Un control al Curţii de Conturi la Primăria Lugoj a descoperit faptul că firma Technocer, a familiei finului preşedintelui PSD Timiş, Titu Bojin, a primit bani fără să facă nimic, conform jurnaliştilor de la Redeşteptarea. Este vorba de o reabilitare în valoare de 106.209 lei pe strada Campionilor care a fost realizată de SC Compact Product SRL. Culmea este că pentru aceeaşi lucrare, firmei Technoceri s-ar fi plătit încă o dată contravaloarea lucrării, fără ca primului contract să i se fi adus vreo modificare. Curtea de Conturi i-a desemnat răspunzători pentru această ilegalitate pe primarul Lugojului, pesedistul Francisc Boldea, în calitate de ordonator de credite, pe Constantin Lazăr, şef compartiment investiţii şi pe preşedintele comisiei de evaluare a ofertelor.
Firma Technocer a fost obligată să restituie banii primiţi ilegal cu o dobândă de 5,4%.
Primarul pesedist al Lugojului, Francisc Constantin Boldea, susţine că e vorba de o neînţelegere şi că a semnat raportul Curţii de Conturi cu obiecţiuni. „Pe strada Campionilor s-a lăţit strada cu patru metri şi jumătate pe o lungime de aproximativ 250 de metri, pentru parcări şi fluidizarea traficului. Ea se află într-un cartier de blocuri cu străzi înguste, prost conceput din start. Nu s-a ţinut cont că s-a lăţit strada şi o suprafaţă unde se suprapunea parcarea în mijlocul drumului a fost considerată o singură lucrare. Firma Compact Product SRL a realizat parcările şi asfaltarea intrărilor în parcări, iar Technocer s-a ocupat de lăţirea străzii. Au fost două contracte cu termeni diferiţi, date diferite, licitaţii cu participanţi diferiţi” este explicaţia oferită de primar. El recunoaşte, însă, că firma Technocer a returnat suma imputată primăriei, cu precizarea că ea poate ataca în instanţă această impunere. „Pentru ceea ce au de plătit şi plătesc firmele nu putem noi face contestaţie” a adăugat primarul. Technocer este campioană la contracte încheiate, în ultimul an, cu Consiliul Judeţean Timiş al naşului Bojin sau pentru realizarea de centre turistice rurale cu fonduri europene.