Micuții în stare critică de la Spitalul de Copii „Louis Țurcanu” din...

Micuții în stare critică de la Spitalul de Copii „Louis Țurcanu” din Timișoara, monitorizați cu echipamente de ultimă generație. Ce sumă importantă a fost investită

1
DISTRIBUIȚI

monitoare spitalul de copii

Micuții care au suferit o intervenție chirurgicală și care se află în stare critică în compartimentul de Anestezie și Terapie Intensivă din cadrul Spitalului de Copii „Louis Țurcanu” din Timișoara vor fi mai bine tratați. Asta pentru că, în această lună, cu sprijinul financiar al unei mari companii din domeniul automotive din oraș, au fost achiziționate șapte monitoare cu ajutorul cărora sunt monitorizate funcțiile vitale ale pacienților.

Aparatura medicală de ultimă generație a costat aproximativ 60.000 de euro.

„Am fost sponsorizați cu 60.000 de euro, bani cu care au fost achiziționate monitoare pentru bolnavii critici, operați, aparate care sunt utilizate în compartimentul ATI și în blocul operator al Secției de Chirurgie și Ortopedie Pediatrică. Proiectul de dotare al clinicii a început anul trecut cu sprijinul Rotary Club Timișoara și a fost pus în practică recent prin contribuția acestei companii”, a explicat, astăzi, medicul Eugen Boia, șeful Secției de Chirurgie și Ortopedie Pediatrică din cadrul Spitalului de Copii „Louis Țurcanu”.

Potrivit medicilor care lucrează în compartimentul ATI, cele șapte monitoare achiziționate sunt de înaltă performanță și le pot oferi cadrelor medicale informații despre activitatea aparatului cardiovascular sau al celui respirator. În funcție de aceste determinări, medicii pot să stabilească o anumită strategie terapeutică. „Fiind un număr mai mare de monitoare, sperăm să le legăm la o stație centrală prin care să se poată supraveghea până la șapte pacienți. Cele șapte monitoare au fost mult așteptate, dacă ne gândim că ultima dotare a compartimentului ATI cu astfel de echipamente medicale a fost făcută în anul 2000”, a precizat Rodica Bădeți, medic în cadrul compartimentului ATI.