Noi curse de la Timişoara. Ce rute va introduce compania Wizz Air

Noi curse de la Timişoara. Ce rute va introduce compania Wizz Air

25
DISTRIBUIȚI

Bari_28.03.07 088Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est a anunţat astăzi extinderea reţelei din România.


Astfel, de la 1 noiembrie 2014 compania va opera un nou zbor, din Timișoara la Bari (Italia). Zborurile vor fi efectuate marțea și sâmbăta.

”Oraş cu deschidere la mare, Bari oferă oportunităţi excelente de vizitare în regiunea Puglia. De la centrul istoric până la Basilica di San Nicole sau Castello Svevo, Bari este o destinaţie perfectă pentru cei aflaţi în căutarea soarelui sau a Italiei autentice”, arată reprezentanții Wizz Air. Cu aceste noi servicii adăugate reţelei, Wizz Air oferă acum 15 rute din Timişoara.

Biletele pentru cele mai noi rute disponibile din România, sunt deja la vânzare şi pot fi rezervate pe wizzair.com

25 COMENTARII

  1. ceea ce ..ma intereseaza..in acest moment…este ceva…de Dezvoltare a aeroportului International din Timisoara..nu stiu de ce..nu sunt niste BANi pt a se ORDONA si…Cladirea aeroportului..adica..sa aiba DOUA TERMINALE…unul pt INTERN..un terminal…cu un TUNEL….separat..care sa porneasca intr-o directie din cladirea principala si..un alt Tunel…pt …cursele Internationale..care sa fie…separate..plus ca..spatiu ESTE..cat incape pe acel aeroport pt o dezvoltare CIVILIZATA…iar avioanele..sa…abordeze…la cele doua tunele in mod civilizat..nu sa cobori..pe niste trepte si te asteapta un amarat de autobus care sa te auca in cladirea..principal..te apuca pur si simplu rasul..cand vezi ca trebuie din avion sa te urci in autobus ca sa te duca…ATENTIE..30 de m mai incolo!

  2. nu numai la timisoara urci si cobori sint aeroporturi si afara unde faci acelasi lucru eventual sa-r putea face o banda rulanta pentru persoanele in virsta

  3. Ei lasă dle Tiberiu ca nu e deloc rău aeroportul nostru de la Timișoara ! Ia sa vizitați aeroportul Beauvais din „civilizata” Franța si sa simtiti ce miros de canalizare/toalete si ce mizerie găsești peste tot . Poate atunci apreciati micutul si curatul aeroport de la T

  4. Am condus Aeroportul Timisoara timp de 2 ani si jumatate, intre ianuarie 2010 si iunie 2012. Va pun la dipozitie si niste grafice elocvente daca doriti (sunt atasate acestui material în galeria foto – n.r.). In aceasta perioada traficul de pasageri a crescut de la 889 de mii in 2009 la 1,2 milioane la finalul anului 2011. Veniturile aeroportului au crescut de la 44,4 milioane de lei in 2009 la 49,8 milioane de lei la finele anul 2011. In privinta cheltuielilor, pot sa va spun ca imediat dupa ce am ajuns director acolo le-am scazut de la 39 de milioane in 2009 la 33 de milioane in 2010.

    Cifra de afaceri a crescut constant, de la 41 de milioane in 2009 la 42.8 milioane de lei in 2011. Profitul aeroportului in perioada in care eu l-am condus s-a triplat de la 5 milioane de lei in 2009 la 15 milioane in 2010. Deci se poate ca si o companie de stat sa obtina profit daca este condusa cum trebuie. Eu aveam de indeplinit niste criterii de performanta pe care daca nu le atingeam nu imi luam salariul. Asa era facut contractul de management. De exemplu, aveam un criteriu care se refera la productivitatea muncii. Mai pe intelesul tuturor, raportul dintre numarul de pasageri deserviti si personalului angajat. Acesta s-a imbunatatit constant de la 4263 in 2009 pana la 4842 la sfarsitul anului 2011.

