Un nou mare operator de curse aeriene vine pe Aeroportul Internațional Timișoara....

Un nou mare operator de curse aeriene vine pe Aeroportul Internațional Timișoara. Vezi despre ce este vorba și spre ce noi destinații vor putea zbura bănățenii

2
DISTRIBUIȚI

aeroportul timisoara mic p

Compania aeriană preferată a europenilor vrea să devină liderul pieței din România, iar astăzi a anunțat deschiderea unei baze la Aeroportul Internațional „Traian Vuia” din Timișoara. Este vorba de compania irlandeză Ryanair, care a anunțat, prin vocea directorului de vânzări pe România, Denis Barabas, deschiderea bazei de la Timișoara, care va deveni operațională de la 1 noiembrie. Astfel Ryanair va deveni un concurent serios pentru Tarom, pentru că operatorul low-cost a va avea, printre altele, două curse Timișoara – București în fiecare zi. În plus, timișorenii vor avea la dispoziție zboruri directre către șase destinații din Europa – Bruxelles, Berlin, Dusseldorf, Frankfurt, Londra sau Milano, toate acestea făcând parte din planul de dezvoltare al companiei pentru România, Ryanair având până acum o prezență modestă în țara noastră.

Până marțea viitoare compania vinde bilete spre toate destinațiile la prețuri de 19,9 euro per zbor. “Suntem încântați să anunțăm deschiderea primei noastre baze românești pe Aeroportul Internațional Timișoara, începând cu luna noiembrie. Prin alocarea unei aeronave, Ryanair investește 100 de milioane de dolari în regiunea Banat. Anunțăm deschiderea rutei Timișoara – București cu o frecvență de două zboruri pe zi, dar și a altor 6 rute internaționale către Berlin, Bruxelles Charleroi, Dusseldorf Weeze, Frankfurt Hahn, Londra Stansted și Milano Bergamo, care vor servi 575,000 de clienți într-un an, respectiv vor susține 430 de locuri de muncă, conectate activităților aeroportului.

Noua rută Timișoara – București, disponibilă în curând pentru rezervări, ce va opera cu o frecvență de două zboruri pe zi, va fi alegerea ideală atât pentru călătoriile business, cât și pentru cele de plăcere, și vine în concordanță cu intențiile noastre de creștere a numărului de rute și a traficului, a susținerii locurilor de muncă și a stimulării turismului în România.


Pentru următoarele luni, clienții români trebuie să se aștepte și la alte îmbunătățiri asumate în cadrul programului“Always Getting Better”, aici fiind incluse noi interioare ale aeronavelor, noi uniforme pentru membrii echipajului, mai multe rute cu prețuri reduse, totul pentru că Ryanair continuă să ofere mult mai mult decât doar tarife mici. Pentru a sărbători noua noastră bază din Timișoara, scoatem la vânzare peste 100,000 de locuri, la tarife începând de la €19.99 pentru călătorii în Noiembrie și Decembrie, și rezervări până la miezul nopții, Marți, 19 Ianuarie. Pentru a nu rata epuizarea locurilor promoționale, clienții sunt invitați să acceseze rapid www.ryanair.com pentru a-și programa viitoarea călătorie”, a declarant, joi la Timișoara David O’Brien, Chief Commercial Officer, Ryanair.

O altă nouatate, importantă, este că timișorenii nu vor mai fi nevoiți să își tipărească biletele achiziționate online, ci au la dispoziție o aplicație pentru smartphone, de pe care se poate utiliza biletul în format electronic, facilitate pe care principalul competitor low cost de aici, Wizz Air, nu o oferă.

Ryanair s-a înființat în 1984, când opera o singură cursă, de la Waterford (Irlanda) la Londra (Anglia) și a ajuns să transporte 105 milioane de pasageri pe parcursul anului 2015, pe mai mult de 1.600 de rute.

