Pedelistul Sămărtinean îl atacă pe Robu pentru mutarea Clinicii de Dermatologie. Ce...

Pedelistul Sămărtinean îl atacă pe Robu pentru mutarea Clinicii de Dermatologie. Ce soluție de gherilă are deputatul

6
DISTRIBUIȚI

press_conferinta_pdl_popoviciu_TS0008

Deputatul PDL Cornel Sămărtinean a repetat, astăzi, o parte din inconvenientele pe care le-a acuzat managerul Clinicii de Dermatologie, medicul Caius Solovan, atunci când a aflat că primarul Nicolae Robu vrea să mute spitalul în complex, în incinta clădirii de la Universitatea Tibiscus.


Sămărtinean a explicat că „vreau să susţin o acţiune disperată a unui profesor universitar, a domnului doctor Caius Solovan, de a se împotrivi mutării Clincii de Dermatologie din vecinătatea noastră. Este incredibil cât de jos au coborât discuţiile, cum se ignoră probleme importante ale acestui oraş. Abordăm un subiect  care s-a dezbătut amplu în ultima perioadă. Vin să discut despre modul în care se desfăşoară actul administrativ. Cetăţenii Timişoarei sunt obligaţi să asiste la un război al muţilor, unul care este fals. De unde şi până unde această necesitate de mutare a clincii?  Sunt multe alte spitale. Este evident că nu se încearcă găsirea unui spaţiu mai bun, ci se încearcă eliberarea actualului spaţiu pentru anumite interese”. După ce a calificat intenţia primarului ca fiind una prostească, Sămărtinean a atenţionat că „voi face toate demersurile, voi face o interpelare în Parlament despre acest subiect”, completând că şi alte probleme importante pentru oraş, precum renovarea Gării de Nord sau centura oraşului, nu sunt pe lista de priorităţi, ci au rămas simple promisiuni.

6 COMENTARII

  1. Ar trebui o interpelare urgenta in Parlamentul Romaniei pe tema:”Dosarele penale dobandite in perioada mandatului de la aeroportul din Timisoara,10.01.2010-18.06.2012,ale dipl.ing. director general Samartinean Cornel -Mircea,se vor finaliza in 2013?

  2. EXCLUSIV Angajaţii aeroportului “Traian Vuia”, spionaţi ilegal de pedelistul Sămărtinean
    Dragoş Boţa 23/06/2012.

    Angajaţii Aeroportului Internaţional “Traian Vuia” din Timişoara au fost spionaţi în mod ilegal de administratia condusă de fostul director, pedelistul Cornel Sămărtinean. După ce acesta a fost schimbat din funcţie, s-a descoperit că au fost montate camere video şi microfoane, ascunse în senzorii de mişcare plasaţi în toate birourile. În ambele clădiri ale administraţiei au fost instalate echipamente care stocau imaginile şi sunetul, în corpul A aceste receivere fiind instalate chiar în biroul directorului Sămărtinean. Practic, toate mişcările angajaţilor din birouri erau monitorizate la sânge, iar imaginile erau stocate în servere aflate în afara aeroportului. Cei care lucrează acolo au rămas mască atunci când au văzut cum erau ţinuţi sub lupă. “Când au instalat senzorii de mişcare în birouri au spus că sunt pentru hoţi. Avea logică. Nu ne-au spus, însă, nimic despre camere de supraveghere şi microfoane. Ştiam de camerele de pe holuri, dar nici să ne spioneze şi-n birou”, comentau angajaţii uimiţi de Big brother-ul portocaliu. Unii bănuiau că ar fi supravegheaţi, dar nu aveau confirmare. Printre angajaţi se discută că supravegherile ilegale au surprins câţiva dintre cei monitorizaţi în ipostaze erotice.
    În urma verificării echipamentelor descoperite, s-a stabilit că, de curând, au fost tăiate cablurile pentru înregistrările audio de la receivere, dar nu şi de la dispozitivele clandestine de supraveghere. Deşi au fost şterse o parte din înregistrările de la receivere, cei care au spionat au mai uitat câteva cadre filmate ilegal.
    Impus în funcţia de director al aeroportului de preşedintele PD-L Timiş, Constantin Ostaficiuc, Sămărtinean şi-a luat ca şi consilier pe probleme de securitate de Mircea Preunca, fost ofiţer SRI, fratele consilierul judeţean PD-L Daniel Preunca. Acesta este şi administratorul firmei MT Systems SRL, care a avut contractele de instalare a sistemelor de supraveghere cu aeroportul. Contactat telefonic pentru a comenta operaţiunea ilegală de supraveghere, Cornel Sămărtinean s-a mulţumit să spună “nu comentez, la revedere”. Mircea Preunca a susţinut în schimb că “tot ce s-a făcut a fost legal. Nu s-a încălcat nici o lege. La intrarea în clădiri erau avertismente că sunt obiective supravegheate. Nu erau ascunse camerele. Erau la vedere. Sunt sisteme de supraveghere din comerţ. A fost înregistrare doar video, nici gând de înregistrare audio. Totul a fost legal”. Luni va fi depusă o plângere penală la Parchet de noua conducere a aeroportului pentru supravegherile ilegale.