    Alte cifre care atesta calitatea actului managerial sunt: cresterea indicatorului lichiditatilor curente si imediate, imbunatatirea vitezei de rotatie a debitelor-clienti, a creditelor furnizori a activelor imobilizate si a activelor totale. Toate acestea sunt date publice si pot fi dovedite cu acte contabile. Investitiile facute in acea perioada se vad si le stie toata lumea… S-a inaugurat terminalul de sosiri interne non-Schengen, am implementat sistemul electronic de supraveghere perimetrala si un sistem de alimentare a perimetrului de securitate.

    Toate acestea au culminat cu obtinerea statutului de aeroport international si raportul pozitiv intocmit de delegatia Schengen. Legat de raportul Schengen vreau sa subliniez un lucru. Zilele trecute citeam un flyer al USL prin care acestia promiteau ca vor face un aeroport international la Timisoara la standardele Schengen. Pai acest aeroport exista! Si e la standarde Schengen din momentul in care eram eu director acolo. Chiar m-a amuzat copios acea promisiune USL…

  5. Curse Timisoara-Zaragoza sau introdus?ca sa vin in Timisoara trebuie sa iau avionul din Barcelona sau Madrid.Near prinde bine cursa Zaragoza-Timisoara

  6. Conform înregistrărilor aflate la serviciile de informaţii, Sămărtinean a cerut unui reprezentant al Siemens, la scara avionului, 70.000 de euro pentru a face achiziţia de la fima germană, dar s-a lovit de un refuz. Cererea de comision a fost confirmată de reprezentanţi ai Siemens. Atunci el şi-a îndreptat atenţia spre celălalt furnizor, UTI. La sfârşitul lui august, precum şi în octombrie şi noiembrie s-au dus negocieri rapide dar dure cu cele două firme. Directorul general, după refuzul celor de la Siemens de a da şpagă a ales UTI, declanşând un război cu adjuncta sa, Rodica Alexa. „Toată vara şi toamna nu au mişcat un deget, doar s-au certat pentru aceste şpăgi. Au tras de timp până în ultima clipă”, ne-a declarat un angajat din conducerea tehnică a aeroportului. Chiar şi după ce directorul Sămărtinean a cadorisit UTI cu acest contract, firma are nevoie de minimum trei luni de la emiterea comenzii ferme, ca să aducă benzile transportoare şi echipamentele de securitate.
    Astfel, directorul aeroportului a mărit valoarea proiectului de la două milioane de euro plus TVA, publicată pe sistemul electronic al achiziţiilor publice, la 3,5 milioane, cumpărând direct echipamentele. Astfel au apărut suspiciunile de ocolire a licitaţiei publice şi, implicit, de deturnare de fonduri. Culmea acestor achiziţii este că, în criză de timp, inaugurarea oficială s-a făcut nu cu nişte benzi transportoare noi, ci cu benzi vechi de la Aeroportul Timişoara. Un reprezentant al UTI a declarat că ei nu pot aduce echipamentele mai devreme de 15 decembrie şi că singura soluţie va fi aducerea unor benzi dezafectate de la Aeroportul Otopeni. Asta vor vedea comisarii europeni la noul terminal non-Schengen, în valoare de 3,5 milioane de euro.

  7. Directorul general,dipl.ing.Samartinean Cornel-Mircea are de dat nişte explicaţii cum, sub umbrela grabei de a fi acreditaţi pentru Schengen, proiectul s-a umflat cu 1,5 milioane de euro, benzile sunt cele vechi,iar Sămărtinean a început negocieri directe cu furnizorii, încălcând Legea achiziţiilor publice, directorul general a intrat în negocieri directe cu Siemens, firmă care a mai montat astfel de echipamente pe Aeroportul Timişoara, pe bază de licitaţie.

  8. Un management orientat spre obtinerea unei imagini politice favorabile in detrimentul sustenabilitatii unei societati. Este echivalentul de obtinere de foloase personale necuvenite si prejudicierea grava a imaginii si a bugetului societatii,2 ani in care aeroportul a fost tarat, din lipsa de profesionalism si management abuziv, intr-un numar de procese care nu poate fi acumulat nici in 20 ani de existenta a unei societati normale.

