Finanţare în BATJOCURĂ de la bugetul local pentru promovarea turismului în Timişoara....

Finanţare în BATJOCURĂ de la bugetul local pentru promovarea turismului în Timişoara. Cum se compară suma cu cele cheltuite pe „mofturile” primarului Robu

1
DISTRIBUIȚI

catedrala mitropolitana centru timisoara

Finanţare în bătaie de joc pentru promovarea turismului în Timişoara. Doar 100.000 de lei au fost repartizaţi promovării turismului în cadrul alocării făcute pentru Agenda Culturală a Municipiului Timişoara, de peste 12.000.0000 de lei.

Mai exact, banii merg de la bugetul local către Casa de Cultură a Municipiului Timişoara, care în funcţie de evenimentele admise la finanţare face alocările de bani. Recent am prezentat cum montarea de panouri de lemn la Târgul de Crăciun este tarifată cu suma de 70.000 de lei de la bugetul local.


Şi sonorizarea s-a dovedit a fi o afacere bună pentru cei care au norocul să prindă contracte cu Casa de Cultură a Municipiului Timişoara.

Cum este finanţată promovarea turismului în Timişoara

Însă atragerea de turişti în urbea de pe Bega pare să fie o afacere ce cade strict în sarcina companiilor private de tursim. Conform alocărilor pentru 2016, Timişoara turistică, promovarea atracţiilor locale şi regionale are o finanţare de la bugetul local de 50.000 de lei, din care 2.000 vor fi cheltuiţi pe furnituri de birou, 10.000 de lei pentru bunuri şi servicii de întreţinere şi 10.000 pentru materiale promoţionale, 8.000 de lei cazare şi masă artişti, 10.000 de lei transport şi 2.000 de lei pentru cărţi, publicaţii şi materiale documentare.

A doua alocare este aferentă pentru Timişoara turistică, tipărire de materiale informative privind Timişoara, în valoare de 50.000 de lei, din care 2.000 de lei merg pentru furnituri de birou, 10.000 de lei pentru bunuri şi servicii de întreţinere şi 10.000 de lei pentru materiale promoţionale, transport invitaţi 10.000 de lei şi 28.000 de lei tipărire cărţi, publicaţii şi materiale documentare.

Pentru a vă face o idee asupra sumelor, trebuie să menţionăm că, spre exemplu, sumele investite în închirieri de boxe şi alte echipamente de sonorizare se ridică la aproape 2.000.000 de lei doar pentru anul 2016. Suma alocată pentru promovarea turismului pe Bega este mai mică decât cea alocată pentru un studiu de prefezabilitate pentru amenajarea unui metrou în urbea de pe Bega – 130.000 de lei sau decât suma de 100.000 de euro alocată de primarul Timişoarei, Nicolae Robu pentru construcţia unei fântâni în cartierul unde locuieşte, în zona Soarelui.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.