Ce îl împiedică pe Robu să introducă metroul în Timişoara şi pe...

Ce îl împiedică pe Robu să introducă metroul în Timişoara şi pe cine face „bolnav psihic”

6
DISTRIBUIȚI

nicolae robu maini (2)

Primarul Nicolae Robu nu pierde nicio ocazie să explice cât de greu se pun în practică proiectele din fonduri europene. Aproape la fiecare conferinţă de presă la care subiectul apare, Robu spune că adevărata provocare nu este să întocmeşti actele sau să aplici, ci munca din teren.


Asigurarea cash flow-ului, supravegherea firmelor de construcţii şi terminarea lucrărilor la timp pentru a asigura rambursarea sumelor sunt condiţii esenţiale. Povestind despre proiectul de la Michelangelo, acolo unde a dat din nou asigurări că lucrurile merg ca la carte, deşi s-a arătat deranjat că, o persoane pe care o numeşte, „un bolnav psihic” spune că lucrările au fost sistate, primarul a abordat din nou problema metroului în urbea de pe Bega. Încă deranjat de ceea ce el numeşte lipsa de viziune a celor care l-au criticat pentru ideea îndrăzneaţă, Robu a comentat că „dacă acolo circulă ceva care se cheamă tramvai sau metrou este mai puţin important. Contează că în viitor va exista un transport public în subteran în Timişoara”.

6 COMENTARII

  1. Cand va exista? Mie unul imi place maxim proiectul de a avea metrou, si sa nu aud pe careva spunand ca Timisoara se afla pe o zona mlastinoasa si asta-i motivul, altii au facut tunel sub mare si nu s-a mai intamplat nimic! Dar e doar un vis? Exista vreun proiect? Sau ne vinde niste iluzii?

  2. Dragilor,habar nu aveti de solul Timisoarei,cate problem tehnice implica un astfel de proiect;unu la mana;doi:UNDE FACI STATIILE?darami Timisoara.Poate ii spuneti acestui infatuate zis primar cate probleme au fost la constructia micului pasaj din fata Operei,devenit obiect de expozitie.Si asa orasul a devenit de nerecunoscut cu toate chiciurile de constructii .Un timisorean

    • eugene….si ce ai vrea sa lase orasul asa cum este spart si urat? ai grija sa nu te muradesri pe adidasi cand mergi prin oras ca e in lucru orasul…asta e primul primar care da grastis la elevi studenti pensionari, care a inceput sa miste ceva in timisoara la inceput nu ca ceilalti care faceau ceva de vazu lumi la sfarsit de mandat…sau tiar placea sa faca parcari ecologice ca ciuhandru adic scz paracari noroioase…de acea merge tara asta cum merge ca sunt uni ca tine care baga bete in roate,,,haide pa

  3. Problema la noi in Romania: suntem rupti in cur, iar cand vine cineva cu o idee sa ne fie mai bine, in loc sa gandim constructiv si sa spunem „hai sa vedem cum putem rezolva problema asta” spunem „nu se poate” si asta doar pentru ca mintile noastre nu-si pot imagina mai mult.

  4. Domnule Eugen,proiectul prevede trecerea liniei intre Timisoara Nord si Timisoara Est pana la Padurea Verde in subteran,tunelul fiind localizat sub vechiul terasament al liniei,deci nu se darama nimic.Acel „metrou” va fi defapt o un traseu de tren urban ce va face legatura intre aeroport si Gara de Nord, si de ce nu spre comunele limitrofe si cartierele periferice, exemplu:Ghiroda,Dumbravita,Mosnita Noua,C.Sagului,Freidorf.Cat despre statii,acestea vor fi localizate de-a lungul tunelului si vor fi:P-ta 700(in dreptul Business Center),Circumvalatiunii(in dreptul pizzeriei Poli) si Gara de Est(in dreptul garii existente,doar ca in subteran)
    Aceasta solutie,impreuna cu constructia viitoare centuri feroviare intre Semenic Hm-Ciarda Rosie,Remetea va fluidiza incredibil traficul auto,si va creea un sistem de transport urban eficient,curat si economic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.