2 COMENTARII

  1. Dan Idolu a fost repus în funcția de director al Aeroportului Internațional „Traian Vuia” Timişoara în ciuda faptului că un raport al Corpului de control al Ministrului Transporturilor, efectuat la încheierea primului său mandat de director, a scos în evidenţă, în 2010, numeroase probleme. Banii publici au fost risipiţi pe tot felul de contracte date pe sprânceană sau decontări aiuritoare. Verificările au scos la ineală că, în perioada 2007 – 2009, o singură achiziție a fost analizată sau aprobată de Consiliul de Administraţie, iar opt din zece contracte de leasing au fost încheiate fără a fi trecute prin CA şi fără a avea la bază o analiză economico – financiară. De asemenea, raportul a confirmat că afacerile încheiate de Idolu cu firmele familiei Chebuţiu, dezvăluite de-a lungul timpului de PRESSALERT.ro, s-au făcut cu încălcarea legii. Pe lângă acestea în contabilitatea aeroportului, s-au descoperit tot felul de cheltuieli „exotice”. Inspectorii au aflat că AIT a plătit, în 2010, peste 10.000 lei pentru servicii de masaj şi saună. „Tensiunile psihice şi stresul contactelor inter-umane determină oboseala sau chiar epuizarea. Cauzele ar consta în lipsa de spaţiu şi de intimitate a locului de muncă, precum şi în dificultatea sarcinilor de serviciu. În general persoanele care manifestă simptome de oboseală fizică şi psihică au o atitudine negativistă în relaţiile cu ceilalţi şi resimt o diminuare a respectului de sine..a presta o muncă de birou presupune o activitate permanentă în faţa unui calculator, pe întreaga durată a programului de lucru, acest lucru însemană să impui încă o taxă asupra propriului organism”, se arată în referatele justificative care au precedat încheierea contractelor. Nu a fost găsit, însă, nici un document justificativ că angajaţii aeroportului au beneficiat de aceste servicii. Deplasările în străinătate ale conducerii aeroportului din Timişoara au fost alte prilejurile de „spart” bani publici. În deconturile verificate, controlorii de la Ministerul Transporturilor au descoperit numai surprize. Când au participat la un seminar despre viitorul aviaţiei la Viena, angajaţii care au participat şi-au decontat şi contravaloarea biletelor de la muzeele vizitate – 81,60 euro. După participarea la congresul World Low de la Londra, angajaţii aeroportului au decontat pe lângă costurile de transport şi cazare, un bilet muzeu de 21 lire sterline, un bilet teatru 21 lire sterline şi două bilete la meciul de fotbal Arsenal – Sevilla 64 de lire sterline. Printre costurile decontate în urma unei deplasări în Portugalia s-a aflat şi costul unei croaziere de 20 euro, iar după o deplasare la Stuttgart un bilet de intrare la muzeu de 20 euro. Când s-au dus la Paris, angajaţii aeroportului au decontat şi taxa tur Paris de 86 euro, iar la Londra statul român le-a decontat şi biletele la diverse obiective turistice de 115,59 lire sterline. Directorul aeroportului “Traian Vuia” Timişoara, Dan Idolu, a declarat pentru PRESSALERT.ro că “a fost refăcut acel raport de control în baza tuturor documentelor justificative care iniţial nu au fost luate în considerare. Noi suntem o societate comercială. Nu era vorba de masaj. S-au făcut abonamente la sală pentru angajaţi. Erau exerciţii de relaxare. Orice firmă poate să asigure astfel de servicii, nu interzice nimeni. Nici nu a fost o sumă prea mare pentru serviciile acelea, din câte îmi aduc aminte. Nu ştiu cine şi-a decontat bilete la meciurile de fotbal sau muzee. Probabil că până acum acele sume au fost recuperate”.

    Citeste mai mult pe: http://www.pressalert.ro/2013/01/cheltuieli-exotice-la-aeroportul-timisoara-servicii-de-masaj-si-sauna-decontari-de-bilete-la-meciurile-din-premier-league-sau-de-croaziere/

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.