Directorul aeroportului internaţional „Traian Vuia” din Timişoara, Dan Idolu, a anunţat, astăzi, că luna viitoare va încep o amplă operaţiune de reparaţie a pistei, „vârful” fiind în momentul în care aeroportul va fi închis pentru o săptămână. „În mod curent sunt lurări de întreţinere a pistei. Vom începe cu lucări în regie proprie de pregătire, după care se va trece la aplicarea stratului de uzură. Lungimea pistei ne permite ca majoritatea să facem majoritatea lucrărilor sub exploatare. Estimăm începerea lucrărilor în 10 – 15 iunie. Vor fi închise capetele de piste. Doar când se va lucra la mijloc, se va închide activitatea total, timp de o săptămână. Va fi undeva în perioada 15 – 30 august, dar săptămâna respectivă trebuie anunţată operatorilor aerieni cu o lună înainte. Valoarea lucrărilor este de 11.900.000 lei şi vor fi plătite având ca finanţare un credit de la Piraeus Bank”, a declarat Idolu. Acesta a susţinut că nu sunt nici un fel de probleme legate de rezistenţa pistei pentru aterizarea avioanelor de mare capacitate şi că se poate realiza acest lucru în condiţii de siguranţă, acest lucru fiind certificat şi de ultimele studii realizate.
În schimb a recunoscut că lipsa stratului de uzură care a lipsit în ultimii ani poapte duce la degradarea accelerată a pistei. Întrebat cine este de vină, Idolu a evitat să-l acuze pe fostul director, Cornel Sămărtinean, afirmând că „n-au fost siguri de soluţia tehnică. Noi n-am făcut decât să aplicăm ce s-a făcut la Otopeni, de exemplu”.
Idolu a profitat de ocazie pentru a da o replică tăioasă celor de la Carpatair, cu care aeroportul are mai multe procese pe rol, legate atât de datoriile companiei aeriene, cât şi de modul de stabilire a tarifelor pentru operatorii aerieni. „Nu este vina aeroportului Timişoara, de unde pleacă între 13 şi 20% din traficul Carpatair, pentru că restul sunt persoane în tranzit, că au închis 68% din destinaţii.Evident că lucrurl acesta a dus la o scădere a traficului şi ne-a afectat şi pe npoi pentru că am avut încasări mai mici. Datele statistice arată că pe rutele unde a intrat Wizz Air şi Carpatair opera, Carpat-ul a avut creşteri de trafic şi a scăzut doar când şi-au redus zilele de operare de la şase la trei. Carpatair a avut o contribuţie importantă la dezvoltarea aeroportului, dar la fel de important este ca acum să-şi plătească datoriile pentru serviciile pe care aeroportul le-a prestat. În ultima perioadă, câştigăm toate procele cu ei. Au făcut plângere inclusiv la Consiliul Concurenţei pentru poziţie dominantă, care le-a fost respinsă. Acum ne-au dat în judecată şi pe noi şi pe cei de la consiliu”, a susţinut directorul aeroportului.
gata, in sfarsit poate sa isi ia comisionul si sa plece unde vrea el. e timpul sa lase loc unui profesionist, care stie cu ce se manaca acest domeniu!
bravo domnule idolu, fiti tare pe pozitii si nu dati importanta mesajelor negative la adresa dumneavoastra si a aeroportului. oamenii care cu adevarat lucreaza in aeroport sunt alaturi de dumneavoastra.
vreau sa ii spun la colegu ca cei care lucru cu adevarat pe acest aeroport sunt cei care au ramas de pe vremea fostei conduceri. toti stim cat de pleava e omu asta si ca vine baut sau daca nu vine baut le bea aici la lucru. pe langa asta stim din nou cate ilegalitati face, dar nu pot vorbi ca vreau sa imi pastrez locul de munca. oricum la cum se vorbeste prin aeroport nici bani de salarii nu mai sunt. si doamne cati bani i-a lasat in conturi fosta conducere ca putea linistit sa plateasca 500 de angajati, nici el nu stie pe ce papat ataatia bani, si mai dat si oameni nevinovati afara fara nici o baza solida reala.