  9. Una dintre cele mai neinspirate si paguboase numiri facute de catre fostul presedinte al CJ Timis, Constantin Ostaficiuc, a fost cea a lui Cornel Mircea Samartinean in functia de director general al Aeroportului International Timisoara. Dupa ce , in doar 2 ani a reusit sa puna aeroportul pe butuci si sa intre in combinatii si licitatii investigate acum de catre Curtea de Conturi si de catre Parchet, inginerul specialist in vandut ciorapei si chilotei de dama, isi da ca un mare specialist in aviatie, cu parerea despre viitorul dezastruos al aeroportului timisorean. Si nu oricum, ci intr-un text metaforic, cu proprietati vomitive si reverberante istorice, gazduit intr-o publicatie pe care, de altfel, o apreciez: Timpolis.

  10. Le dai lenjerie intima in loc de pixuri, calendare, fulare si alte cadouri asemanatoare, oferite de mai toti contracandidatii politici care spera ca asa pot obtine cateva voturi in plus la Alegerile Parlamentare 2012.
    Cel care a avut o asemenea ideea este candidatul ARD Timisoara la un loc in Camera Deputatilor, Cornel Samartinean, care a impartit chiloti si ciorapi de dama cu numele si figura sa pe ambalaj. Cornel Samartinean a fost director al Aeroportului din Timisoara insa are si o firma de confectii, locul de unde provin cadourile distribuite electoratului.

  11. Samartinean Cornel-Mircea a decontat la greu lucrari,dar nu le-a facut in cei doi ani si jumatate cat a fost director, asa ca , din iunie 2012 de cand a fost demis, s-a strans din pusculita si se fac acum: cea mai importanta de departe este refacerea pistei, apoi drumul tehnologic pe Nord si pe Sud, ala care zici matale ca l-ai asfaltat (am niste poze simpatice cu cele 2 petece de pe sud si unul de pe nord, in total vreo 70-80 de metri din 12 000 de metri), gaz in rezervorul de la turnul 3 (PCZ) dupa ce impreuna cu cei de la firma de paza, ati tinut angajatii la temperaturi de minus X grade inauntru (ca doar era mai simpu cu niste calorifere electrice cat timp curentul electric il plateste aeroportul), iar cei de la SESAP si-au pus singuri clima, ca sa nu le crape aparatura si oamenii de frig. Sau sa iti mai zic ca au lucrat 2 luni cosasii sa taie iarba din jurul pistei, a balizajelor si de langa gardul perimetral, unde balariile depaseau un metru inaltime, iar camerele de supraveghere a perimetrului au devenit inutile pentru ca nu se vedea nimic de balarii. Stiai de toate astea, ai fost informat verbal si in scris. Si mai sunt. Le stii si singur. Mare manager!

  12. Neregulile contestate de conducerea aeroportului se refereau la deficienţe în actele contabile ori la sume neîncasate din diferite contracte care au păgubit bugetul instituţiei conduse la vremea respectivă de pedelistul Cornel Sămărtinean. Comisia de control a constatat că la mai multe spaţii închiriate există diferenţe de suprafaţă care nu au fost facturate iar chiriile au fost mai mici faţă de tarifele aprobate de consiliul de administraţie, estimând un prejudiciu de 1.603.913,44 lei, cu TVA inclus. După ce aeroportul a făcut o altă experiză în urma căreia a rezultat o a treia variantă a suprafeţelor închiriate, Curtea de Conturi a ajuns la concluzia că, de fapt, nu se cunosc suprafeţele reale ale spaţiilor şi chiriile nu erau corect calculate. S-a constatat, de asemenea, că în 2010 şi 2011, potrivit contractelor pentru servicii aeroportuare, aeroportul a încasat bani mai puţini de la Carpatair şi Tarom faţă de tarifele prevăzute de consiliul de administraţie, deficitul fiind estimat la 1.711.943,67 lei. Un prejudiciu de 269.450 lei a fost stabilit ca urmare a subdimensionării spaţiului închiriat firmei Trinvest Bakery SRL şi a diminuării tarifelor aprobate prin hotărârea consiliului de administraţie.

