Stăpânii cluburilor, elevele sexy şi cârpelile care se vor articole

Stăpânii cluburilor, elevele sexy şi cârpelile care se vor articole

2
DISTRIBUIȚI

zoltanvarga 22

O regulă nescrisă spune că nu e frumos să-ţi bârfeşti colegii de breaslă. Că nu e fair – play, că şi tu ai făcut/faci/vei face vreodată greşeli, bla, bla. Şi totuşi. Aparent, dacă nu-ţi plac articole care au în titlu „Eleva sexy în război cu eleva porno“, e foarte simplu: nu trebuie să le citeşti. Desigur, poţi trece şi peste articolaşe de genul „Este tânără, frumoasă şi înzestrată cu o voce senzaţională. La doar X ani, timişoreanca Y este una dintre cele mai apreciate tinere talente din Banat. Cu o voce de aur, ea încinge atmosfera la fiecare petrecere unde este invitată. La nici un an de carieră muzicală, tânăra a susţinut deja mai multe concerte în ţară şi în străinătate“. Clar, tânăra în cauză e vedetă poate în spatele blocului în care sălăşluieşte, deci ce mai contează? Ar mai fi multe exemple din astea care te fac să exclami Hmm, după cum ar zice cei de la C & C Music Factory. De exemplu „DJ X e atacat de DJ Y. Cei doi sunt stăpâni peste cluburile de lux“.

În opinia multor colegi de presă din zilele noastre, oricine îşi pune un mix făcut cu ajutorul Traktor-ului pe Soundcloud poate fi considerat DJ.


Iar faza cu stăpânii cluburilor de lux, e cât se poate de comică. Aparent. Desigur, cârpelile astea cu pretenţia de articole de genul „excentricul designer de bijuterii, este în pragul unei crize de nervi, după ce o elevă din oraşul său natal i-a pus la îndoială talentul şi creativitatea“ sunt gustate din plin în rândul unei anumite categorii de cititori. Şi la fel de categoric, pot fi ignorate cu uşurinţă de ceilalţi. Unica problemă e că aceste cârpeli sunt omniprezente. Drept urmare şi anumiţi jurnalişti se transformă în cârpitori de meserie. Şi ignoră cu nesimţire adevăratele evenimente. Cele care nu fac trafic, adică. Rămân în zona entertainmenmt-ului, chiar dacă afirmaţia anterioară se poate aplica cu lejeritate în orice domeniu. Carevasăzică, câte cronici de concerte aţi citit în ultima vreme? Dar despre faptul că Made In TM sprijină tinerele talente timişorene prin acţiunea CRUD? Sau poate despre concertul Cobzality? Desigur, acţiunile în care organizatorii oferă bonuri de mici şi bere sunt reflectate din plin.

Din păcate, articolele „necârpeli“ încep să fie tot mai rare şi prin zona asta. Unde mai demult se spunea că  timişorenii nu-s amatori de cancan-uri made in Bucureşti. Ar fi foarte frumos să închei într-o notă pozitivă. Şi totuşi…am să-mi permit să-l citez pe Woody Allen care spunea: Înainte de a-mi lua rămas bun, vreau să vă transmit un mesaj pozitiv. Dar nu îl am. E acelaşi lucru dacă vă las două mesaje negative?”

2 COMENTARII

  1. (y)
    Presa serioasă este pe cale de dispariţie în România. Până la urmă, de vină este în mare măsură publicul, care acceptă gunoiul mediatic (probabil că numai acest gen de public mai cumpără ziare şi reviste şi numai acest gen de public urmăreşte ştirile şi alte emisiuni la televiziunile comerciale…)
    Desigur, este un cerc vicios – dacă la radio nu se dă classic rock (blues/country/jazz), tinerilor nu le va place niciodată classic rock (blues/country/jazz) – pentru că nu vor cunoaşte acest gen muzical. Dacă se dau numai ultimele producţii autohtone (pentru care probabil casele de discuri din bucureşti acordă oaresce discounturi posturilor de radio), tineretul va gusta numai acest gen de muzică…

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.