Primul vaporetto ar trebui să ajungă în Timișoara la finalul acestei luni,...

Primul vaporetto ar trebui să ajungă în Timișoara la finalul acestei luni, însă transportul în comun pe Bega ar putea rămâne doar un vis. Vezi cum mimează RATT pregătirile

3
DISTRIBUIȚI

mal bega amenajari (13)

Proiectul de reabilitare a malurilor Begăi a fost inaugurat la finele anului 2015, în ciuda faptului că lucrările încă nu sunt finalizate. În vreme ce pentru spaţiile reabilitate se face încă recepţia, componenta de transport în comun pe râul care traversează orașul nu a fost încă finalizată. După ce anul trecut a stat sub semnul eşecurilor organizării licitaţiei pentru achiziţionarea a şapte vaporetto destinate transportului în comun pe canalul Bega, municipalitatea a reuşit să contracteze până la urmă serviciile unei companii din Galaţi. Concret, ambarcațiunile vor avea 12,7 metri lungime și 4,9 metri lățime, echipajul fiind de două persoane. Acestea vor fi folosite teoretic pentru transportul în comun.

Însă povestea transportului în comun pe Bega începe deja să fie demontată chiar de administraţie, pas cu pas, dat fiind faptul că primarul Nicolae Robu şi oficialii de la RATT susţin că, cel puțin pentru început, cursele vor fi de agrement, urmând ca dacă interesul timişorenilor va fi unul ridicat să se pună în practică şi strategia tranportului în comun.


La fel ca şi pe alte subiecte, primarul Nicolae Robu este unicul care oferă declaraţii, iar acesta refuză să discute cu PRESSALERT.ro. Însă este important de menţionat că în cadrul conferinţelor de presă din anul 2015 primarul a promis că primele două vaporetto vor ajunge în Timişoara la finele lunii ianuarie. Deşi ne apropiem de termenul avansat, municipalitatea nu oferă însă nicio informaţie pe acest subiect.

Nu numai atât, dar nici RATT nu se grăbeşte cu pregătirile. În vreme ce Consiliul Local Timişoara a aprobat înfiinţarea unui Birou de Poliţie Navală, la RATT, conform informaţiilor pe care ni le-a oferit Departamentul de Comunicare, doar doi oameni sunt până acum instruiţi să conducă vaporettele. Asta practic înseamnă un echipaj, deci doar un vaporetto va fi funcţional pe Bega. Totodată, trebuie spus că, în condiţiile în care transprtul public în comun nu va fi pus în practică, transportul de agrement se poate face şi cu mai puţine mijloace, nefiind necesară achiziţionarea a şapte vaporetto la suma de un milion de lei pe bucată fără TVA, cu bani de la bugetul local. Vă reamintim că firma care se ocupă de livrarea vaporettelor se numeşte SPAT YARD şi este din Galaţi.

3 COMENTARII

  1. Nu e nimic!In cadrul Prostiei locale sa si constituit „biroul naval”….Adica daca in lege nu spune ca nu avem dreptul dar nici nu spune ca am avea dreptul atunci..hotaram noi !Doar suntem prostia locala si pe banii idiotilor facem ce vrem!

  2. Daca sunt prea multe „vaporeto”,de ce sunt prea multe,daca sunt prea putine,de ce sunt prea putine! Nu era mai bine sa nu fie nici unul ? Ca nici cum nu sunteti multumiti si va strigati disperarea,… ca nu sunt ai vostri la putere!!

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.