  13. Nu au fost prezentate documente justificative care să confirme că o echipă de auditori ar fi identificat deficienţe de securitate a sistemului de stocare şi de transmitere a datelor şi nici vreun plan de măsuri pentru eficientizarea sistemului de supraveghere întocmit de firma Pre Quality, rezultând un prejudiciu de 130.466 lei. Pentru contractele de lucrări şi de furnizare semnate de Cornel Sămărtinean cu firmele MT Systems şi Agora SRL nu a fost prezentat un proiect tehnic sau de execuţie pentru instalarea sistemului de alarmă şi de supraveghere, nu există documente care să ateste lansarea comenzii, furnizarea produselor şi recepţionarea acestora ci doar un proces verbal de recepţie parţială care nu confirmă realizarea lucrării, plata făcându-se doar în baza facturii emise de furnizor.

    Printre deficienţele care nu au fost contestate de conducerea aeroportului pot fi amintite neurmărirea respectării clauzelor contractuale referitoare la termenele de plată şi necalcularea de penalităţi pentru achitarea cu întârziere a chiriei sau achiziţionarea unor maşini, echipamente, mobilier, aparatură birotică sau soft fără avizul ministerului de resort, aşa cum prevede legea. Curtea de Conturi Timiş a apreciat că bugetul de cheltuieli al aeroportului a fost depăşit în 2011 cu 110,22%, respectiv 3.567.870 lei.

  14. …ce aminitiri triste…
    si eu am fost concediata de dl.Samartinean in 2008 pe cand era patron la Gittanos Srl; detineam functia de director adjunct; insa cand lui nu-i place de o persoana, cand aceasta nu isi barfeste colegii si nu-l pune la curent cu toate “gainariile” dintr-o institutie,…se trece la CONCEDIEREEEEE
    a pierdut binenteles procesul care a durat 8 luni (pentru mine au fost 8 luni de calvar), desi era sfatuit la vremea respectiva de 2 juristi care l-au avertizat ca modul lui de a actiona nu e corect si ca nu va avea castig de cauza
    m-a insultat la un moment dat cand a vazut ca am curajul sa iau pozitie si ca nu accept sa fiu nedreptatita
    e un mitocan cu studii superioare, din pacate; dar cred ca-mi dau seama si studiile cum le-a definitivat…
    are obsesia de a urmari angajatii, cred ca ar fi capabil sa puna camere video si la toaleta…ca nu cumva sa-i scape o barfa…
    in fine…bine ca am scapat de el si sper sa isi gaseasca “nasul” o data pentru totdeauna…
    imi vine sa vomit cand ma gandesc la cat e de libidinos…

  15. Nr. unic (nr. format vechi) : 8539/30/2008
    Data inregistrarii 03.02.2009
    Data ultimei modificari: 24.01.2013
    Sectie: Secţia Litigii de Muncă şi Asigurări Sociale
    Materie: Litigii de muncă
    Obiect: drepturi băneşti
    Stadiu procesual: Recurs

    Părţi
    Nume Calitate parte
    BIRNOSCHI CORINA Intimat RECLAMANT
    SC GITTANOS COMPANY SRL Recurent PARAT

    Şedinţe
    20.03.2009
    Ora estimata:
    Complet: CLM3
    Tip solutie:
    Solutia pe scurt: Respins cererea de repunere în termen. Respins ca tardiv recursul pârâtei, cu cheltuieli de judecată. Irevocabilă.
    Document:

    20.02.2009
    Ora estimata:
    Complet: CLM3
    Tip solutie:
    Solutia pe scurt: Admite cererea de amânare formulată de către pârâta-recurentă
    Document:

    Căi atac
    Nu există informaţii.

