Primăria Timişoara pregăteşte concesionarea serviciului de ridicare a cadavrelor de animale de...

Primăria Timişoara pregăteşte concesionarea serviciului de ridicare a cadavrelor de animale de pe domeniul public. Ce redevenţă va fi percepută

0
DISTRIBUIȚI

primaria timisoara (1)

Problema ridicării corpurilor animalelor moarte de pe domeniul public ar putea fi reglementată în curând la Timişoara. Marţi, în cadrul şedinţei de Consiliu Local aleşii vor avea pe masă un proiect care reglementează această activitate şi stabileşte condiţiile care trebuie satisfăcute pentru concesionarea serviciului.

„Se aprobă modificarea denumirii serviciului concesionat şi anume din «Serviciul de salubrizare pentru activitatea de colectarea cadavrelor animalelor de pe domeniul public si predarea acestora unitatilor de ecarisaj, prin concesiune» în denumirea „«Serviciul de salubrizare pentru activitatea de colectare a cadavrelor animalelor de pe domeniul public al Municipiului Timişoara precum şi din gospodăriile crescătorilor individuali de animale de pe raza Municipiului Timişoara şi predarea acestora către unităţile de ecarisaj sau către instalaţiile de neutralizare, prin concesiune», care vor cuprinde următoarele acţiunii
– Colectarea cadavrelor de animalelor (identificare, colectare, încărcare, transport );
– Depozitarea/zi în cameră frigorifică până la incinerare (nr.cadavre ridicate x 3 zile
depozitate);
– Neutralizarea cadavrelor de animale prin incinerare într-un incinerator autorizat (nr.


Cadavre
colectate x 25 kg mediu/animal)”, se arată în proiectul care va ajunge pe masa aleşilor locali.

Practic, compania care va câştiga contractul va acţiona atât pe domeniul public, cât şi în gospodăriile timişorenilor care vor solicita acest serviciu. În urma concesionării serviciului, Primăria Timişoara ar urma să primească o redevenţă.

În una din anexele proiectului se arată că „redevenţa este de minim 0,5 % din valoarea facturilor încasate de operator pentru serviciile prestate de pe domeniul public al Municipiul Timişoara. Plata redevenţei se face prin Ordin de Plată în contul beneficiarului deschis la Trezoreria Municipiului Timişoara şi care va fi prevăzut în contractul de delegare a gestiunii. Pentru neplata redevenţei la termenul stabilit beneficiarul va percepe penalităţi de întârziere în conformitate cu legislaţia în vigoare privind creanţele bugetare şi contractul de delegare, urmând ca până la 31 ianuarie anul următor să se facă regularizarea acesteia”.

În ceea ce priveşte tarifele pentru serviciile prestate, pe site-ul municipalităţii poate fi gâsită şi un model de executarea ofertei de tarice. Cantităţile sunt estimative şi sunt exprimate pentru o perioadă de trei ani de zile, urmând ca firmele care depun oferte să noteze tarifele percepute. Proiectul poate fi consultat AICI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.