Avem cu ce, dar nu ştim să facem promovare

Avem cu ce, dar nu ştim să facem promovare

2
DISTRIBUIȚI

zoltanvarga 22

Pentru cei care au deschis televizoarele mai târziu, avem veşti proapete: Timişoara candidează la titlul de Capitală Culturală Europeană în 2021. Pe tema asta se vorbeşte mult. Se mai şi face câte ceva. Pe hârtie. Specialişti în diverse domenii îşi dau cu părerea ce ar trebui făcut în cadrul unor seminarii şi conferinţe de presă cu cicuit închis. Clujul candidează pentru acelaşi lucru. Şi pe lângă poveştile cu specialişti, mai face şi altceva.


Promotion. Bunăoară Timişoara a fost invadată de afişe şi bannere cu două dintre manifestările care promovează aspiraţia Clujului la capitală culturală europeană: Jazz in The Park şi Untold. Desigur, avem şi noi un festival de jazz, care va avea loc tocmai săptămâna viitoare. Dar cu afişele şi promovarea lui stăm mai prost. E drept, s-a scris câte ceva şi poate şi pe Facebook circulă nişte veşti. Dar la capitolul mediatizare outdoor e jale.

Nu este singurul exemplu, căci majoritatea acţiunilor „executate“ din bani publici au cam aceeaşi soartă. Desigur, festivalurile clujene la care am făcut referire au organizatori privaţi. Care cunosc importanţa promovării unui eveniment chiar şi în oraşe îndepărtate. Până când vom ajunge şi noi să punem bannere cu Jazz TM (de exemplu) în Cluj, va mai curge ceva apă pe Bega. Primul pas ar fi să mediatizăm evenimentele astea publice aşa cum trebuie acasă la noi. Hai că asta se poate. Cu puţină bunăvoinţă şi nişte oameni care sunt specialişti

2 COMENTARII

  1. chiar vorbesti serios cand spui ca promovarea lipseste, noi „avand cu ce”? Mai exact cu ce? Ca nu se intampla asbolut nimic in timisoara. Cand si cand o manifestatie minora si vag interesanta, sau cate un concert cu o trupa obscura pe la nu stiu ce terasa. Pe bune? Cu astea aveam cu ce? Suntem la ani lumina distanta de Cluj, de exemplu, unde chiar se intampla lucruri care angreneaza mii si zeci de mii de oameni.
    Nu credeam ca sunt unii care sa gandeasca in mod serios ca timisoarei doar promovarea ii lipseste. Ce sa promovezi? Fa o lista cu 10 lucruri care ar putea fi promovate legat de timisoara. In afara de „catedrala”, „opera”, „bega” – adica nimic.

  2. Timisorenii au dat un sut in fund festivalului de la Garana, care putea sa para al timisorenilor. S-a creat acest JazzTM de care fug impatimitii de jazz si numai datorita faptului ca a aparut ca un ghimpe impotriva Festivalului de la Garana. BTW nici nu stiu anul asta se tine jazzTM ? cine va canta? in ce perioada?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.