Timişoara panourilor cu erori şi a vatmanilor şi şoferilor nepăsători. Cum explică...

Timişoara panourilor cu erori şi a vatmanilor şi şoferilor nepăsători. Cum explică managerul RATT, Ioan Goia, problemele regiei

1
DISTRIBUIȚI

panou ratt

Nu mai puțin de trei ani s-au scurs din mandatul de primar al lui Nicolae Robu, care în calitate de pretendent la fotoliul predecesorului său, Gheorghe Ciuhandu, a promis că va redresa Regia Autonomă de Transport Timișoara (RATT). Printre altele, candidatul Robu promitea că timpii de așteptare în stații vor fi reduși. Însă la trei ani distanță de la câștigarea Primăriei Timișoara, locuitorii urbei de pe Bega încă pot vedea panouri care indică anul 2000 sau care indică incorect ora de sosire a tramvaielor. Iar cei care se plâng că vatmanii sau șoferii de autobuze pleacă de lângă ei din stații refuzând să le permită accesul în mijloacele de transport în comun nu sunt deloc puțini. Managerul RATT, Ioan Goia, a oferit pentru PRESSALERT.ro o serie de explicații vizavi de aceste probleme.

„Cu privire la panourile informative nu negăm fapul că avem probleme legate de comunicația prin satelit și că apar erori legate de aceste comunicații. Există întreruperi de comunicații prin satelit care duc la resetarea întregului sistem, în acel moment apar timpi care nu au nimic de-a face cu realitatea, în scurt timp ei se resetează, se calculează poziționarea mijlocului de transport și în maxim cinci secunde apare timpul real în care mijlocul de transport ar putea să ajungă în stație”, a explicat șeful regiei.

„Presiunea pe care o punem noi pe personalul de bord, nu numai la tramvaie, ci și la autobuze, este foarte mare, și este legată de acel interval de plus/minus un minut în care se ajunge în stație.


Ei primesc mesaje pe bord dacă sunt în întârziere, la fel și dacă sunt în avans și nu au voie să fie. Lunar se face o statistică cu tot personalul de bord și dacă o să vă comunic câți au ajuns la comisia de disciplină și au avut parte și de reduceri de salariu, o să rămâneți surprinsă pe tema asta. Ei abia acum sunt obișnuiți cu presiunea respectivă, de a respecta un intervalul de ajungere în stație prin poziționarea prin GPS a mijlocului de transport. Până acum aveam probemele legate de ambuteiajele din trafic, de aceea s-a discutat de blocări de circulație prin care tramvaiul nu avea cum să respecte intervalul. Acum că avem platformă proprie pe o bună parte a traseelor, presiunea pentru a respecta intervalul este maximă. În momentul în care primesc mesaj că sunt în întârziere, nu o să stea niciodată, probabil, după un om care aleargă”, susţine Goia.

Legat de faptul că unii vatmani sau şoferi pleacă chiar de lângă oamenii care au fugit după tramvai sau autobuz, managerul admite că „dacă e lângă tramvai și mai sunt și cazuri de genul ăsta, aici e vorba de rea credință și o să vă pot da sacțiunile le avem inventariate. Există sancțiuni graduale. După Codul Muncii primesc un avertisment și se poate merge până la tăiere din salariu”. Managerul RATT spune că vatmanii și șoferii pot fi reclamați pe site-ul instituției, acolo unde pasagerii nemulțumiți pot oferi detalii legate cele petrecute. „Nu cred că personalul de bord depășește cu mult ceea ce văd că se petrece în societatea noastră la ora actuală”, a conchis managerul regiei, care a spus și că vatmanii și oferii au parte de pregătire pentru a se purta corespunzător cu călătorii.

1 COMENTARIU

  1. RATT-ul isi bate joc de timisoreni!!! E de-a dreptul rea credinta! Statii mizerasbile( am semnalat pe site-ul lor dat nimeni nu a miscat un deget) Grafice afisate si nerespectate, sau chiar neafisate, aer conditionat dupa bunul plac al soferilor(vatmanilor), autobuze mizerabile, descompletate, soferi(vatmani) care fumeaza sau vorbesc la telefon in timp ce conduc, desigur si pasagerii au partea lor de vina si o doza suficient de mare de lipsa de educatie, dar RATT-ul cu curse atat de rare iti pune nervii la incercare! Eu ma refer in speta la linia E7,E3, daca vedeti statiile dupa cea de la depoul din Dambovita…..e jale!!!!!!

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.