RATT le pregătește o SURPRIZĂ timișorenilor pe mijloacele de transport în comun,...

RATT le pregătește o SURPRIZĂ timișorenilor pe mijloacele de transport în comun, din 2015. Despre ce dotări hi-tech este vorba

10
DISTRIBUIȚI

În ciuda faptului că  numărul de călători care circulă fără bilet este destul de mare, în vreme ce subvenţiile au ajuns la ordinea zilei, Regia Autonomă de Transport Timişoara are planuri mari de modernizare.

În urmă cu câteva luni două tramvaie au ajuns în atelierele Electroputere VFU Paşcani și Astra Vagoane Arad pentru a fi reabilitate. Costul pentru fiecare bucată în parte este de 480.000 de euro, iar lucrările ar fi trebuit să fie finalizate în acest an. Primarul Nicolae Robu a anunţat însă la finele lunii noiembrie că „se lucrează în continuare. Nu avem o dată fermă angajată pentru finalizare, la primele două exemplare merge mai greu. Nu cred că vor veni anul acesta, după stadiul pe care l-am văzut eu acum două săptămâni.


Acum două săptămâni era destul de avansată lucrarea la stadiul de șasiu, trebuie să se mai monteze tot ce ţine de restul, ca şi pentru un tramvai nou”.

Odată trecut hopul de început, primarul spune că reabilitarea unui tramvai va dura circa o lună de zile şi că municipalitatea are în plan modernizarea a nu mai puţin de 20 de bucăţi pentru anul 2015, singura problemă fiind că firmele nu reuşesc să lucreze atât de repede.

Nu numat atât, dar timişorenii ar putea avea parte de facilităţi care în alte oraşe precum Constanţa au ajuns deja perimate. Vorbim despre internet gratuit pe tramvaiele şi troilebuzele RATT. Managerul regiei, Ioan Goia, a spus că „momentan se are în vedere implementarea unui astfel de sistem, pentru abonaţii noştri”. Cel mai probabil internetul va fi gratuit,dar cu parolă, însă Goia spune că din motive de securitate anumite facilităţi vor fi restricţionate.

 

 

10 COMENTARII

  1. „nu numat”, „timișoreii”, „firobuz”, asta pe lângă câteva diacritice uitate și construcții de tipul ”ca și” ce nu-și au locul. Penibil.

  2. fata de anii comunismului schimbarile sunt radicale,dar domnul director GOIA nu stie si nu are cu sa stie pt. ca nu circula cu tramvaiul sau cu autobuzul,dar dimineata la ora 6 este frig in aceste mijloce de transport.nu in toate ce e drept dar fenomenul e general.sa fie vorba de economia de energie sau de combustibil?! cu „firobuzul”nu circul,de aceea nu ma pronunt.sarbatori fericite domnului GOIA SI TUTUROR ANGAJATILOR R.A.T.TIMISOARA.!!!!!

  3. Inainte de a avea wireless..
    Sistemul actual de taxare si inregistrare ar trebui folosit cu adevarat:
    – obligativitatea de a te inregistra chiar daca ai gratuitate
    – control pentru a reduce calatorii fara bilet (macar pana in primavara cand vor pazi din nou palmierii „comunitarii”ar putea fi utili)
    – numarul de calatori , pe ore si trasee ar putea fi folosit pentru optimizarea graficelor (dar, … doreste cineva asta?)

    Reintroducerea tramvaiului 5 pe la sala Olimpia (sau linia 6 si pe sens invers celui actual)

    Oricum e mai usor sa se cheltuieasca niste (probabil multi) bani (in folosul cui?) pentru ceva destul de putin util, decat sa se gestioneze cu adevarat bunul mers al transpostului in comun (numar de vehicole, corelari grafice, optimizari trasee si legaturi).

    Autoritatile nu merg cu transportul in comun si nici nu merg pe trotuare ca sa fie stropiti de masini cu apa din baltile facute de ploi (canalizarea receptionata si platita) dupa reparatii capitale (complex studentesc, Liceul Ion Vidu etc). Inainte de „reparatii” baltile nu existau, oricum nu existau la ploi minore, ca acum!

  4. Wireless pe troleibuz…wireless gratuit… ”Cel mai probabil internetul va fi gratuit,dar cu parolă”. Deci e wireless gratuit cu parolă. Așa deci! Fuck logic!!!

    • da e moca dar cu parola … gandestete ca parola o primeste cel care isi face abonament . 😉 . Care la randul lui va fii la acelasi pret ( deci e gratis , dar cu parola ) ;)) e asa greu

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.