Încep înscrierile pentru târgul de Crăciun. Cum participa comercianții și ce acte...

Încep înscrierile pentru târgul de Crăciun. Cum participa comercianții și ce acte cere Primăria Timișoara

0
DISTRIBUIȚI

targ de craciun timisoara centru

Doar câteva săptămâni ne mai despart de sărbătorile de iarnă, iar târgul de Crăciun a devenit deja un simbol al urbei de pe Bega. Primăria Municipiului Timişoara a anunţat că încep înscrierile pentru comercianţii care doresc să ofere spre vânzare produse la târgul de sărbător care va fi deschis în perioada 1 decembrie 2014 – 7 ianuarie 2015.

“Căsuţele vor fi amplasate în centrul oraşului, în Piaţa Victoriei şi în piaţeta de lângă Şcoala Generală nr.30, în zona Soarelui. Comercianţii care sunt interesaţi de participarea la Târgul de Crăciun vor trebui să depună, între 3-14 noiembrie 2014, la Primăria Municipiului Timişoara, la camera 12, Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, la ghişeele nr.


3 şi nr. 4, pentru Direcţia Comunicare (orar: luni, miercuri, joi, vineri 08:30 – 16:30 şi marţi 08:30 – 18:30) următoarele documente:
formular de participare la Târgul de Crăciun; CD cu poze şi lista produselor comercializate; poze ale căsuţei, în cazul în care comerciantul deţine căsuţă; copie xerox după actele firmei;certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate; date contact”, anunţă municipalitatea. Formularul de înscriere poate fi descărcat de aici. Comercianţii mai au nevoie şi de suport tehnic aferent unei bune funcţionări, respectiv curent electric, apă şi altele, dar şi de aviz prealabil de Direcţia Sanitar Veterinară.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.