tu cum alegi să îţi promovezi website-ul cu ocazia sărbătorilor de iarnă?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.