Cum s-au luat la harță consilierii locali din cauza studiului de fezabilitate...

Cum s-au luat la harță consilierii locali din cauza studiului de fezabilitate pentru pasajele Jiul, Popa Șapcă și Solventul

0
DISTRIBUIȚI

Pasaj Jiul Circumvalatiunii extindere

Studiile de fezabilitate pentru subpasajele Jiul, Solventul şi Popa Şapcă au aprins spiritele astăzi, la întâlnirea aleșilor locali. Edilul şef Nicolae Robu a anunţat săptămâna trecută că studiile vor fi votate în plen urmând ca apoi să fie realizate proiectele tehnice şi documetaţia. Astăzi, consilierii PDL şi PNŢCD au dorit să afle de la edilul şef cu ce sunt diferite aceste studii de fezabilitate faţă de cele făcute în trecut şi neavizate.


Întrebările au generat discuţii ample. Supărat că i s-a semnalat că proiectul nu este semnat tocmai de către şeful Direcţiei Tehnice Culiţă Chiş, care, spre deosebire de alţi şefi de direcţii, nu ia parte la şedinţele de plen, edilul-şef a solicitat ca „domnul Culiţă să vină imediat aici, indiferent unde este”. Fiindcă pedelistul Simion Moşiu atenţiona că un astfel de proiect nu poate fi votat, pesedistul Radu Ţoacă, şeful de şedinţă, a lămurit situaţia. „Poate nu mai era toner la imprimantă”, a spus Ţoacă, spre deliciul celor prezenţi în sală care au izbucnit în râs. Studiile de fezabilitate au trecut în plen chiar şi fără semnătura lui Culiţă Chiş, cu promisunea că toate detaliile tehnice vor fi oferite în şedinţa viitoare de plen. Singurul lucru asupra căruia nu s-au lămurit a fost studiul de fezabilitate pentru crearea inelului 4 de trafic auto, al cărui cost este momentan necunoscut. Costurile pentru proiectele amintite mai sus însumează 50 de milioane de euro, însă Robu spune că această sumă va scădea după licitații.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.