Minibusurile electrice ale primăriei rămân încă în parcare. Ce probleme a avut...

Minibusurile electrice ale primăriei rămân încă în parcare. Ce probleme a avut municipalitatea și de ce vrea Robu să schimbe traseul stabilit de RATT

2
DISTRIBUIȚI

20_resize minibus electric

Sosite în luna august în urbea de pe Bega, minibusurile electrice cumpărate de municipalitate pentru transportul turiștilor sau a timișorenilor care doresc să facă turul orașului nu pot fi momentan folosite. Primele probleme au fost legate de înmatricularea vehiculelor. City managerul Sorin Drăgoi a declarat că „a durat un pic înmatricularea, o perioadă de timp ca să facem actele. Sunt înmatriculate, sunt date la RATT, am avut o discuție cu președintele ghizilor din Banat, care a venit cu propunerea să facem un traseu cultural”.

Primarul Nicolae Robu a intervenit în discuție și a spus că „cred că o să se modifice traseul.


Eu nu îmi doresc ca traseul pe care îl oferim timișorenilor și turiștilor să fie unul al turnulețelor. Acolo unde prezintă interes fie și doar pentru tranzit o stradă unde sunt turnulețe nu o vom evita, dar nici să cădem la extrema cealată să vedem numai străzi cu turnulețe. (…) Eu vreau să arătăm vizitatorilor ce are Timișoara mai frumos, mai modern indiferent din ce perioadă istorică și indiferent cine și de ce etnie și orientare politică a avut cârmele”.

Legat de prețurile biletelor care ar urma să fie stabilite de RATT, city managerul spune că acestea nu pot fi stabilite în absența unui traseu. Drăgoi susține că probleme legate de minibusuri vor fi rezolvate cel târziu săptămâna aceasta. Odată cu finalizarea lucrărilor de reabilitare a centrului istoric, primarul a promis că vehiculele turistice vor circula și prin zone acum închise.

2 COMENTARII

  1. Sa înțeleg ca in imagine primarul coboară dintr-un autovehicul neînmatriculat care a rulat pe drumurile publice? Asta e dosar penal și Politia trebuie sa se autosesizeze. Iar in planul secund sta chiar un milițian care este complice la comiterea unei fapte penale. Șefii de pe Take Ionescu pot bâlbâi un punct de vedere?

  2. in orice tara normala autobuzul turistic consta intr-un mijloc de transport la care platesti o durata de timp in care poti sa cobori si sa urci si sa calatoresti cu el INTRE obiective turistice. este o imbecilitate sa platesti o tura la tariful cu care in alte orase circului 24 de ore nelimitat. de exemplu normal ar fi sa cobori in piata victoriei, faci o tura prin piata, sa vizitezi catedrala, apoi urci in autobuz, cobori in piata balcescu, apoi urci din nou pina in piata traian, alta oprire in piata unirii etc.

    imi este greu de imaginat de ce acesti idioti care ne conduc nu se intreaba cum este in alte orase? pai sa vada ce simplu este pt un turist in bucuresti sa se plimbe intre obiective cu autobuzul turistic. la ei costa 25 de lei cardul valabil 24 de ore.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.