    Citare prin publicitate
    Nu există informaţii.

  16. Fantastic !!!un deputat al Romaniei,fost director general al aeroportului Traian Vuia,in perioada 10.01.2010-18.06.2012 ora 10:00,i se finalizeaza un raport al Curtii de Conturi,in urma celor 30 de luni de management,cu toate pierderile aduse statului roman,mass media demonstreaza toate afacerile dubioase,de la spionaj pana la fraude de cea mai joasa speta,iar in final cand DNA il cerceteaza penal,culmea,incepe sa atace procurorul de caz,pe numitul Lucian Dolcu !!!Domnilor procurori,judecatori,politisti,faptele acestei persoane,Samartinean Cornel Mircea,sunt de o gravitate iesita din comun,ele trebuie cantarite dupa pagubele aduse,si mai ales dupa actul numit PREMEDITARE,deoarece cu buna stiinta au actionat,iar daca reteaua din care a facut parte,nu era destructurata,se mergea la infinit cu jafurile,faradelegile !!!Sper ca PEDEAPSA sa fie pe masura !!!Intrebare:de ce s-a ales aceasta speta cu spatiile,deoarece din toate atrocitatile comise pe aeroport,aceasta este cea mai neinsemnata,din punct de vedere pecuniar ?

  17. Procurorul Balan Ionela de la ICCJ,este singura care poate intrerupe „ascensiunea” in abis,a deputatului,director general,dipl.ing. Samartinean Cornel-Mircea,omul care apara timisorenii,rezolva,face…CE ????????????????Activitatea de propaganda nu tine de foame,redactarea,citirea unor enormitati,chiar banalitati,de la tribuna Parlamentului Romaniei,imi face greata,mie alegatorul din Timisoara,nu mai tine cu papagalul,faptele vorbesc !

  18. Luări de cuvânt: 36 (în 33 şedinţe)
    Declaraţii politice: 33 (din care 32 consemnate conform materialului depus la secretariatul de sedinţă)
    Propuneri legislative initiate: 35
    Întrebari şi interpelari: 32
    Motiuni: 14 Exemple:Declaraţii politice şi intervenţii ale deputaţilor:
    1.40 Cornel-Mircea Sămărtinean – declaraţie politică intitulată: „PSD-izarea în ritm accelerat a instituţiilor statului român”;Declaraţii politice şi intervenţii ale deputaţilor:
    1.36 Cornel-Mircea Sămărtinean – declaraţie politică intitulată „Alianţa PSD-PNŢCD din judeţul Timiş, o alianţă anormală”;
    Declaraţii politice şi intervenţii ale deputaţilor:
    1.123 Cornel-Mircea Sămărtinean – declaraţie politică referitoare la „Cartea minciunilor USL”;
    Declaraţii politice şi intervenţii ale deputaţilor:
    1.61 Cornel-Mircea Sămărtinean – declaraţie politică: – „Bugetul USL pentru 2014 – un buget al sărăciei, al supraimpozitării şi al lipsei de investiţii”;

  19. Referitor la activitatea din cadrul circumscripțiilor electorale, în cadrul programului de audiențe, mai spune Cornel Sămărtinean, parlamentar în Colegiul uninominal nr. 1 Timişoara, problemele prezentate de către cetățeni au fost din diverse domenii: de la propuneri de a Legii administratiei publice locale, la creșterea șomajului și lipsa locurilor de muncă în Timișoara, dificultăți în obținerea unei locuințe, propunere de construcție a unei parcări ecologice ori reglementarea gestionării defectuoase a furnizării energiei termice pe plan local.
    „Aşa cum am mai declarat, nu vreau să fiu un deputat anonim, și de aceea toată activitatea mea de deputat a fost, este și va fi concentrată către problemele și nevoile cu care se confruntă cetățenii Timișoarei. Ei sunt cei care m-au mandatat ca parlamentar de Timiș. Ei sunt cei pe care îi reprezint în Parlamentul României”, mai spune deputatul democrat-liberal Cornel Sămărtinean.
    Cazuri rezolvate:O(zero) !!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. „Am depus astăzi la registratura Prefecturii, «Cartea minciunilor U.S.L. – adevăratul raport de activitate al guvernărilor U.S.L., pentru că vrem ca reprezentanții din teritoriu ai guvernului să afle și ei cât de mult au «performat» în cei aproape doi ani de la preluarea puterii în România”, declară deputatul Cornel Sămărtinean, preşedintele filialei Timişoara a P.D.L.
    „22 de luni de jaf, incompetență și imunitate. Am făcut bilanțul minciunilor U.S.L. pe fiecare domeniu, iar concluzia este că de toate promisiunile făcute românilor s-a ales praful!” , mai spune Cornel Sămărtinean.

