Primarul Nicolae Robu se folosește de centura Timișoarei pentru campania electorală. Ce...

Primarul Nicolae Robu se folosește de centura Timișoarei pentru campania electorală. Ce filmuleţ a postat pe Youtube

1
DISTRIBUIȚI

Centura-Caransebes_1Primarul Timișoarei, Nicolae Robu, continuă să facă apeluri pentru introducerea centurii de Sud în Masterplanul General de Transport. În acest sens, Robu a declarat că „guvernul nu reacționează la demersul special pe care în calitate de primar al orașului Timișoara l-am făcut de includere în Planul General pentru Transporturi.


Este de neconceput ca un astfel de obiectiv să nu fie cuprins în masterplanul de transporturi. (….) Sunt cu atât mai implicat cu cât am aflat că nu este vorba de o scăpare, unei jurnaliste i s-a răspuns că nu e necesară. De la nivelul guvernului prin regulile de derulare a programelor europene se pot declara eligibile pentru finanțare doar proiecte care sunt în consonanță cu planurile de viitor. Până atunci noi nu ne vom liniști și ca să arăt și unor timișoreni care poate nu au avut ocazia să vadă, am postat pe pagina mea de Facebook un filmuleț care arată cât de infernal este traficul pe Bulevardul Rebreanu”.

Edilul a conchis că „insistăm, vrem ca centura Timișoarei să fie cuprinsă în masterplan și insistăm că acest lucru să se întâmple. Avem cicra 10.000 de semnături și mai strângem și săptămâna viitoare”. Primarul Nicolae Robu susține că dacă premierul Victor Ponta va veni la Timișoara îi va arăta personal filmulețul și îi va cere ca problema centurii să fie remediată. La PRESSALERT LIVE, șeful CJT, Titu Bojin a susținut că lucrările la centură vor fi finanțate și că ar putea începe chiar anul viitor.

1 COMENTARIU

  1. Centura de sud este necesara si nefinantarea ei este de neinteles. Totusi nu putem accepta ieremiadele d-lui primar referioare la circulatia infernala de pe bulevardul Rebreanu, deoarece inainte de inchiderea circulatiei pe bulevardul Prezan – Lidia, paralel cu Rebreanu, printr-un nou si interminabil santier „marca Robu”, circulatia era ceva mai putin aglomerata. De asemenea, in ce masura totalitatea celorlalte santiere care stingheresc fluiditatea traficului in oras, inclusiv pasajul faraonic de la Michelangelo, inchis inca pe directia est-vest, la fel ca Lidia – Prezan, (ceea ce lasa ca traficul pe aceasta directie din jumatate din oras sa fie preluat doar de Bul. Rebreanu) se rasfrange asupra circulatiei ingreunate este probabil mai dificil de cuantificat, insa o influenta negativa exista.
    De aceea, in loc sa verse lacrimi de crocodil de mila celor ce suporta traficul, dl. primar ar trebui sa incerce sa nu blocheze simultan atatea din arterele vitale de circulatie EXISTENTE, mobilizand fortele si resursele pentru terminarea in timp mai scurt a acestor santiere. Ca un bun gospodar care isi manageriaza in mod responsabil resursele avute la dispozitie, ar fi atunci si ceva mai credibil in solicitarile sale pentru finantarea unor noi drumuri.

    Altfel spus, domnule primar – si suntem convinsi ca dvs. intelegeti despre ce e vorba – degeaba am solicita sa ni se finanteze o calatorie spre Centrura lui Orion, daca noi nu am fi in stare sa ne organizam calatoria nici macar pana la Centura lui Van Allen.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.