  3. Echipamentele pentru spionarea angajaţii aeroportului, achiziţionate în baza unui contract cu clauze pentru un şantier!?!
    Dragoş Boţa 24/06/2012. Descoperirea camerelor video şi a microfoanelor instalate ilegal în birourile angajaţilor Aeroportului Internaţional “Traian Vuia” Timişoara de către administraţia condusă de pedelistul Cornel Sămărtinean este doar vârful ”iceberg”-ului ilegalităţilor. În memoriul de fundamentare al achiziţiei semnat de Călin Marinete, director de securitate şi protecţie civilă, şi avizat de directorul comercial şi cel economic, se susţine că activitatea specifică “presupune accesul personalul angajat, cât şi a diverşilor colaboratori, pe diverse domenii de activitate, în clădirile SN AIT-TV SA, unde funcţionează aparatură de comunicaţie, inclusiv cu exteriorul şi sunt stabilite locuri în care se manipulează documente clasificate” şi “se impune întreprinderea unor măsuri suplimentare privind controlul circulaţiei persoanelor neautorizate şi de alarmare a pătrunderilor ilegale”.

    După cererile de ofertă, câştigătoare a fost fost firma MT Systems SRL, administrată de fostul ofiţer SRI Mircea Preunca, fratele consilierului PD-L Daniel Preunca, cu care s-a semnat un contract în valoare de 40324,87 lei. Cu excepţia preverilor legate de obiectul contractului, preţ şi durată, restul prevederilor nu au nici un fel de legătură cu instalarea echipamentelor de supraveghere, ci cu lucrări de…construcţii. Printre altele se prevede că “toate fosilele, monedele, obiectele de valoare sau orice alte vestigii sau obiecte de interes arheologic descoperite pe amplasamentul lucrării sunt considerate, în relaţiile dintre părţi, ca fiind proprietatea absolută a achizitorului”. . De asemenea, în stufosul contract, se fac referiri la amenajarea şantierului şi la obligaţia executantului “de a utiliza în mod rezonabil drumurile sau podurile ce comunică cu sau sunt pe traseul şantierului şi de a preveni deteriorarea sau distrugerea acestora”. Toate aceste prevederi şi multe altele care nu au nici o legătură cu echipamentele de supraveghere apar în contractul semnat de toată conducerea de la acel moment a aeroportului “Traian Vuia”, neexistând, însă, nici un rând despre asigurarea datelor personale şi a drepturilor angajaţilor monitorizaţi.