  21. În aceeași notă, organele de control mai constată că un alt prejudiciu adus AIT are legătură cu o factură emisă de SC BLITZ SRL, reprezentând un ”curs de scolarizare” pentru 24 de persoane, în valoare de 31.884 RON, act înregistrat in contabilitatea unității aeroportuare și decontat în totalitate, ”fără existența documentelor justificative”!,dar cu specificatia:la conducerea aeroportului Traian Vuia,se afla pedelistul Cornel Mircea Samartinean.Din cele 24 de persoane,putem vorbi de 12 angajati,restul de pe strada adunati…stie Caragui!!!

  22. Descoperirea camerelor video şi a microfoanelor instalate ilegal în birourile angajaţilor Aeroportului Internaţional “Traian Vuia” Timişoara de către administraţia condusă de pedelistul Cornel Sămărtinean este doar vârful ”iceberg”-ului ilegalităţilor. În memoriul de fundamentare al achiziţiei semnat de Călin Marinete, director de securitate şi protecţie civilă, şi avizat de directorul comercial şi cel economic, se susţine că activitatea specifică “presupune accesul personalul angajat, cât şi a diverşilor colaboratori, pe diverse domenii de activitate, în clădirile SN AIT-TV SA, unde funcţionează aparatură de comunicaţiem inclusiv cu exteriorul şi sunt stabilite locuri în care se manipulează documente clasificate” şi “se impune întreprinderea unor măsuri suplimentare privind controlul circulaţiei persoanelor neautorizate şi de alarmare a pătrunderilor ilegale”.

    După cererile de ofertă, câştigătoare a fost fost firma MT Systems SRL, administrată de fostul ofiţer SRI Mircea Preunca, fratele consilierului PD-L Daniel Preunca, cu care s-a semnat un contract în valoare de 40324,87 lei. Cu excepţia preverilor legate de obiectul contractului, preţ şi durată, restul prevederilor nu au nici un fel de legătură cu instalarea echipamentelor de supraveghere, ci cu lucrări de…construcţii. Printre altele se prevede că “toate fosilele, monedele, obiectele de valoare sau orice alte vestigii sau obiecte de interes arheologic descoperite pe amplasamentul lucrării sunt considerate, în relaţiile dintre părţi, ca fiind proprietatea absolută a achizitorului”. . De asemenea, în stufosul contract, se fac referiri la amenajarea şantierului şi la obligaţia executantului “de a utiliza în mod rezonabil drumurile sau podurile ce comunică cu sau sunt pe traseul şantierului şi de a preveni deteriorarea sau distrugerea acestora”. Toate aceste prevederi şi multe altele care nu au nici o legătură cu echipamentele de supraveghere apar în contractul semnat de toată conducerea de la acel moment a aeroportului “Traian Vuia”, neexistând, însă, nici un rând despre asigurarea datelor personale şi a drepturilor angajaţilor monitorizaţi.

  23. Pe cand curse directe Timisoara -TelAviv?Sunt foarte multi care sunt nevoiti sa mearga la Budapesta sau Cluj.De ce de la Cluj si nu de la Timisoara?Poate luati in considerare si faptul ca Timisoara merita mai mult.Va multumesc!

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.