Mafioți și familii

Mafioți și familii

9
DISTRIBUIȚI

dragos bota (3)

Cum ai scris ceva de vreun mafiot cu pretenții de domn respectabil, că doar are funcție și notorietate, cum încep plânsetele acestuia.


Nu la vedere, ci pe la prieteni sau tovarăși de șmen. Cum faptele-s clare se găsesc tot felul de scuze. Cea mai folosită – „nu mai suport aşa ceva. Să se ia de familia mea. Dacă au ceva să scrie de mine, dar să-mi lase familia-n pace”. Bine-nţeles că uită să spună că soţiile, copiii, verii sau bunici au fost băgaţi la înaintare în dubioasele lor afaceri pe post de perdea de fum pentru prostime. Încet, încet, famigliile se întăresc cu nepoţi, naşi şi fini, numai buni de aruncat la înaintare. În timp ce ei continuă să pozeze în nevinovaţii prea preocupaţi de binele poporului. Îi trădează însă aroganţa cu care sfidează legea, crezând că orice le este permis şi orice este posibil. Până într-o zi.

9 COMENTARII

  1. Una dintre cele mai neinspirate si paguboase numiri facute de catre fostul presedinte al CJ Timis, Constantin Ostaficiuc, a fost cea a lui Cornel Mircea Samartinean in functia de director general al Aeroportului International Timisoara. Dupa ce , in doar 2 ani a reusit sa puna aeroportul pe butuci si sa intre in combinatii si licitatii investigate acum de catre Curtea de Conturi si de catre Parchet, inginerul specialist in vandut ciorapei si chilotei de dama, isi da ca un mare specialist in aviatie, cu parerea despre viitorul dezastruos al aeroportului timisorean. Si nu oricum, ci intr-un text metaforic, cu proprietati vomitive si reverberante istorice, gazduit intr-o publicatie pe care, de altfel, o apreciez: Timpolis.

  2. In perioada cat fostul administrator de firma de ciorapi Cornel Samartinean a condus Aeroportul Timisoara, s-au efectuat mai multe lucrari ale caror pret a ridicat semne de intrebare, printre care constructia si amenajarea noului terminal non-Schengen, contractele cu firma de securitate sau lucrarile la pista. Cel mai celebru caz este acela in care Samartinean a scos Politia de Frontiera din unele spatii ale noului terminal pentru a face loc catorva magazine tip ‘free shop’, cu dedicatie.

  3. Declaraţiile directorului Sămărtinean au fost ambigue: întâi a vorbit de trei milioane de euro, apoi de 3,5 milioane de euro. Valoarea iniţială a contractului pentru clădire, de două milioane de euro, nu putea fi legal modificată, aşa că s-a apelat la nişte anexe contractuale. Astfel că lucrarea începută şi finanţată încă din anul 2009 a continuat în cel mai lent ritm. În bugetul pe 2010 trebuia să fie prinse ca mijloace fixe independente benzile de transport bagaje şi aparatura de control, cea de comunicaţii, toate separat de clădire. Ele au fost însă încorporate în investiţia iniţială în clădire, deşi nu sunt bunuri fixe şi au cheltuieli de amortizare de cinci ani, spre deosebire de celelalte clădiri, care se vor amortiza în 40 de ani. Conducerea aeroportului a umflat valoarea investiţiei cu un milion şi jumătate de euro, de la două milioane la 3,5 milioane de euro. Fără licitaţii publice, aşa cum cere legea. Culmea e că noul terminal, mai scump, este deservit de utilaje vechi de la vechiul terminal al aeroportului.

  4. Oare cate dovezi mai trebuie ca noul ministru sa-l demita pe acest incompetent de samartinean care fura banii aeroportului si ii dirijeaza catre firmele portocalii? ce ar mai trebui sa se intimple? isi bate joc de toti angajatii aeroportului care nu sunt inscrisi in pdl, si-a pus toate slugile de la firmele lui la conducerea aeroportului si ii controleaza pe angajati cu ajutorul camerelor video si microfoanelor instalate de preunca mircea care este un fost securist. Angajatii lucreaza sub teroare , iar daca vorbesc mai mult decit ar trebui sunt trecuti la program de 8 ore. Domnule ministru demiteti va rog aceasta conducere diabolica care nu face nimic pentru binele aeroportului.

  5. Neregulile contestate de conducerea aeroportului se refereau la deficienţe în actele contabile ori la sume neîncasate din diferite contracte care au păgubit bugetul instituţiei conduse la vremea respectivă de pedelistul Cornel Sămărtinean. Comisia de control a constatat că la mai multe spaţii închiriate există diferenţe de suprafaţă care nu au fost facturate iar chiriile au fost mai mici faţă de tarifele aprobate de consiliul de administraţie, estimând un prejudiciu de 1.603.913,44 lei, cu TVA inclus. După ce aeroportul a făcut o altă experiză în urma căreia a rezultat o a treia variantă a suprafeţelor închiriate, Curtea de Conturi a ajuns la concluzia că, de fapt, nu se cunosc suprafeţele reale ale spaţiilor şi chiriile nu erau corect calculate. S-a constatat, de asemenea, că în 2010 şi 2011, potrivit contractelor pentru servicii aeroportuare, aeroportul a încasat bani mai puţini de la Carpatair şi Tarom faţă de tarifele prevăzute de consiliul de administraţie, deficitul fiind estimat la 1.711.943,67 lei. Un prejudiciu de 269.450 lei a fost stabilit ca urmare a subdimensionării spaţiului închiriat firmei Trinvest Bakery SRL şi a diminuării tarifelor aprobate prin hotărârea consiliului de administraţie. Firma aparţine verișorului deputatului pedelist Alin Popoviciu, iar controlul Curţii de Conturi vine să confirme mai multe dezvăluiri făcute de PRESSALERT.ro în legătură cu acest contract dubios.

  6. ce orbi si prosti sunteti… va bucurati ca intra oamenii la inchisoare si ca ” in sfarsit incepe sa se faca dreptate” .in fapt incepem sa devenim tot mai sclavi…spuneti ca oamenii cu bani „au furat”…ei bine, au furat de la stat nu de la voi…statu oricum nu face nimic cu banii din taxe si impozite…dar voi nefiind in stare sa „furati”(nu va duce capu, decat la invidie si inferioritate) va bucurati ) mizerii lase si inferioare ce sunteti

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.