  4. Directorul Cornel Sămărtinean, nu a gestionat în condiţii de calitate activitatea economico-financiară,in perioada 10.01.201-18.06.2012

    În concluzie, conducerea Aeroportului, în frunte cu directorul Cornel Sămărtinean, nu a gestionat în condiţii de calitate activitatea economico-financiară. La evaluarea sistemului de control intern/managerial s-au constatat următoarele: nu a fost elaborată o procedură privind managementul riscurilor; nu au fost elaborate/actualizate şi aprobate programele de dezvoltare a sistemelor de control intern/managerial care trebuie să cuprindă obiectivele, acţiunile, responsabilităţile, termenele precum şi alte componente ale măsurilor respective. Neevidenţierea în mod distinct în program a acţiunilor de perfecţionare profesională atât pentru persoanele cu funcţii de conducere, cât şi pentru cele de execuţie; nerespectarea prevederilor legale referitoare la supervizarea misiunilor de audit public intern, nu s-a elaborat un program de asigurare şi îmbunătăţire a calităţii sub toate aspectele activităţii de audit public intern, astfel încât să asigure ca normele, instrucţiunile şi codul etic să fie respectate de auditorii interni; nerespectarea prevederilor Legii nr. 672/2002 referitoare la modul de desfăşurare a misiunilor de audit (nu s-au întocmit: un proiect de raport de audit, o minută a reuniunii de conciliere); au fost elaborate normele metodologice proprii privind activitatea de audit public intern în cadrul entităţii, dar nu au fost avizate de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii.

    Curtea de Conturi cere stabilirea persoanelor răspunzătoare pentru efectuarea unor cheltuieli fără documente justificative.Conform Raportul public pe anul 2011, inspectorii Curții de Conturi au găsit o serie lungă de nereguli la Societatea Națională „Aeroportul Traian Vuia” Timișoara. Ca urmare a controlului s-a constata nestabilirea, neevidenţierea, neurmărirea şi neîncasarea veniturilor proprii de 3.585 mii le.i

  5. Fals in acte!!!
    Raportari false pentru a primi ajutor de stat
    Directorul Aeroportului Timisoara, Cornel Samartinean, a modificat mai multe raportari privind numarul total de pasageri, in cursul anului 2010. In rapoartele inaintate de catre acesta, numarul de pasageri era de fiecare data sub un milion. Motivul este unul simplu: cu o cifra sub un milion de pasageri, aeroporturile din Timisoara, Suceava si Cluj primeau ajutoare financiare din partea statului roman, in valoarea totala de 240 de milioane de euro.
    Cornel Samartinean, singur in afara Schengen. Cu talent, pune umarul la falimentul aeroportului pe care il conduce.
    In urma scandalurilor privind terminalul non-Schengen si a celui privind plecarea Wizz Air, directorul aeroportului din Timisoara a recunoscut in luna noiembrie 2010 ca numarul pasagerilor care tranziteaza depaseste un milion de persoane. Astfel, Aeroportul Timisoara mai pierde si ajutoarele financiare de stat. La aceasta situatie a contribuit si compania Carpatair, care a depus o plangere la Comisia Europeana, in urma careia s-a blocat acordarea ajutoarelor de stat catre aeroportul din Timisoara.

  6. Aeroportul Internațional ”Traian Vuia” din Timișoara a suferit pierderi financiare pe termen lung, în cei 2 ani și jumătate, cât a fost condus de către pedelistul Cornel Sămărtinean. Controalele Curții de Conturi și ale altor instituții au scos la iveală un adevărat jaf dar și fapte de natură penală. Astfel s-a descoperit că fosta conducere a lăsat aeroportul fără asigurarea obligatorie de răspundere aeroportuară. Cu alte cuvinte, în cazul unui accident sau incident aviatic, incendiu sau calamitate, aeroportul este bun de plată,în cazul nefericit în care o aeronavă sau alte echipamente pățesc ceva , paguba poate ajunge la sume de ordinul milioanelor de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.