Troleibuzul metropolitan Timișoara-Dumbrăvița a afectat imaginea orașului. Cum vrea Robu să salveze...

Troleibuzul metropolitan Timișoara-Dumbrăvița a afectat imaginea orașului. Cum vrea Robu să salveze aparențele

4
DISTRIBUIȚI

troleibuz 1 pLucrările de extindere a linie de troleibuz de la Timişoara înspre Dumbrăviţa merg strună, dă asigurări primarul comunei, Victor Malac. Nu mai puţin de 12 staţii vor fi amenjate pe 3.7 kilometri din bani europeni. Troleibuzul va opri, astfel, la Calea Sever Bocu colț cu Ion Ionescu de la Brad, Kaufland Dumbrăvița, str. Fervenția colț cu Petofi Sandor, str. Bălcescu colț cu Petofi Sandor, str. Franyo Zoltan (la școală), str. Iosif Attila colț cu Sandor Petofi. Apoi, troleibuzul 14 va întoarce în sensul giratoriu, iar spre Timișoara stațiile vor fi amplasate în următoarele locații: strada Petofi Sandor (la cimitir), Iosif Attila colț cu Petofi Sandor, str.


Petofi Sandor la parc (peste drum de primărie), str. Eftimie Murgu colț cu Petofi Sandor, Kaufland. Primarul din Dumbrăviţa spune că “proiectul trebuie finalizat până la sfârşitul anului. Eu cred că suntem într-un stadiu destul de avansat. Mai este o problemă de îngropare a liniei de medie şi de înaltă tensiune, dar nu e una majoră. Acolo se lucrează acum. În rest, cu stâlpii am avansat, sunt montaţi, avem 280 de stâlpi”.

Deşi admite că stâlpii au stricat aspectul zonei primarul Timişoarei, Nicolae Robu susţine că municipalitatea nu putea interveni în proiect şi numărul mare e cauzat de faptul că în proiect sunt prezenti alături şi stâlpii de medie tensiune, care fac să apară extrem de încărcată strada principală, cu două rânduri de stâlpi pe fiecare parte sau cel puţin pe o parte frecvent sunt două rânduri de stâlpi, care vor dispărea după ce vor fi finalizate lucrările. Dornic să îşi implementeze ideile peste tot, Robu i-a sugerat lui Malac să pună pe stâlpi ghivece cu flori pentru a schimba aspectul sec.

4 COMENTARII

  1. O porcărie.Zici că e pădurea de piatră.Pentru ce mai trebuia și troleibuz pe acest traseu când exista deja autobuzul metropolitan 41 sau ce număr o avea.La aglomerația care se va crea spre și dinspre autostrada A1 s-au gândit cele două minți luminate MALAC și ROBU, sau e o înțelegere a USL-ului și nu poate fi încălcată. Felicitări și la mai multe asemenea realizări.Apropos, nu uitați și de troleibuzul pentru Ghiroda.Poate îi rezervați traseul pe relația DN6 că acolo sunt 4 benzi de circulație.:)))

    • Spre si dinspre A1 nu trebuia sa se treaca prin comuna, de la inceput a fost prost gandit traseul, care trebuia sa treaca pe Calea Aradului, unde sunt 4 benzi. Autobuzul metropolitan circula foarte prost, din ora in ora cel mai des, uneori la 2-3 ore, asta nu este transport civilizat. Chiar este nevoie de 14 in Dumbravita, problema acum este ca deja dureaza prea mult, trebuia sa fie gata de la sfarsitul lunii septembrie si este deja sfarsitul lunii decembrie si inca se mai lucreaza.

  2. Era necesar un mijloc de transport in comun pentru cei din Dumbravita.
    E foarte usor sa dai cu pietre si sa vrei sa se faca totul ca prin magie.
    Sa avem sosele fara sa spargem strazi, sa avem troleibuz fara sa facem lucrari… WOW!
    Daca se face nu e bine, daca nu se face, iar nu e bine!

    Stiu ca se lucreaza cum se lucreaza, dar… ar fi bine sa fim mai toleranti.

    Asa s-a vorbit si de Piata Iosefin. Toti injurau, criticau si huiduiau acum se bucura ca totul arata bine si e civilizat.

  3. Rau nu ar fi si nu este dar, treb rez. aglomeratia cu care se circula spre Dimbravita, si asa sant blocaje permanet in circulatia, parca mai un trolebuz mai lipsea!!

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.