Angajări la Poliţia Locală, pentru finalizarea proiectului de Trafic Management, inaugurat de...

Angajări la Poliţia Locală, pentru finalizarea proiectului de Trafic Management, inaugurat de primarul Robu anul trecut. Când ar putea fi aprobate

1
DISTRIBUIȚI

centru trafic (2)

Implementarea proiectului de Trafic Management necesită suplimentarea numărului de poliţişti care activează la Poliţia Locală. Recent, în cadrul unui proiect de Consiliu Local postat pe site-ul Primăriei Timişoara se arată că este nevoie ca numărul de angajaţi să fie suplimentat cu 12 persoane. Asta pentru că „menționăm că la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului, în data de 30.06.2016 conform H.C.L. nr. 568/18.12.2015, este obligatoriu îndeplinirea indicatorilor precizați în secțiunea 2.6. – Indicatori din cererea de finanțare, respectiv ”locuri de muncă create” – 12 posturi, obligație asumată prin Contractul de finanțare în valoare de 3.999.719,84 lei din fonduri externe nerambursabile. Precizăm că deși am făcut demersurile necesare nu am reușit să obținem posturi întrucât cadrul legal – O.U.G. nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare nu a permis în acel moment înființarea de noi posturi.


În această situație, pentru a nu pierde finanțarea proiectului, am fost nevoiți și obligați să luăm măsuri cu caracter temporar în scopul asigurării sustenabilității proiectului, respectiv prin H.C.L. nr. 136/20.03.2015 a fost înființat Biroul Monitorizare Video cu 1+12 posturi de polițiști locali prin desființarea (preluarea) a 12 posturi vacante din cadrul Serviciului Ordine Publică (10 posturi de la Biroul Ordine Publică și 2 posturi de la Biroul Poliția Piețelor), diminuându-se eficiența și reacția dispozitivului de ordine și siguranță publică în zonele vulnerabile și cu risc criminogen prin reducerea elementului polițienesc din stradă (numărul de posturi de la ordine publică)”.

Practic, pentru a nu pierde din eficienţă, Poliţia Locală Timişoara cere înființarea a 12 posturi vacante la Biroul Ordine Publică și Biroul Poliția Piețelor, în subordinea Serviciului Ordine Publică.
“Ca urmare a modificărilor propuse, respectiv înființarea a 12 posturi vacante de polițist local la Serviciul Ordine Publică, numărul de posturi al Direcției Poliției Locale Timișoara va fi de 356 posturi (344 posturi aprobate în prezent + 12 posturi vacante nou înființate conform punctului 6 din Anexa la O.U.G. nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, modificată prin O.U.G. nr. 41/30.09.2015)”.
Lista completă de schimbări poate fi consultată aici.

1 COMENTARIU

  1. Angajari de incompetenti!Cea mai paguboasa directie din cadrul PMT!Oricum sunt multi si degeaba pentru ce sa mai angajezi altii?Mai aveti alte amante sau rude neangajate?!

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.