Expoziţie cu lucrările celui mai copiat studio de design grafic din lume,...

Expoziţie cu lucrările celui mai copiat studio de design grafic din lume, The Designers Republic

0
DISTRIBUIȚI

1_TDR_Expozitie_Ginza-Graphic-Gallery_Tokio

Anul The Designers RepublicTM la TypoopassageTM, se lansează cu un eveniment ce aduce în pasajul de la D’arc Mal lucrările celui mai copiat studio de design grafic din lume.

Sâmbătă, 28 iunie, la Timişoara, în Pasajul de la Podul Tinereţii (D’arc Mal), de la ora 21.00 va avea loc lansarea expoziţiei The Designers Republic TM @ TypopassageTM. Alături de cele 12 afișe de mari dimensiuni expuse în pasaj, publicul va putea lua contact cu universul creativ al studioului de design britanic și prin intermediul  proiecțiilor și instalațiilor audio-video.

The Designers Republic TM  sunt cunoscuți publicului larg mai ales pentru designul seriei  de jocuri Wipeout pentru PlayStation, colaborarea cu casa de discuri Warp Records și grafica albumelor unor artiști ca Aphex Twin, Pulp, Ministry of Sound, Supergrass, Jarvis Cocker, Towa Tei, Moloko și The Orb.


Înființat de Ian Anderson în 1986, studioul s-a făcut remarcat prin estetica anti-establishment, dublată de o exploatare a consumerismului și a imaginii marilor branduri. A trecut printr-o restructurare majoră în 2009, când Anderson a anunțat închiderea oficială a businessului și continuarea misiunii într-un format restrâns. Adresându-se doar celor care vor cu adevărat să-i descopere, The Designers RepublicTM  continuă să reprezinte o voce remarcabilă în designul grafic contemporan, voce celebrată de TypopassageTM prin expoziția TDRTM urmată, în toamna 2014, de un workshop cu Ian Anderson la Timișoara.

TypopassageTM este un spațiu expozițional neconvențional, cu misiunea de a articula dialoguri vizuale între designeri contemporani, nume consacrate sau figuri emergente ale scenei internaționale și autohtone, ale căror lucrări acoperă întregul spectru stilistic de azi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.