De ce acte au nevoie comercianţii pentru participarea la Târgul de Paşte...

De ce acte au nevoie comercianţii pentru participarea la Târgul de Paşte din Timişoara

0
DISTRIBUIȚI

targ de craciun timisoara centru

Pregătirile pentru organizarea târgului de Paşte din acest an din Timişoara au început deja. Astfel, în perioada 5 – 23 aprilie, timişorenii vor putea cumpăra bunătăţi şi produse specifice sărbătorilor pascale de la căsuţele amplasate în Piaţa Victoriei.

Comercianţii care doresc să vândă la târg trebuie să depună , în intervalul 5 și 17 martie, la primărie, la camera 12, Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, la ghişeele nr.


3 şi nr. 4, pentru Direcţia Comunicare un dosar care va conţine documente precum:

• formular (word sau pdf) de participare la Târgul de Paşti;
• CD cu pozele si lista produselor comercializate;
• poze ale căsuţei, în cazul în care comerciantul deţine căsuţă;
• copie xerox după actele firmei sau dovada faptului că agentul economic este constituit într-una din modalităţile prevăzute de lege în vederea desfăşurării de activităţi cu scop lucrativ
• certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate
•date de contact

Comercianţii sau producătorii care vor să vândă produse alimentare la târgul de Paşte vor trebui să obţină în prealabil avizul Direcţiei Sanitar Veterinare. Totodată sunt necesare şi informaţii legate de utilităţile necesare pentru funcţionare, precum butelii sau curent.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.