Atenţie, se deschide cel mai tare club din Timişoara!

Atenţie, se deschide cel mai tare club din Timişoara!

8
DISTRIBUIȚI

 zoltanvarga 2

Nu mai e un secret pentru nimeni faptul că suntem mari consumatori. De telenovele ieftine, de miştocăreală dementă, de drame politice de mâna a doua. E mult circ şi pâine peste tot. Deci, de ce nu ar fi la fel şi-n felia asta a cluburilor? A locurilor de distracţie pentru tineret din zilele noastre.

Peisajul seamănă cu o tragicomedie, care are în distribuţie mari oameni în rolurile principale. Figuranţii sunt aşa numiţii amatori de distracţie. Fie ei corporatişti, oameni din tagma „nine to five“, şmecheraşi de cartier cu aere de interlopi sau reprezentante ale sexului frumos care-şi etalează prostia monumentală pe bandă rulantă. Publicul din viaţa de noapte e unul pestriţ, dar uşor de „hrănit“. Căci, graţie uniformizării în masă la toate nivelurile societăţii, nevoile „amatorilor“ sunt binecunoscute de cei aflaţi în branşă.

Dacă mai demult muzica avea un rol destul de important în ecuaţie, mai nou chestia asta e doar un fundal. Pentru a consuma alcool sau alte ingrediente mai mult sau mai puţin legale. Pentru o cură de socializare. Pentru oricare ar fi definiţia „distracţiei“ în zilele noastre.


Deşi nu sunt în lumina reflectoarelor, posesorii acestor locaţii au un cuvânt de spus în desfăşurarea ostilităţilor. Teoretic, ei sunt indivizii care înconjuraţi de nelipsiţii „sfătuitori“ dictează trenduri. Aceştia din urmă sunt fie promoteri, fie manageri, fie consultanţi în entertainment. Cu mici excepţii, specia asta de vieţuitoare trăieşte doar în incinta cluburilor. Şi are un dar aparte de a mirosi piaţa. Teoretic, specia asta a studiat diverse alte pieţe de profil şi are un fler aparte. Practic, mulţi patinatori din tagma sfătuitorilor sunt nişte indivizi care nu ar putea să-ţi dea o definiţie exactă a termenului de entertainment. Sunt pe val doar fiindcă cunosc persoane şi atârnă cât e ziulica de lungă cu patroni, ca să îi „coafeze“. Din când în când, indivizii emit sloganuri de circ.

Cum să nu te prăpădeşti de râs, de exemplu, atunci când, pe lângă cele nşpe mii de cluburi care există deja în Timişoara, cineva vine şi îţi spune cu o moacă serioasă că la deschiderea unui nou loc de acest gen vei avea parte de un nou soi de distracţie? Într-un local cu un design interior care fură ochiul şi un sistem de sunet asurzitor. Cu animatoare sexy şi „lume bună“? Cum să nu râzi în hohote când oamenii ăştia chiar cred că locul unde sunt ei „sfătuitori“ va deveni un „centru al distracţiei în Timişoara“? Va fi „simply the best“?

Dincolo de comicul situaţiei, partea tragică e că amatorii de distracţie pun botul aparent la dume din acestea. Deşi ştiu că marea majoritate a locaţiilor de acest fel din oraş sunt copii la indigo, tind să creadă abureli de acest fel. Aşadar, fiţi pregătiţi pentru deschiderea celui mai tare club din Timişoara. Care va revoluţiona distracţia în vestul României.

8 COMENTARII

  1. Cum sa scri un articol doar că sa faci vizitatori şi implicit vizualizări la reclame. Domnule autor, v-aş recomanda sa faceţi măcar un curs de jurnalism dacă de facultate nu aţi fost capabil. Noaptea cand închideţi ochii nu vă simţiţi frustrat sa ştiţi că v-aţi dat silinţa sa scrieţi 1000 de cuvinte fără sa transmiteţi nimic?!!!

  2. @Ciprian Rusu: Nu stiu de ce am impresia ca tu trebuie sa sa te opresti din facut recomandari. Doar pentru ca tu nu ai inteles ce vrea autorul sa zica, nu inseamna ca vorbeste in afara contextului. Eu sunt de parere ca a transmis ceea ce era esential de transmis, dar nu am de gand sa ma pun sa-ti desenez tie schite si nici sa te invat sa citesti. Este la moda sa fi troll, asa-i? :)) Sunt convins ca ai reactionat asa pentru ca inca nu te-ai maturizat suficient, incat sa te desprinzi de lumea cluburilor care pare sa fie un mare indigo, si sa accepti o opinie asa cum este ea. Compara un party de acum dintr-un club de asta ordinar, cu unu de acum aprox 5-8 ani si ai sa observi ca acum nu mai exista nici un fel de cultura muzicala si in club nu se mai merge pentru a savura un moment de muzica buna impreuna cu prietenii la un pahar. Pur si simplu se frecventeaza aceste locuri ca sa te spargi si ca sa agati (pe romaneste spus) si atat. Nu spun ca inainte nu se proceda la fel, doar ca unii oameni mai erau interesati si de esential, adica de muzica.

    @Zoltan Varga: Bun articolul, asteptam de ceva vreme pe cineva care sa le dea peste nas tuturor cocalarilor trasi la imprimanta. 🙂

  3. Deci articolul este unu din acele articole ”miez”. Mesajul a fost transims, ramane doar de inteles. Se pare ca Ciprian n-are doua paie ce scrie. Claudiu ai dreptate.

  4. Articol de cacao venit probabil dintr-o mare frustrare.vCe are autorul cu gustul oamenilor.
    Daca era ceva concret spunea un nume , o locatie ceva; asa eu spun ca deseara ma duc la putin sand up com.m.la fabrica de bere de la 20.30. Asta e real

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.