Atentie ! Nu va jucati cu Idolu. Este un f. bun cunoscator al problemelor de la AIT. Nu-i poate nimeni sufla-n cioarba. Degeaba-l hartuiesc controlorii pentru ca n-au ce-i face. Mai un pic si sa vedeti ce le-o trage el la toti ciumeti portocalii care-l acuza cu tot felul de tampenii. Bravo domnule Dan , rade-i pe ciumeti !
carpatair este in faliment
dan doliu isi ia comisionul si pleaca…..la puscarie .si totul va incepe cu acel contract pagubos incheiat in 2008 cu wizzair,dosarul de la dna…etc
domnu’ Idolu, de nu ne explicati si despre ultimatumul public pe care vi l-a dat Wizz Air acu’ cateva zile? Pentru cine e destul de destept sa citeasca printre randuri treaba e clara: ori termini Carpatair-ul ori ne luam talpasita de la Timisoara si te lasam cu ochii in soare si conturile goale.Stim toti ca Wizz Air dispune pe aeroportul asta ca pe tarlaua proprie.
normal ca stie problemele AIT, ca doar el le-a creat, Problema e ca nu stie si HABAR NU ARE sa le gestioneze. Altfel in toamna la concursul de manageri privati ar fi intrat macar in primii 10, dar ce sa ceri de la INCOMPETENTUL de idolu, care in afara de comisioane, deturnari de bani catre bugetul lui propriu personal si manipulare, NU STIE ABSOLUT NIMIC, dar mai aviatie.
colegu’ , angajat ait, vezi ca idolu a demarat niste cursuri pe care le-au urmat aproximativ 75 % dintre angajati. Vorbeste cu el , poate te trimite la niste ore de limba romana. Ori esti beat cind iti dai cu parerea ori esti analfabet. Personal cred ca amandoua. Ma mir ca ai o tastatura in fata ca la voi la sat inca nu s-a bagat curentu’ (cu apostrof ba tarane) ca ne ride astia de citeste scrisele lu’ Bota si zice ca este numai inculti la aeroport. Hai pa!
idolu se zbate ca pestele pe uscat. i se strange latul in jurul gtului si nu mai stie ce sa faca sa impinga Carpatul sa plece din Timisoara si sa netezeasca locul pentru Wizz. E limpede ca lumina zilei si nu e o noutate ca e un spagar de clasa. Asa cum zice si cristina a primit acum chiar si ULTIMATUMUL public de la WIzz sa de miste mai repejor ca nu mai au rabdare. Fratilor piata e mica pentru 2 si as aca Wizzul conditioneaza ramanerea pe Timisoara de disparitia Carpatair ca sa nu mai fie nevoiti sa vanda bilete la 2 lei ci sa puna preturi serioase asa cum fac la Cluj. Ce low cost e ala care in luna may la zboruri in avans cu 7-10 zile vand tarife de 200-250 eur numai dus , fara bagaj . C-am asta se intampla cand detin monopolul. Uitati-va la Timisoara-LON , plecare pe 25 mai 250 eur , plecare pe 28 mai 200 eur, plecare pe 6 iunie 120 eur. Pai astea numai tarife de low cst nu mai sunt.
Asa ca fratilor ne pandeste un pericol foarte nasol MONOPOL WIZZ = TARIFE MARI. ASA CA rai cum sunt Carpatul macar pe niste rute ii mai tin in frau.
wikimemoria: in 2001 sau 2002 mitrea a trimis un control la aeroportul timisoara. singurul lucru gasit in neregula era iarba necosita. a fost suficient pt ca idolu sa fie inscaunat ca director al aeroportului.
Hoto-pan
alo…politia…asteptati sa dea cu Touaregul peste voi sau nu mai aveti fiole destule. Idiotul asta umbla numai beat cu masina, pute in saraca masina mai rau ca in bodega.
Un vecin gospodar
acest Dan Doliu trebuie sa inteleaga ca aeroportul nu a fost, nu este si nu va ramane a lui, dar daca ti asa de mult la scaunul de director exista o singura solutie: ASFALTEAZA-TE in pista..
dnul bogdan faur, nu uita unde au fost facute acele cursuri si prin ce firma! ai uitat? hai ca iti spun eu…..e firma unchiului tau dan idolu si anume DDI Consulting……poftim aici http://ddiconsulting.ro/despre-noi/ va mai fac si reclama. care a fost scopul atunci cand personalul de la economic a facut cursuri de HANDLING!!!??? si nimeni nu a zis nimic doar ca sa isi pastreze locul de munca………..
Iar la ce ai zis ca oamenii cred ca sunt numai inculti pe aeroport sa sti ca au dreptate pentru ca sunt oamenii adusi de idolu, iar tu esti cap de lista alaturi de raimer, dorosenco, nutzi, madame tamas, chivu, simonis, marinete, peianov jurista si toti aciuatii care au fost adusi in toamna trecuta.
Despre neregulile de la Politia de Frontiera nimic? Despre” protejatele” sefului de punct, Corina si Cristina ?
Idolu „RELOADED” dupa o scurta absenta din peisaj…..