Primarul Nicolae Robu, un alt sondaj pe Facebook pentru a etala „realizări”...

Primarul Nicolae Robu, un alt sondaj pe Facebook pentru a etala „realizări” nefinalizate. Cu ce promisiuni vine şi de ce nu pot fi îndeplinite până în 2016

2
DISTRIBUIȚI

Deschiderea circulatiei pe Parvan intersectia cu Michelangelo  20 Decembrie 2014 20

Primarul Timişoarei, Nicolae Robu, a iniţiat un nou sondaj pe cea mai populară rețea de socializare, prin care doreşte să ştie dacă locuitorii din urbea de pe Bega sunt de acord cu viziunea sa, fie ea şi doar pe hârtie.

Primarul înşiruie pentru început mai multe realizări, deşi unele sunt aflate încă în lucru. Apoi, acesta întreabă oamenii dacă sunt „pentru” mai multe proiecte. Lista numără „(i) lărgirea la 4 benzi a pasajului pe sub calea ferată Popa Şapcă, a Str. Popa Şapcă şi a Bd. Antenei (ii) Lărgirea la 4 benzi a pasajului pe sub calea ferată Jiul și a Str. Jiul (iii) Construirea inelului 4 de circulație auto totalizând 12 Km -un prim tronson imediat și apoi și celelalte (inelul 4 pleacă din sensul giratoriu AEM şi cuprinde: Bd. Industriilor printre Electrotimiş şi Draexlmaier, un viitor drum prin spatele unităţilor industriale de pe Str. Stan Vidrighin, Bd. Constructorilor prin spatele Azur trecând peste Calea Moşniţei, un nou drum, un nou pod peste Bega în zona Bobâlna, Str.


Bobâlna traversând Calea Ghirodei şi apoi Calea Lugojului (drumul E 70), un nou drum traversând pe un viitor pasaj suprateran liniile de cale ferată, un nou drum până la intersecţia Str. Măcin-Str. Avram Imbroane, un nou drum pe lângă Pădurea Verde, respectiv TRW și apoi UMT, Str. Constructorilor traversând Calea Sever Bocu / Lipovei (drumul DJ 691), un nou drum, Str. Armoniei, Str. Marginii traversând Calea Aradului (drumul E 671) , str. Grigore Alexandrescu traversând Calea Torontalului şi o serie de alte străzi, Calea Bogdăneştilor, un nou subpasaj pe sub calea ferată în zona Solventul, un nou pod peste Bega în zona Solventul, un nou drum, Bd. Dâmboviţa), (iv) Construirea unui nou pod peste Bega în zona Jiul, (v) Închiderea inelului 1 de circulaţie auto în jurul Centrului Istoric, prin construirea unui nou subpasaj prin Piaţa Victoriei cu valorificarea subpasajului pietonal actual şi realizarea unei parcări subterane de 700 de locuri de o parte şi de alta a Str. I.C. Brătianu”.

De menţionat este faptul că primarul promite că acestea vor fi finalizate până în anul 2016, promisiune practic imposibil de îndeplinit din cauza procedurilor necesare, precum studii de fezabilitate, proiecte tehnice şi mai apoi organizarea de licitaţii. Tot de menţionat este faptul că după ce nu a reuşit încă valorificarea inelului 1 de circulaţie, prin deschiderea pasajului subteran pentru care Primăria Timişoara a plătit odată cu demolarea „Acvariului” din centrul oraşului suma de peste un milion de euro în terenuri, Robu face acum o nouă promisiune că va deschide traficul prin zonă şi că va amenaja parcări subterane. Este important de precizat că edilul a promis şi în campanie electorală că va realiza cinci mari parcări în centrul oraşului, însă acestea nu au fost construite până acum.

2 COMENTARII

  1. Cea mai scumpa si mai idioata prostie pe care am auzit-o e inelul IV. De parca avem alte inele care nu fac fata si trebuie sa ajungem la inelul IV. In varianta propusa de acest maniac (robu) se defriseaza sute de copaci din Padurea Verde, trebuie construit un nou pod peste Bega, desi la 500m este unul nou nout care abea este folosit (cel din Ghiroda). Cred ca portiuni din acest inel sunt binevenite (cea din spate de la TRW si cele din partea de Vest, mai ales zona Solventul / Bogdanestilor) Sincer, daca s-ar face un tronson din centura intre Lugojului si Buziasului si ce s-a promis, Drumul Boilor si Calea Mosnitei si vreo 2 drumulete de legatura, nu se mai cere aceasta aberatie numita Inelul IV in partea de SUD-EST a orasului. Chiar nu avem nici un pic de realism ?

  2. Cea mai scumpa si mai idioata prostie pe care am auzit-o e inelul IV. De parca avem alte inele care nu fac fata si trebuie sa ajungem la inelul IV. In varianta propusa de acest maniac (robu) se defriseaza sute de copaci din Padurea Verde, trebuie construit un nou pod peste Bega, desi la 500m este unul nou nout care abea este folosit (cel din Ghiroda). Cred ca portiuni din acest inel sunt binevenite (cea din spate de la TRW si cele din partea de Vest, mai ales zona Solventul / Bogdanestilor) Sincer, daca s-ar face un tronson din centura intre Lugojului si Buziasului si ce s-a promis, Drumul Boilor si Calea Mosnitei si vreo 2 drumulete de legatura, nu se mai cere aceasta aberatie numita Inelul IV in partea de SUD-EST a orasului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.